مگنا اسلش 2020 میلادی چشم انداز افزایش 2021

با استناد به یک “وضعیت بی سابقه ای ایجاد شده توسط
شیوع کروناویروس و رکود اقتصادی” IPG Mediabrands’ مگنا واحد خود تجدید نظر 2020 آمریکا تبلیغات چشم انداز رو به پایین با 8.5 درصد است. مگنا که در اصل هوا در ماه دسامبر
2019 که ایالات متحده آگهی بازار خواهد گسترش 5.7% در این سال, در حال حاضر پروژه های آن را کاهش 2.8%.این اولین بار است که از عمده آژانس, شرکت های برگزاری به وزن در یک پست رسمی-COVID-19
تجدید نظر.

بیشترین کاهش نسبت داده شد به یک ویرانگر کاهش “خطی آگهی خرید و فروش” از 12 درصد داده های از دست رفته از خیمه تلویزیون, رویدادهای ورزشی مانند بازی های المپیک, NCAA مارس جنون
و اغلب اگر نه همه ورزش حرفه ای.

در سمت روشن تر از اقتصادی که فعالیت های تبلیغاتی — از جمله بازی های المپیک توکیو — خواهد شد به تعویق افتاد تا سال 2021 و مگنا کرده است
تجدید نظر در سال آینده میلادی چشم انداز به نرخ رشد 2.5 درصد از ولرم 1.4% در پیش بینی در ماه دسامبر.

تبلیغات

تبلیغات

“این سناریو بازار بر اساس مگنا این مدل آماری سوخت 40
سال داده و در آخرین پیش بینی از ماکرو-اقتصاددانان که پیش بینی تولید ناخالص داخلی واقعی شدن توسط -1% تا -4% در این سال در مقایسه با پیش بینی +2% قبل از coronavirus. 6” آژانس می نویسد: در آن
تجدید نظر در گزارش. “در این مرحله کل بازار کاهش پیش بینی (-3% یا -6.2 میلیارد دلار در مقابل 2019) باقی مانده است کمتر شدید از کاهش تجربه در 2008-2009 (-20% یا -33 میلیارد دلار در مقابل 2007),
عمدتا به دلیل وزن و انعطاف پذیری از تبلیغات دیجیتال امروز است.

“با این حال در این مرحله هر دو ماکرو-چشم انداز اقتصادی و مربوط به تبلیغات هوا در حال حاضر بالا
درجه ای از عدم قطعیت و قابل توجهی خطر حرکت نزولی برای سال 2020 است.”

در حالی که مگنا اولین بار است که از آژانس پیش بینی به طور رسمی تجدید نظر در آن آگهی, چشم انداز, اوج رسانه Jonathan بارنارد
رندانه او نزدیک به اعلام یک تجدید نظر در این بیماری همه گیر و اقتصادی خرید اینترنتی.

در ماه دسامبر به اوج هوا که ایالات متحده آگهی اقتصاد را گسترش 4.7 درصد در سال 2020 است.

بر اساس
مگنا را به روز رسانی MediaPost این پژوهش مخبر به روز شده آن
در حال اجرا بزرگ آژانس برگزاری شرکت “اجماع” چشم انداز اما انتظار می رود که به زودی تغییر بر اساس دیگر قریب الوقوع تجدید نظر.

طی یک سخنرانی در یک تبلیغات بنیاد پژوهش “مجازی”
تاون هال امروز GroupM هوش کسب و کار جهانی رئیس جمهور برایان وایزر
به هیچ نشانه ای او بود و نزدیک به اعلام تجدید نظر در چشم انداز است اما این سازمان پیش بینی قبلی برای آمریکا در سال جاری تا کنون تهاجمی ترین: +7.1%.


از نظر تاثیر مگنا را به تجدید نظر در چشم انداز فردی در رسانه ها
آژانس پیش بینی ملی و محلی تلویزیون و رادیو و چاپ خواهد شد بیشتر منفی تحت تاثیر قرار در حالی که دیجیتال را نیز حفظ قابل توجه تک رقمی ضرر و زیان است. (نگاه کنید به تجدید نظر در چشم انداز توسط رسانه زیر).

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de