بیایید خفه شو در مورد بلند مدت ایجاد نام تجاری در مقابل کوتاه مدت فروش گاز بریتانیا می گوید بازاریاب جیل Dougan

بریتیش گاز مدیر بازاریابی جیل Dougan می گوید که بازاریابان نیاز به خاموش کردن در مورد اثبات همین دلیل در دراز مدت ایجاد نام تجاری برنده بیش از یک کوتاه مدت تمرکز فروش.

پیش از درام بازاریابی جوایز سال 2020 از آن او صندلی از داوران Dougan مذاکرات به درام در مورد تم غالب در بازاریابی چه تحول به نظر می رسد مانند و مکالمات است که بازاریابان باید نیاز به تحریک و ایجاد انگیزه در مورد قدرت از مارک های.

چه تم غالب در بازاریابی است ؟

برای من با وجود مسائل بزرگ. اولین اطلاعات و اعتماد است. مصرف کنندگان هنوز هم اعتماد ندارند چگونه شرکتهای بزرگ با استفاده از داده های خود را. و به درستی در نظر من. ما نیاز به مقدار شفاف تر با نحوه استفاده ما از اطلاعات و ثابت کنیم که ما را شایسته اعتماد خود را. پس از آن وجود دارد یدک کش-از-جنگ بین خلاقیت و کسب و کار’ قابل فهم کوتاه-termism که من پوشش بیشتر در زیر. و در نهایت وجود دارد تنوع و شمول است.

من فکر می کنم بسیاری از مردم در بازاریابی که نمی دانیم که لیبرال بودن و روشنفکر نیست همان است که در حال اجرا یک کسب و کار متنوع. هنوز هم وجود دارد بسیار به انجام در هر منطقه از ورود از جنسیت و قومیت به تمایلات جنسی و اجتماعی و اقتصادی تنوع. وجود دارد تعداد زیادی از استعداد و دیدگاه است که هنوز هم پیدا کردن راه خود را در صنعت ما مسدود شده, و است که به طور مستقیم بر توانایی ما برای انجام عالی کار خلاق است که نشان دهنده مشتریان خود را به درستی و مذاکرات خود را به تجارب زندگی می کردند.

برخی از قدرتمند ترین بازخورد است که ما تا به حال در مورد اخیر ما در مبارزات انتخاباتی بوده است در مورد ما تلاش نه فقط برای نشان دادن تنوع اما برای عادی سازی تنوع. به بحث در مورد واقعی زندگی مردم و نه فقط تجارت در کلیشه.

چه هر کس باید در بازاریابی و بسته کردن در مورد در حال حاضر ؟

من دوست دارم ما قادر به خفه شو در مورد اثبات همین دلیل در دراز مدت ایجاد نام تجاری برنده بیش از یک کوتاه مدت تمرکز فروش. اما این استدلال که هرگز از بین می رود. به خصوص اگر در حال حاضر آن را دشوار برای بسیاری از شرکت ها. به عنوان بازاریابان ما می دانیم که برخی از این بر ما. ما باید بهتر در ساخت این استدلال که سرمایه گذاری در خلاقیت بهار از اثر طولانی مدت. ما باید قادر به فروش طولانی مدت چشم انداز در راه است که صحبت می کند به بیشتر تجاری و بخش هایی از کسب و کار ما – و به تحریک و ایجاد انگیزه هر کس در مورد قدرت از مارک های ما به درایو در نظر گرفتن نه تنها تبدیل.

در چند سال آینده ما در حال رفتن به بسیاری از شرکت های ذخیره سازی تا مشکلات خود را به عنوان آنها کاهش بودجه و تغییر مسیر هزینه نسبت به هدف قرار دادن فصلنامه شماره. به عنوان بازاریابان چگونه ما در رسیدگی به این گفتگوها است که در آن ما واقعا نشان می دهد ما با ارزش است.

به عنوان یک کسب و کار, انگلیسی, گاز رفتن را از طریق مقدار زیادی از تحول در کسب و کار. چه تحول نگاه مانند?

