برندهای لوکس باید کامل دیجیتال مبارزه – در حال حاضر آنها باید تبدیل داخلی

ورزشی, خیابان می پوشند و لوکس بخش ممکن است کمی دیر به بازی های دیجیتال, اما در سال های اخیر آنها به رهبری و شتاب باور نکردنی محتوای دیجیتال و برنامه های کاربردی مانند تغییرات سلیقه ای. تاثیر خود را به منفجر زمانی که آنها به تلاقی – فکر می کنم Louis Vuitton عالی مجموعه و با نام تجاری اخیر با مشارکت لیگ از افسانه است.

این نفوذ برندها در مناطق شور از مد و موسیقی و هنر همیشه به حال مجوز برای آزمایش.

آنها به ایجاد کمپین های چند رسانه ای (فکر می کنم نایک لندن و فوتبال آدیداس) که مشغول به کار در سراسر برنامه های کاربردی چند رشته ای. آنها به تولید چنین AR تجربه در رسانه های خرده فروشی از Selfridges در لندن به خانه شبح در توکیو به ذکر است کرک کردن کد از تجارت اجتماعی به آن را احساس خاص.

ما را دیده اند کاملا جدید دیجیتال-تنها نوع تحولات مانند esports. ما شاهد ظهور سرپرستی magazine-دیدار-مفهوم-فروشگاه Semaine. و ما شاهد ظهور فرهنگی دیجیتال سیستم عامل مانند حرکت یا کشش ناگهانی.

با مطالعات اخیر توسط مک کینزی نشان می دهد که 80 درصد از فروش را تحت تاثیر قرار فعالیت های آنلاین این زمان هیجان انگیز برای این برندها و بازاریابان.

نوآوری ادارات متصل به شرکت های سنتی در حال سرمایه گذاری در آینده خود را دسته بندی و صنایع با یک درک روشن است که متصل زندگی – با دستگاه هایی که پیش بینی مصرف کننده نیاز دارد – این است که چگونه همه چیز در حال حرکت در ما تکنولوژی محور جهان است. طولانی ممکن است آن را ادامه خواهد داد.

اما ‘داخلی’ انتقال دیجیتال workstream (برای من یکی از مهم ترین آنهایی است که به سرعت تبدیل شد deprioritized به عنوان مارک های بزرگ و شرکت ها متوجه تحولات true digital تحول باعث خواهد شد.

آنها باید بپرسید: که نیروی کار خود را, تلفن همراه, چالاک و انعطاف پذیر? می توانید آنها را به راحتی پشتیبانی می شود به کار از راه دور مشترک و یکپارچه?

چگونه می توانم به شما مقیاس های محوری و یا در حالی که نگه داشتن اطلاعات حیاتی جریان در یک لحظه به اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما نمی فروپاشی ؟ در بازاریابی و ارتباطات, آیا حق مردم و همکاران سازمان برای پاسخ در زمان واقعی برای اطمینان پروژه ها و برنامه ها به طور کامل از خط خارج و به برنامه ریزی هم تراز با سایر ادارات مربوطه?

و برای علامت های تجاری به خصوص در مد کاهش تاثیر بر محیط زیست وظیفه است. این صنعت بی امان تولید و برنامه سفر نیاز به خطاب.

اما به رغم داخلی سرخوردگی دیجیتالی شدن در این عرصه می تواند یک تفاوت عظیم برای هر دو ارزش نام تجاری و خط پایین: یک مطالعه از نیلسن نشان داد که 73 درصد از پاسخ دهندگان هزاره بودند حاضر به صرف بیشتر در مورد یک محصول اگر از آن می آید پایدار یا اجتماعی آگاهانه برچسب.

Tommy Hilfiger به تازگی اعلام کرد که تنها با استفاده از طراحی 3D برای ایجاد توسعه و فروش نمونه از آن زمستان 2022 پوشاک مجموعه های به بعد, در حالی که استلا مک کارتنی به تازگی راه اندازی یک پایدار حلقه کتانی است که چسب-رایگان و قابل بازیافت است.

اگر هر چیزی است که به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر و تحول این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در واقع 94 درصد از فورچون 1000 در حال حاضر شاهد Covid-19 اختلالات و مستقل کسب و کارهای کوچک و مترجمان آزاد بسیار نهفته است.

برندها نیاز به خلاق و انعطاف پذیر مصرف سرب از تعویق افتاد شانگهای در هفته مد.

سازمان در حال رفتن به زندگی می کنند جریان کل فهرستی از طریق نشان می دهد Tmall Alibaba گروه تجارت الکترونیک پلت فرم جدید در ‘ببینید در حال حاضر خرید در حال حاضر’ فرمت که در آن 800 میلیون کاربر فعال ماهانه می توانید خرید و یا قبل از سفارش.

من معتقدم موفقیت برای مد ورزشی و لوکس کسب و کار بستگی به سرعت که در آن کل کسب و کار پاسخ طناب محور و سازگار با تغییرات در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت.

ما در یک دیجیتال – و پس از coronavirus یک تغییر جهان. حتی عبارت ‘انتقال دیجیتال’ خواسته های خود را تکامل را به سادگی تغییر و تحول است.

لیلا Fataar بنیانگذار Platform13

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de