رسانه های محلی و هوا برای دیدن یک 3.6% کاهش در سال 2020

حتی با افزایش انتظار می رود در تبلیغات سیاسی در سال 2020 رسانه های محلی را در حال حاضر یک 3.6 درصد کاهش در تبلیغات با توجه به COVID-19, بر اساس یک نظرسنجی جدید.

بیا خدمات مشاوره
می گوید: تبلیغات در تمام سیستم عامل های رسانه های زمین خواهد شد در $144.3 میلیارد دلار در این سال — یک 10.6 درصد کاهش از $161.3 میلیارد, طرح, رسانه های محلی تجزیه و تحلیل شرکت ساخته شده در ماه نوامبر
2019.

محلی تبلیغات سیاسی است که انتظار می رود برای رسیدن به $7.1 میلیارد دلار است. رسانه های محلی — به ویژه ایستگاه های تلویزیونی را نیز رنج می برند به دلیل به تعویق افتادن تابستان المپیک توکیو
بازی های که برنامه ریزی شده برای اواخر جولای و اوایل آگوست.

محلی over-the-air ایستگاه های تلویزیونی خواهد شد و در حال حاضر به $17 میلیارد دلار (از $17.8 میلیارد در پیش بینی قبلی) با دیجیتال
تلویزیون محلی تبلیغات پایین به 1.6 میلیارد دلار ($1.7 میلیارد).

بزرگترین تبلیغ محلی دسته بندی ها شامل پست مستقیم است که در پایین 10 ٪ (3.8 میلیارد دلار) از برآورد قبلی به $33.5
میلیارد و تلفن همراه است که در پایین 8% ($2.2 میلیارد دلار) به $24.8 میلیارد دلار است. سابق خواهد بود تحت تاثیر کاهش خرده فروشی و هزینه های مالی می گوید بیا.

تبلیغات

تبلیغات

آنلاین/تعاملی است که پیش بینی می شود
8 درصد پایین تر ($1.7 میلیارد دلار) به $20.9 میلیارد دلار است.

روزنامه برآورد مجموع 16 درصد کمتر به $7.3 میلیارد دلار از $8.7 میلیارد دلار در حالی که over-the-air radio است که انتظار می رود برای دیدن یک 13% افت
($1.7 میلیارد دلار) به $11.4 میلیارد دلار است.

کاهش هزینه های محلی و رستوران ها و تفریح و سرگرمی را تحت تاثیر قرار دهد تلویزیون و رادیو می گوید بیا خدمات مشاوره.

این
برآورد برای کابل های محلی تبلیغات تلویزیونی است که در حال حاضر 13 درصد پایین (800 میلیون دلار) به 5.6 میلیارد دلار به دلیل کاهش تبلیغات از زندگی ورزشی برنامه نویسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de