برای ما این تحول است که همه در مورد ما چگونه سازماندهی در اطراف مشتری می باشد. ما گرد هم آوردن چند انضباطی تیم با حواله به ایجاد تغییرات ما نیاز به ارائه درخشان تجربه مشتری در سراسر کلیدی ما سفر. و ما نیاز به شروع هر تصمیم گیری از مشتری چشم انداز و واقعا در نظر گرفتن تاثیر تصمیمات ما را بر آنها داشته باشند. در یک سطح پایه ما می خواهیم به حرکت از فروش محصولات ما باید برای ایجاد راه حل های که مشتریان نیاز دارید و می خواهید. شما می توانید ببینید که ما در کمپین جدید – در اینجا به حل – که در آن ما به معنای واقعی کلمه به دیدن چیزهایی از ما مشتری چشم انداز و موقعیت خودمان را به عنوان توانمندسازها.

اما این فقط بخشی از یک بزرگتر برنامه که شامل تغییر چگونه ما مستقیم و اندازه گیری کار (بالا را ببینید) و شکستن siloes در این شرکت است.

شما باید به نام جدید گاز بریتانیا کمپین به عنوان یک “تغییر لرزه ای” چه خوب کمپین خلاق از نظر شما ؟

من فکر می کنم همه ما آن را می دانم زمانی که ما می بینیم آن چیزی است که جسورانه و راستگو. آن را باید, اصلی, هیجان انگیز, الهام بخش, حرکت, خنده دار – تمام کسانی که همه چیز. اما واقعا تغییر درک مردم از یک نام تجاری آن معتبر باشد.

طبیعت, من فکر می کنم ما همه خیلی بدبینانه در مورد اکثر بازاریابی – بیشتر از آن است که یکبار مصرف مزخرف نیمی از یک ایده بد احتمالا بدون زمان و یا پول آن را واقعا مورد نیاز است. گاهی اوقات شما می توانید ببینید چه چیزی این برند که در تلاش برای انجام, اما کاملا آن را کشیده. بار دیگر اعدام چشمگیر است و یا از روی حیله و تزویر, اما شما به خودتان فکر می کنم “که یک بیت از یک کشش شما واقعا باید یک راست می گویند که.” و گاهی اوقات شما می بینید یک کمپین است که در آن همه حق و وجود دارد به رسمیت شناختن شما زمانی که چیزی است که تا نقطه ای که بار دوم شما آن را ببینید به نظر می رسد کاملا واضح است در حقیقت.

بریتیش گاز خود را econometrics, تیم, آنچه به منزله اثر برای شما ؟

ما با استفاده از تمام استاندارد فروش متمرکز معیارهای شما انتظار می رود نشان می دهد که ما در حال رانندگی استفاده موثر از بودجه ما – فروش ROI حاشیه و غیره. ما تعادل است که با نام تجاری معیارهای مانند آگاهی ، توجه NPS و سفر NPS.

برای من چالش این است که برای پیدا کردن معیارهای آن است که تمرکز بر کسب و کار در راه حق و اندازه گیری آنچه واقعا مهم به مشتری. در بسیاری از سازمان های بزرگ شما اغلب پیدا کردن صدها نفر از معیارهای مختلف در استفاده از آن می توانید misdirect فعالیت تحریف اولویت و غالبا ترک بخش های مختلف کسب و کار کشیدن در جهات مختلف.

ما در حال آمدن به پایان یک کسب و کار گسترده معیارهای نقد و بررسی با هدف کاهش تعداد معیارهای برای تولید یک تعداد انگشت شماری از اقدامات با هدف هدایت هر کس نسبت به همان مشتری متمرکز بر نتایج.

آخرین مهلت برای دریافت جوایز در حال حاضر به تصویب رسید و قضاوت برگزار خواهد شد به زودی. نامزد اعلام خواهد شد در 3 بعدازظهر روز پنج شنبه 12 مارس.

همکاران از این جوایز هستند Modo25 و بار مالی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im