Liverpool FC دیجیتال, رئیس, چرا VR تغییر خواهد کرد فوتبال ‘هر چه زودتر به جای بعد’

درو ترد, Liverpool FC, معاون ارشد رئیس جمهور از رسانه های دیجیتال و بازاریابی معتقد است که واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را تبدیل به امری عادی در این بازی زیبا اما تنها به عنوان 5G شروع می شود به درستی ،

“5G در حال رفتن به در واقعی امکان فنی استفاده از VR و AR به درستی و به عنوان 5G بالغ و افراد بیشتری ثبت نام من انتظار می رود برای دیدن جنبش واقعی در این مناطق در آینده 12 تا 18 ماه” گفت: واضح در طول یک مصاحبه ضبط شده به عنوان بخشی از درام دیجیتال تحول جشنواره است.

“این می تواند معنی است که برای post-match highlights ما قادر به نشان می دهد واقعا همهجانبه پخش یک بازی است که نشان می دهد [مخاطبان] همه چیز را از طریق چشم یکی از بازیکنان ما است.

“مردم همیشه رفتن به استادیوم به عنوان فضای زندگی است به طوری اعتیاد آور است که در آن برخی از مردم قادر به انجام این فناوری مانند VR می تواند در آمده و ایجاد یک تجربه خوب,” او اضافه شده است. “ما انتظار داریم که آن را به یک نقش زودتر و نه بعد از آن; آن را فقط در مورد قادر بودن به مقیاس آن را به درستی به بازار بین المللی و ما نه کاملا هنوز وجود دارد.”

قبل از شیوع کروناویروس در زمان نگه دارید و لیگ برتر بازی ها یخ زده بودند به طور کامل لیورپول بود 25 نقطه روشن در بالای جدول و نگاه خاص به ارائه اولین عنوان از فصل 1989/90.

وقتی پرسید که چگونه این بیماری همه گیر نهفته است لیورپول در برنامه های بازاریابی و واضح پاسخ داد: “ما در بی سابقه بار, اما اولویت اصلی ما این است که حفاظت از بازیکنان ما و کارکنان.

“در آینده ممکن است وجود دارد یک فرصت برای گرفتن با بازیکنان ما از راه دور و انجام خاطرات-سبک مطالب. ما همچنین به دنبال راه اندازی مسابقات بیش از حد. شما در حال هدف اصلی است برای اطمینان از شما در حال ایجاد محتوا است که نگه می دارد با مردم درگیر و شاد در طول یک دوره دشوار است. شما نیاز به طرفداران فرار از واقعیات اما من خواهد بود اگر من دروغ گفت این بود یک چالش است.”

واضح نیز خواسته شد که به نوعی از محتوای این نسخهها کار بهترین برای باشگاه های فوتبال وقتی که می آید به تعامل و حامیان ساخت یک اتصال واقعی با طرفداران. وی با اشاره به اخیر Nivea مبارزات انتخاباتی که در آن لیورپول ستاره مدافع ویرژیل van Dijk تعجب یک فارسی سوپر مارکت کارگر با شانس برای دیدار با تمام بازیکنان مورد علاقه خود را.

“آن بازدید های شگفت انگیز آن را به عنوان ایجاد یک واکنش احساسی و طرفداران می تواند آن را در یک بار در طول عمر فرصت” او به این نتیجه رسیدند.

“اگر مارک های پیدا کردن یک راه برای استفاده از بازیکنان ما و التماس کردن به احساسات سپس آنها را واقعا برنده شدن شما نیاز به بازگشت به کسی در جامعه را تصور ما پایه فن.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im