در دراز مدت چشم انداز آگهی کارائی برای چین خواهد شد و بقیه جهان ،


اگر چین بود قناری در معدن زغال سنگ جهانی
Coronavirus همه گیر آن را نیز به نظر می رسد به عنوان یک شاخص پیشرو برای جهانی آگهی رکود است. حداقل این چیزی است که یک تجدید نظر در چشم انداز منتشر شده توسط eMarketer به نظر می رسد نشان می دهد.

آگهی صنعت
statsmasters که منتشر تلفظ رو تجدید نظر در آن سال 2020 میلادی
برآورد برای هر دو کشور چین و جهانی تبلیغ اقتصاد در جمعه امروز صبح منتشر شد دقیق تر چشم انداز بلند مدت چین ad رشد از طریق 2024 و عمده متوسط.

جدید
چشم انداز shaves میلیاردها دلار از چین در دراز مدت طرح به عنوان یک نتیجه از هر دو تاثیر Coronavirus و همچنین باقی مانده رکود اقتصادی انتظار می رود به ماشه.

“همانطور که مردم مجبور به ماندن در خانه در طول شیوع ساکنان چین در حال خرید کمتر چاپ روزنامه ها و مجلات” eMarketer پیش بینی تحلیلگر برایان لاو متحده در
به روز شده در گزارش. “خدمات تحویل نیز قطع شده است. این به این معنی است که در حال حاضر در تلاش چاپ آگهی های بازار را ببینید و حتی پایین تر از تقاضا است.”

در حالی که تعدادی از صنعت
منابع در حال حاضر با اشاره به جهانی آگهی رکود eMarketers’ تحلیلگران بوده است صریح و روشن در مورد آن اشاره کرد: “ما در حال حاضر می توانید ببینید چین کشیدن پایین هزینه تبلیغات در سطح جهانی. در سال 2020 انتظار داریم کل
آگهی های رسانه ای در سراسر جهان صرف رسیدن $691.7 میلیارد توسط 7.0% از 2019. که کاهش از ما Q3 2019 پیش بینی زمانی که ما انتظار می رود در سراسر جهان تبلیغ صرف برای افزایش 7.4 ٪ به $میلیارد 712.02
این سال است.”

یک بررسی انجام شده توسط کمپینمجله
آن یافت می شود خوانندگان پروژه ها 20% کاهش در هزینه تبلیغات با توجه به تاثیر Coronavirus.

تبلیغات

تبلیغات

در آن تجدید نظر چشم انداز eMarketer در حال حاضر پروژه های برآورد در سراسر جهان تبلیغ صرف خواهد شد
کاهش حدود 20 میلیارد دلار یا 3% از قبلی خود را پیش بینی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de