درس هایی از چین: JD.com در اضافه کردن مقدار سخت تر در طول زمان

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

به عنوان یکی از چین بزرگترین e-commerce مارک JD.com در بر داشت خود را در وسط این بیماری همه گیر کوروناویروس با نیاز مصرف کننده برای محصولات و خدمات خود در حال رشد در طول مستند. اما خرده گیر به یک اصل محوری است که این امر تنها چیزی اگر آن ایجاد ارزش.

این شرکت همچنین شاهد تغییرات عمده در رفتار مصرف کننده در طول هر بخش از بیماری همه گیر از مراحل اولیه و مستند به بازگشت به حالت عادی پس از. JD.com مدیر ارشد شرکت های بزرگ جهانی در امور الا Kidron توضیح می دهد که موارد مردم خریداری شده و به دنبال یک الگوی مشخص به عنوان پیشرفت بیماری همه گیر.

“ما باید نگاه مصرف و ساختار مصرف در سراسر. در ابتدای اپیدمی بخش بزرگی از مردم مصرف خواهد بود صرف نیازهای پزشکی, پیشگیری و یا ضد اپیدمی پیشگیری از مواد. سپس اگر شما کمی بیشتر در وجود دارد قطعا افزایش تولید گوشت و سبزیجات است.

“به عنوان اپیدمی شروع به سهولت در چین, ما رو سنبله در خرید, هوای آزاد, منابع است که نشانگر است که همه چیز ممکن است گرفتن بهتر است. پس از مستند به خصوص در اپیدمی کانون ما شاهد خیلی بیشتر از نصب و راه اندازی لوازم خانگی.”

Kidron معتقد است که افزایش لوازم خانگی نشان دهنده این واقعیت است که مردم نمی شده اند قادر به خرید این قبل از این مستند بلند کردن اجسام از آنجا که آنها نمی توانسته اند به آنها نصب شده است.

از جمعیتی دیدگاه Kidron می گوید: نسل جوان خیلی بیشتر اقلام مواد غذایی و بزرگتر خانواده خرید است که نشان داد که آنها در مسئولیت خرید برای خود و خانواده.

نیز وجود دارد بیشتر خرید از پایین ردیف مناطق و شهرستانها که ممکن است به خاطر مردم ماند در خانه با خانواده به جای بازگشت به شهرهای بزرگ که در آن آنها کار کرده است.

یکی از مناطق عمده JD.com به پایان رسید تا با اضافه کردن ارزش به مردم چین در طول همه گیر گره خورده است به طور مستقیم به این مصرف کننده رفتار روند. محصول این شرکت راه اندازی شد در اواخر سال 2019 دیجیتال خدمات سلامت JD سلامت به طور ناگهانی در بر داشت مخاطبان زیادی را به عنوان مردم به دنبال مشاوره پزشکی آنلاین.

“JD سلامت بود و در واقع راه اندازی آنلاین در پایان سال گذشته به عنوان مشاور پزشکی مانند اینترنت بیمارستان. آنچه در این بیماری همه گیر است که وجود دارد تعداد زیادی از افراد مختلف سوال شد که آیا این نگرانی ها در مورد اینکه آیا آنها تا به حال coronavirus یا به افتراق علائم سرماخوردگی و یا چگونه به حفظ یک بیماری مزمن زمانی که شما نمی تواند رسیدن به بیمارستان است.

“نقش آنلاین خدمات مشاوره ای پخش شده بود که مردم نمی تواند به دکتر و یا زمانی که آنها تا به حال سوالات فوری به عنوان آنها می تواند تکیه بر خدمات. ما شده اند ارائه آن به صورت رایگان در سراسر تمامیت این بیماری همه گیر.”

در حالی که برخی از پروژه ها JD.com راه اندازی شد در شش ماه گذشته کاملا همبسته در کنار روند مصرف کننده و نیازهای نقش این شرکت نیز برای پیدا کردن راه هایی که در آن می تواند جرقه رفتارهای جدید به خصوص برای آن نام تجاری همکاران.

یکی از بهترین نمونه هایی از این است که راه اندازی آن مجازی چماقی که آورده DJ استعداد از تیه گروه موسیقی به کاربران از طریق یک بخار زنده همه در حالی که ترویج آن الکل نام تجاری همکاران به مخاطبان از طریق e-commerce. این یک پروژه ای است که متولد شده و صرفا به دلیل همه گیر اما Kidron می گوید آن را تبدیل به یک ثابت دائمی حتی پس از مستند.

“شما می توانید رقص در اطراف در اتاق نشیمن خود را اگر شما می خواهید, اما این جریان اجازه می دهد تا نام تجاری برای آمدن در سراسر کل جلسه به معرفی متفاوت مشروب محصولات و فروش آنها با تخفیف. چه بزرگ در مورد که در آن است می دهد و این نام تجاری یک فرصت برای معرفی خود بگویید کمی بیشتر از خود داستان برند. در مجازی سناریو که بسیار مورد چگونه شما می خواهم روبرو می شوند از جمله یک نام تجاری نیست.

“این چیزی بود که به آدرس این بیماری همه گیر و واقعیت این است که باشگاه ها و میله بسته شده است که مردم خسته هستند اما از آنجا که آن را بسیار محبوب آن را تبدیل به یکی از مهره های اصلی برای ما در مشروب بخش” او می افزاید.

Kidron و JD.com’s درسهایی از سراسر همه گیر شده اند ممکن است بر اساس به طور کامل بر روی مصرف کنندگان چینی تجربه اما این روند نسبت به e-commerce, پخش زنده و digitisation از خدمات تمام گرایش جهانی است.

Kidron صحبت با APAC ناشر شارلوت McEleny به عنوان بخشی از درام را می تواند انجام جشنواره یک رویداد آنلاین جشن, انرژی مثبت, نوآوری و تفکر خلاق است که می تواند بازاریابی جامعه از جمله یک نیروی قدرتمند برای خوب است. شما می توانید مصاحبه کامل در اینجا.

ثبت نام برای تماشای آینده جلسات و دیدن کامل می تواند انجام برنامه اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>