L ‘Oreal, Essity و Reckitt Benckiser اصرار مشتریان به فروشگاه مسئولانه’

L ‘ Oreal, Essity و Reckitt Benckiser با استفاده از جمعی خود را ممکن است به منظور تشویق مصرف کنندگان به فروشگاه مسئولیتی در طول شیوع کروناویروس با Publicis Groupe سازمان سستی هزینه در پشتیبانی.

طراحی و توسعه توسط Publicis Groupe, انگلستان, ‘فروشگاه مسئولیت’ کمپین راستا با دولت مشاوره تقویت این پیام است که مردم باید در خانه بمانند, امن, احترام به سالمندان, خرید ساعت نگه داشتن دو متر از هم حمایت بیمه خدمات درمانی, خرید ساعت و خرید فقط آنچه شما نیاز دارید.

پیام ظاهر خواهد شد از امروز (3 مارس) در سراسر L ‘ Oreal, Essity و Reckitt Benckiser وب سایت. آن را نیز فرستاده می شود در ارتباطات ایمیل و برجسته توسط یک #ShopResponsibly کمپین رسانه های اجتماعی.

ایده این بود که درک و ایجاد شده در یک هفته کاری در سراسر Publicis Groupe انگلستان سازمان که باید همه دست تکان داد هزینه برای توسعه و ایجاد کمپین از جمله تهران Starcom, اوج Digitas, Publicis.بهم زدن ساعتچی & ساعتچی لئو برنت MSL و شگرف. پرداخت می شود, متعلق به رسانه ها به دست آورده شده است اهدا و AdStream تا به چشم پوشی از هزینه های تحویل.

در راه اندازی کمپین, آنت, کینگ رئیس exec از Publicis Groupe انگلستان گفت: “یک شب دیده ایم غیر قابل برگشت تغییر در نقش خرده فروشان و مارک بازی در زندگی مردم است. ما نیز دیده می شود تلاش های باور نکردنی توسط بسیاری از کسب و کار و سختی کار کارکنان به انجام کار درست در این زمان دشوار است.

او ادامه داد: “فروشگاه مسئولانه متحد در بخش فوری entreaty به مصرف کنندگان به رفتار مسئولانه و فکر می کنم در مورد دیگران. ما دعوت خرده فروشان و سوپر مارکت ها و دیگر کسب و کار سازمان برای ورود به مبارزات انتخاباتی.”

بیشتر آموس Susskind, مدیر عامل, l’oréal UKI گفت: “در طول این بی نظیر زمان همه ما باید نقش بازی در جنگ علیه Covid-19. آیا به عنوان یک فرد و یا کسب و کار ما باید گرد هم آمده و به حمایت از کسانی که بیشترین آسیب پذیر و در معرض.

Susskind می گوید: این درست است به خصوص وقتی که می آید به راه ما فروشگاه. “به عنوان یک پیشرو در تکنولوژی اطلاعات شرکت ما موظف به تقویت این کمپین یادآوری به مصرف کنندگان ما از اساسی اما اصول اساسی ‘در خانه بمانند امن و فروشگاه مسئولانه’.”

کمپین کاهش می یابد در راستای جنبش های تجاری به ارز comms برای PSA اطلاعیه ها به تقویت دولت هدایت در طول شیوع بیماری است.

برای اطمینان از آن پیام رو در سراسر – کوکا کولا جایگزین آن یاد بیلبورد در میدان تایمز شهر نیویورک برای گسترش توصیه های بهداشتی در میان Covid-19. ایستاده در یاد, Coca-Cola, red, این پیام آمده است: “ماندن از هم جدا است بهترین راه برای اقامت در ایالات.’

/اخبار/2020/03/26/اقامت-صفحه اصلی-چگونه-مارک-در-ساختمان-دولت-مستند-تلاش

فا منتشر موضعی پیچ و تاب و آشنا خودداری کنند با ‘فوتبال به ماندن در منزل’ — پرشوری درخواست از برخی از بازی های زیبا بزرگترین ستاره برای مردم به ماندن در خانه.

اعمال نفوذ آن استعداد برای رله پیام های مهم به کودکان در جذب راه کنجد خیابان ها راه اندازی کرده است ‘مراقبت از یکدیگر’ ابتکار برای کمک به پدر و مادر و فرزندان در طول coronavirus بیماری همه گیر. آن را شامل انیمیشن که آنها را تشویق به ماندن جسمی و ذهنی سالم برای کمک به حمایت از خانواده ها از طریق این تلاش زمان.

بیشتر پیام های عشق و مهربانی و سرگرم کننده خواهد شد به طور منظم در خیابان کنجد کانال های رسانه های اجتماعی از جمله زمان اسنک با Cookie Monster, Singalong با علم و حرکت و شیار با ابی Cadabby و استیفن گراور و زمان داستان با آلن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net