اعلامیه فیس بوک که گرفتن تبلیغات سیاسی جدید را در طول هفته پیشرو متوقف خواهد کرد
تا انتخابات ایالات متحده است “فقط یکی دیگر از شیرین کاری روابط عمومی” از پلت فرم اجتماعی — و بدتر ، به احتمال زیاد به وضعیت اطلاعات غلط بدتر و نه بهتر است.

يا اينقدر اتهامات
آنجلو کاروسون، رئیس مسائل رسانه ای برای آمریکا (MMfA)، 16 ساله لیبرال
دیدبان غیرانتفاعی گرا که رسانه های سنتی و دیجیتال را برای «اطلاعات غلط محافظه کارانه» زیر نظر دارد.

“اعلام سیاست آگهی جدید فیس بوک برای احمق طراحی شده است
رسانه ها و مردم به فکر شرکت در حال گرفتن بی اطلاعی جدی است ، اما سیاست جدید است “بی معنی — و حتی ممکن است آسیب بیشتری نسبت به خوب انجام دهد ،” کاروسون
اظهار می کند.

تبلیغات

تبلیغات

او ادامه می دهد: «برای شروع، از همه مسائل با بی اطلاعی و افراط گرایی در فیس بوک، تبلیغات سیاسی در پایین فهرست قرار دارد.» “فیس بوک
سیگنال افزایش راست وینگر و اجرای سیاست lax مسائل بسیار بزرگتر است. این تبلیغات سیاسی فیس بوک نبود که قاتل کنوشا را به ویسکانسین آورد، بعد از همه اینها.

بعلاوه
ممنوعیت تبلیغات آنقدر محدود است که بی فایده باشد، او حفظ می کند.

“اشتباه نکنید: شما هنوز هم می توانید اطلاعات غلط با تبلیغات سیاسی در فیس بوک گسترش – شما فقط نمی توانید آن را انجام دهد
با تبلیغات جدید” در طول یک هفته قبل از روز انتخابات. وی تصریح کرد: بر اساس این سیاست جدید، تبلیغات سیاسی که حداقل یک برداشت قبل از 27 اکتبر دارند، می توانند دوباره اجرا و دوباره هدف قرار دهند
به گروه های جدید در طول هفته روز انتخابات.”

خط پایین: “سیاست فیس بوک تنها بیشتر قدرت کسانی که به دنبال انجام آسیب, در حالی که تضعیف توانایی خارج
نیروهای برای مقابله با حملات و اطلاعات غلط — چیزی است که ثابت کرده است لازم است ، با توجه به اجرای ضعیف فیس بوک ،” کاروسون نتیجه گیری می کند.

در سال ۲۰۱۷ MMfA نام گذاری کرد
مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک “Misinformer of the Year.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im