نقشه های بازاریابی خود را به “بعدی معمولی’

ما همه هنوز در تلاطم همه گیر است و هیچ پایانی در چشم. در این همیشه در حال تحول همیشه در حال تغییر بازاریابی چشم انداز وجود ندارد و یقین به آنچه به عنوان جدید ما در آینده در جریان است حل و فصل کردن به مانند نگاه کنید.

اما ما قطعا می دانیم یک چیز: ما مشتری رفتارهای نیازها و انتظارات نخواهد بود قصد بازگشت به آنچه که آنها قبل از این بیماری همه گیر.

که در آن ما می رویم به سوی ما بعد طبیعی است. و به عنوان بازاریابان ما نیاز به آزمایش ایده های جدید ساخت تغییرات چشمگیر و سرمایه گذاری در تحول مبارزات. مهمتر از همه ما نیاز به ایجاد یک چالاک بازاریابی فرهنگ است که رشد در حال ظهور پست-همه گیر جهانی, آماده براي استفاده, آدرس بعدی این طبیعی است و همه “بعدی نرمال” که به ناچار دنبال کنید.

من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن سه سطح بالا ‘بعدی معمولی’ روند و به برخی از سوالات عملی برای شما در نظر خود را با تیم بازاریابی. بسیاری از این روند که در حال حاضر شروع به سطح قبل از Covid و همه گیر شده است به سادگی با شتاب اتخاذ کنند. اما عناصر وجود دارد در هر یک از گرایش ها که واقعا نوظهور و نیاز رادیکال تفکر جدید.

به عنوان یک نقطه شروع برای تجزیه و تحلیل این من درو بر ما بازاریابی دیجیتال نقشه به kickstart my تفکر و تجسم گزینه های تاکتیکی برای نقشه برداری از استراتژی ما برای این طبیعی است.

روند 1: جهش بزرگ به دیجیتال

مستند است از مطلق ضرورت و ناامیدی باعث یک جهش کوانتومی در مشتریان اعتماد به نفس در استفاده از سیستم عامل های دیجیتال و مربوط به خود را تصویب دیجیتال خدمات. ما در حال حاضر نیاز به بازی های ما برای پاسخگویی به این انتظارات جدید.

مشتریان ما نه تنها انجام بیشتر, خرید, آنلاین, آنها در حال حاضر در انتظار برای دیدن دیگر خدمات تحویل آنلاین بیش از حد. برای کسب و کارهای B2B این گسترش به خود برنامه های کاربردی سرویس و پشتیبانی مشتریان استفاده از برنامه های جدید و فن آوری های تعاملی.

اینجا در بریتانیا NHS برنامه پرورشی است که استفاده می شود برای مشاوره آنلاین به منظور تکرار نسخه مدیریت قرار ملاقات و مشاهده سوابق پزشکی. با توجه به تحقیقات توسط IPPR برنامه می تواند صرفه جویی تا 20 ، 000 اضافی زندگی می کند از یک سال و حدود £10bn برای بیمه خدمات درمانی.

اگر بیمه خدمات درمانی – یک استعاری تانکر نفت – می توانید جهت تغییر سرعت در پاسخ به مشتریان جهش بزرگ به دیجیتال و سپس ما سازمان باید بیش از حد.

پرسش شما باید درخواست خود را به تیم بازاریابی عبارتند از:

  • چگونه به خوبی شما را درک جدید دیجیتال انتظارات مشتریان خود را ؟
  • چگونه شما را اندازه گیری و تجزیه و تحلیل دیجیتال جدید خود را با رفتارهای?
  • چه تغییرات شما نیاز به ساخت خود را به تجربه کاربر خود را به قابلیت های خود را در سبک های ارتباطی برای پاسخگویی به این انتظارات جدید?
  • چه جدید در بخش های مشتری شما نیاز به تعریف و آدرس ؟

روند 2: رانندگی نسبت به نام تجاری هدف و اعتماد

ارزش های اجتماعی و فعالیت بودند در حال ظهور روند قبل از Covid و همه گیر شتاب تمرکز بر خرید از شرکت های مستقر در موضع خود را در مسائل اجتماعی.

Edelman منتشر کرده است جامع قطعه ای از پژوهش بر اعتماد به برند که نشان می دهد اعتماد است که در حال حاضر دوم تنها به قیمت خرید و وفاداری سبقت عوامل دیگر از جمله شهرت نام تجاری محصول عملکرد و سهولت دسترسی.

ترین, جالب, این گزارش نزدیک به هفت در 10 پاسخ دهندگان اجتناب از تبلیغات و بسته بیشتر بر روی تجربه شخصی نظیر مکالمات و رسانه های خبری. تبلیغات اجتناب استراتژی شامل adblocking فن آوری و پرداخت برای خدمات جریان به منظور دیدن کمتر تبلیغات.

