در حالی که آمریکایی ها و مردم سراسر جهان
تمرین های اجتماعی-فاصله فیزیکی و منزوی است که متوقف نشده خارج-از-خانه صنعت رسانه ها از نقش در یک بیماری همه گیر است که ممکن است در غیر این صورت به نظر می رسد در تضاد برای
متوسط.

در تلاش برای هدف قرار دادن مردم در “خط مقدم که نمی تواند پناهگاه در محل” سازمان Madwell ایجاد یک کمپین با استفاده از اهدا دیجیتال-خارج-از-خانه و
محل مبتنی بر رسانه ها برای ترویج شیوه های به حداقل رساندن گسترش coronavirus.

این کمپین با مضمون “ما Countervirus” آیا به صراحت آدرس
بی خانمان و یا کارگران ضروری مورد نیاز برای کار کردن در مکان های عمومی و یا دیگران که دلیل برای بودن در داخل خانه — اولین پاسخ دهندگان حرفه ای پزشکی, رستوران و مواد غذایی و کارگران و تحویل
تیم — آن را با بهره گیری از متمایز طراحی بصری با تاکید بر نیاز به ایجاد فاصله فیزیکی در حالی که در.

کمپین راه اندازی شد و با همکاری DPAA
(دیجیتال مبتنی بر محل تبلیغات انجمن) است که ترویج خدمات عمومی در فضای آگهی کمکهای مالی در میان اعضای آن است و انتظار می رود توزیع شده در “صدها هزار نفر” از
صفحه نمایش در سراسر جهان از جمله آمریکا, کانادا, انگلستان, مکزیک, برزیل و دیگر بازارها.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de