بازاریابان تقسیم بر چگونگی شیوع کروناویروس تاثیر بودجه خود را

مشخص تقسیم پدید آمده در بازاریابی جامعه بیش از شیوع کروناویروس تاثیر بودجه با 48 درصد پیش بینی کاهش در هزینه در حالی که اعتماد به نفس بیشتری 46% انتظار هیچ تغییر دهید.

خط تقسیم دقیق است در یک Wyzowl نظرسنجی از متخصصان بازاریابی و امتیاز را به اشتباه و به چالش کشیدن دوره پیش رو به عنوان کسب و کار تنظیم به حالت عادی.

Quizzing 160 عمدتا مبتنی بر بازاریابی حرفه ای این بررسی نشان داد بحران مادی مؤثر بر 69 درصد از بازاریابان که تا به حال برای تنظیم شیوه های کار با نه نفر از هر ده هنوز – بیش از نیمی از آنها در حال حاضر در صفحه اصلی.

در مخالفت با به پایان می رسد از پاسخ طیف یک دهم از بازاریابان می گویند آنها به تعطیل کردن مغازه به طور کامل اما برای یک سوم از بازاریابان این یک مورد کسب و کار به عنوان معمول است.

در میان هرج و مرج یکی در بیست و بازاریابان ادعا می شود بهره مندی از این اختلال با در نظر گرفتن استفاده از راه های جدید سرمایه گذاری را باز کرد تا جایگزین کانال های بازاریابی. این است که در انعکاس این واقعیت است که در حالی که 41 درصد از بازاریابان باید تنظیم برنامه به عنوان یک نتیجه از اختلال و تاخیر 59 درصد در حال حمل بدون در نظر گرفتن.

به ناچار این ویروس است که احساس ترین کاملا فیزیکی حوادث و چاپ با 75% و 45% کاهش صرف به ترتیب با 44 درصد نیز کاهش محتوای صرف. در سمت تلنگر تصویری (31 درصد) پرداخت می شود تبلیغات (31%) و پخش (28%) همه انتظار برای سوار شدن تاج جدید دیجیتال بوم.

شتاب تغییر نسبت به ابزار تجارت و زندگی در جریان در حال حاضر مشاهده شده و می آید در برابر یک پس زمینه از افزایش صادرات که آمار £7.9 میلیارد دلار در سال 2018 اگر چه اخیرا جهانی ad رشد را آغاز کرده بود به سقوط.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im