به همین ترتیب مصرف کنندگان و حتی بیشتر نگران در مورد شخصی به مسائل مربوط به حریم خصوصی و افزایش نگرانی های اطراف به اشتراک گذاری داده ها.

به عنوان بازاریابان ما نیاز به دو برابر کردن بر روی انتقال مارک های ما’ هدف ها و ارزش ها و انتقال یک حس قوی از آنچه که ما برای ایستادن و یا آنچه برای ما مهم است.

آن است که آیا مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) و یا کمپین های حمایت ما هم ترازی با یک علت خاص و یا نحوه برخورد ما و یا همکاران و مشتریان ما نیاز به تمرکز بر انتقال نام تجاری ما هدف و اعتماد سازی.

سوال ما نیاز به درخواست ما بازاریابی تیم:

  • چگونه نام تجاری خود را با هدف یا چشم انداز نیاز به اقتباس جدید تمرکز بر روی ارزش فعالیت و اعتماد کرد ؟
  • شما چه نقاط بالقوه تمایز وقتی که می آید به حریم خصوصی و داده های حمل?
  • چه از جنبه های اعتماد سازی رفتارها و سیاست به ما می دهد مزیت رقابتی?
  • چگونه ما باید به شکل ما استفاده از کانال های تبلیغاتی در این عادی

روند 3: همگرایی خانه و دفتر

چه آغاز شده به عنوان یک Covid مستند محافظ اندازه گیری است و در حال حاضر به شکلگیری یک سبک زندگی جدید انتخاب به عنوان کارگران و کارفرمایان در حال انتخاب به بازگشت به دفاتر و همچنان به کار از خانه. که در حال حاضر به معنی محل تماس با ما صفحه اصلی یک محل که در آن ما در حال حاضر زندگی و کار و یادگیری و بازی.

مانند دیگر روند من تا به شناسایی تفکیک بین خانه و دفتر در حال حاضر اتفاق می افتد قبل از همه گیر اما تغییر شده است شتاب و به نظر می رسد مانند سوئیچ در حال رفتن به چوب.

در عمل این به این معنی بازاریابی ما را در حال حاضر نیاز به رسیدن به مشتریان خود را زمانی که آنها در حال حرکت دهیم بین شخصی و فعالیت های حرفه ای. چگونه می تواند ما را با ارسال پیام های بازاریابی در لحظه مناسب بدون اینکه مزاحم?

ما هنوز دسترسی به اطلاعات است که سیگنال های رفتارهای رخ می دهد که در لحظه های کار و کسانی که اختصاص داده شده به اوقات فراغت. این ترکیب را با نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و مقاومت به ردیابی و آن را کاملا جدید بازاریابی, تکنولوژی, چشم انداز است. ما در حال رفتن به مجبور به استفاده از جدید تحلیلی تکنیک های آموزش مجدد ماشین ما یادگیری و تجدید نظر ما هدف قرار دادن استراتژی.

و ما نیاز به ایجاد نوآوری راه حل برای ارتباطات دو طرفه با مشتریان ما را به عنوان آنها segue متعددی برای کانال های ارتباطی آنها با استفاده از به طور همزمان در صفحه اصلی الکسا, زوم, شل, جریان, خدمات رسانه های اجتماعی. همه این کانال ها در حال رفتن به نیاز به بازنگری در پرتو همگرایی خانه و دفتر کار.

سوالات به درخواست تیم بازاریابی خود:

  • چه تجزیه و تحلیل توانایی شما برای درک بهتر خانه کارگر مشتری سفر?
  • چه تغییرات شما نیاز به ایجاد به فرد مشتری سفر و تجربه آنها به عنوان یکپارچه حرکت بین کار و زندگی ؟
  • چه کانال شما در حال حاضر باید با استفاده از به رسیدن به مشتریان خود را در این راه جدید برای کار ؟

هیجان انگیز زمان

آنچه پیش رو نهفته ممکن است بهترین زمان و یا آنها ممکن است در بدترین زمان. به عنوان بازاریابان ما نمی دانیم که چه چیزی نهفته است در انتظار ما فقط پیش گرد و منحنی در جاده ها است. اما ما قادر به گرفتن سریع و قاطع عمل در روند ما تشخیص در حال حاضر و ما می تواند به گرفتن تصمیمات و اقدامات در حال حاضر که موقعیت ما به خوبی برای یک چالاک و انعطاف پذیر در پاسخ به ما, آینده ما, آینده نرمال’.

سوزان هالم بنیانگذار هالم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de