LV= کل بیمه راه اندازی صنعت-اولین صدای مهارت

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

LV= بیمه عمومی (LV=GI) یکی از بزرگترین شخصی بیمه در انگلستان تا به امروز تبدیل به اولین برای راه اندازی یک بیمه اتومبیل صدای مهارت برای مشتریان با آمازون الکسا یا گوگل, خانه دستیار محصولات. مشتریان در حال حاضر قادر به کشف طیف وسیعی از پاسخ های خود را در مورد بیمه ماشین با درخواست های هوشمند خود سخنران به “کفش LV”.

این نرم افزار به شما اجازه می دهد LV= GI بیمه اتومبیل, مشتریان, برای پاسخ به سئوالات در مورد سیاست های خود را با استفاده از خانه خود را کمک. جدید صدای مهارت خواهد بود که برای اولین بار در نوع خود در کل صنعت بیمه خواهد شد و در ابتدا قادر به پاسخ به بیش از 500 بر اساس سیاست سوالات بوده که گردآوری از سوالات متداول در LiveChat و مرکز تماس. برای اطمینان از این برنامه با این نسخهها کار به طور موثر به عنوان امکان پذیر است, LV= GI نیز دریافت به روز رسانی مداوم برای کمک به اضافه کردن و یا تصحیح پاسخ ها و به روز رسانی این نرم افزار زمانی که مورد نیاز است.

این روش جایگزین تحویل سیاست اطلاعات توسعه داده شده است برای کمک به کسانی که کمتر قادر به استفاده از یک کامپیوتر و یا تلفن به بررسی اسناد و مدارک خود را. همچنین امیدوار است که این نرم افزار را کاهش می دهد برخی از بیش از 28,000 سوال در سیاست است که اسناد و مدارک دریافت شده توسط مرکز تماس کارکنان هر ماه آزاد کردن زمان برای بیشتر در عمق تماس و یا ادعا می کند.

این خواهد بود که برای اولین بار صدای مهارت برای مشتریان بیمه توسط بیمه گر مستقیم. برنامه در محل برای اضافه کردن محصولات دیگر به برنامه در دوره به دلیل.

LV= GI کار با متخصص آژانس خرگوش و گوشت خوک برای کمک به ساخت این قابلیت که به صورت زنده از آمازون الکسا و گوگل صفحه اصلی دستیار دستگاه های امروز است.

جان Mansley LV= GI مدیر بخش بازاریابی و فروش گفت: “در LV= GI ما همیشه در تلاش برای همه چیز را آسان تر برای مشتریان خود به طوری که با نزدیک به 13 میلیون هوشمند بلندگو فروخته شده در بریتانیا در سال 2019 ما فکر کردیم صدای برنامه مفید خواهد بود. با راه اندازی این صدای جدید مهارت مشتریان هم اکنون می توانید پیدا کردن جزئیات سیاست خود را در یک ماده از ثانیه به سادگی با درخواست خود را به دستگاه های هوشمند.”

جان کمپبل خرگوش و خوک مدیر عامل گفت: “ما واقعا هیجان زده به کار با LV= در صدای این پروژه برای کمک به پاسخ به سوالات در مورد بیمه آسان تر و سریعتر و بیشتر مکالمه. ما خوشحال به راه اندازی در هر دو گوگل دستیار و الکسا سیستم عامل در همان زمان که به ما اجازه می دهد برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

“این مهم است که شرکت های مانند LV= حضور در صدا-دستگاه های فعال به عنوان ما در حال دیدن آنها را تبدیل به بخشی از زندگی روزانه ما است. ما نگاه رو به جلو به ساختمان در این نسخه برای اولین بار با محتوای بیشتر و امکانات در آینده است.”

// در این مقاله برجسته

خرگوش و خوک

ما خرگوش & خوک – صدای تجربه کارشناسان.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>