بازاریابان COVID-19 پیام تساوی ‘مثبت’ پاسخ کمی تغییر در نام تجاری Favorability

پیام های تبلیغاتی با الهام از COVID-19 به بینندگان “احساسات مثبت” بر اساس یک نظرسنجی جدید اما تقریبا به تعداد مساوی می گویند آن را نمی کند به طور کلی تغییر دهید که چگونه آنها فکر می کنم در مورد نام تجاری به طور کلی.

در حالی که بیش از 40 درصد از
مصرف کنندگان باید احساسات مثبت با توجه به COVID-19-مضمون پیام با توجه به ازادی حرکت و جنبش Comcast در, تبلیغات, تکنولوژی, شرکت, 34 درصد می گویند “آن تغییر نمی کند احساس من نسبت به
نام تجاری.”

علاوه بر این حدود 25 درصد بر این باورند “مارک باید دور ماندن از COVID-19 پیام به طور کامل.” حدود 60 درصد بر این باورند COVID-19-مضمون پیام می تواند
گنجانیده شده, تبلیغات, اما تنها در صورتی انجام می شود “tastefully.”

در طول COVID-19 بحران در طول ماه گذشته-و-یک-نیمه, با افزایش, در خانه, مشاهده, مصرف کنندگان
می گویند که آنها به نفع دیدن بیشتر مواد غذایی و آشامیدنی (persian) تبلیغات (51%) به طور کلی با بازاریابی مالی در 28% و فناوری در 24٪.

تبلیغات

تبلیغات

بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان می گویند که آنها در حال تماشای
بیشتر تلویزیون-با 32% هزینه های “چند ساعت بیشتر در هر هفته” 26 درصد در حال تماشای دو ساعت بیشتر در روز 12 درصد در حال تماشای حدود یک ساعت بیشتر در روز و 10% در حال تماشای دو ساعت در روز
بیشتر.

بررسی تولید شده توسط SurveyMonkey برای ازادی حرکت و جنبش می آید از بیش از 1000 مصرف کنندگان در ایالات متحده انجام شد و در آوریل 20.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im