بازاریابان: مقابله با عدم اطمینان از میز آشپزخانه خود را

برای بسیاری از ما معمول ما میز جایگزین شده است ، Watercooler گپی است که با داشتن به جای بیش از Facetime و ما تا به حال به فرض مسئولیت تنها برای نگه داشتن فنجان قهوه ما کامل است.

اما وجود دارد چند لنت نقره ای. رفت و آمد خود را بدست یک کل خیلی آسان تر است. بیا ناهار شما همیشه در جلوی صف برای مایکروویو. و بهترین از همه این اختلال ارائه شده شما را با فرصت مناسب به سهام و ارزیابی فعالیت های بازاریابی خود را.

در طول زمان نامشخص آن را آسان به تسلیم شدن به وسوسه و باد همه چیز را. من مطمئن هستم که هر بازاریاب در جهان است وسوسه به نگه داشتن آتش در مبارزات بریده بریده PPC بودجه و مکث یک تکه بزرگ از فعالیت در حالی که ما آب و طوفان است. اما ما باید برای مقاومت در برابر. شما نباید بازاریابی را متوقف در دسترس نباشد.

در این وضعیت بدترین چیزی که به انجام است را متوقف کند. اعطا شده, شما نمی توانید حمل با ‘کسب و کار به عنوان معمول’ اما شما باید انجام.

اندازه گیری دو بار یک بار قطع

شما به احتمال زیاد به بودجه کوچکتر به کار با بنابراین شما باید به خود پارچه برش درآمده است. اما قبل از اینکه شما بروید و نرم دور شما نیاز به دانستن است که فعالیت های در حال رانندگی فروش و کدام نیست.

شما نیاز به در بالای خود را اندازه گیری و کنترل است. در حال حاضر زمان مناسب. این مقاله در هوشمند بینش وبلاگ می دهد برخی از راهنمایی فوق العاده در مورد چگونه به نوبه خود اطلاعات خود را به actionable analytics. Forensically بررسی داده های شما را به درک که در آن فروش خود را در حال آمدن از قبل از اینکه شما را کاهش.

رفتن به جلو, شما نیاز به انجام همه چیز شما می توانید برای بستن شکاف ها در تجزیه و تحلیل ترافیک. امروزه اکثر بازاریابان خیلی خوب در ردیابی آنلاین مشتری سفر اما به طور متوسط فقط 11 درصد از مشتریان را می توان طبقه بندی به عنوان ” تنها آنلاین است. اگر شما در حال ردیابی کامل سفر شما رو یک سوراخ بزرگ در داده های خود را.

مشتریان شما در همان قایق به عنوان شما آنها را در بودجه تنگ است و آنها می خواهید به درخواست یک سوال خیلی بیشتر از قبل از فشار دادن دکمه خرید. انتظار می رود سفر خود را به تبدیل شدن به پیچیده تر و آماده شدن برای دیدن افزایش بیش از تلفن سوالات. شما نیاز به نگاه به راه حل های مانند تماس های ردیابی کمک می کند که بازاریابان پل شکاف میان آفلاین و آنلاین با لینک دیجیتال تاچ پونت به تماس – و اگر شما با استفاده از یک ارائه دهنده خوب, فروش اطلاعات است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ردیابی تماس لطفا این توضیح که ایجاد شده توسط ردیابی تماس ارائه دهنده ResponseTap.

برنامه ریزی برای آینده نه فقط در حال حاضر

هیچ فرار از این واقعیت است که در کوتاه مدت همه ما در حال رفتن به تجربه مشکلات – و برخی را به مقابله بهتر از دیگران است. ما نیاز به انطباق به عنوان بهترین ما می توانیم. اما این مهم است که به گذشته فکر می کنم چند ماه آینده و با استفاده از شرایط برای ایجاد دراز مدت استفاده.

هر چند کار از راه دور بدون شک چالش حل و فصل و ترک ما احساس کمی جدا شده فاصله و فضای سر آن ایجاد خواهد شد به شما مقدار زیادی از زمان برای ارزیابی وضعیت اسکن افق و اصلاح برنامه های بازاریابی خود را.

استفاده از زمان اضافی شما در حال حاضر به برنامه ریزی برای آینده است. وزن خطرات بالقوه و تعيين سطح عدم قطعیت توسط تجزیه و تحلیل استراتژیک اطلاعات مربوط به آن دسترسی دارید. سعی کنید به شناسایی روند کمک خواهد کرد که شما استنباط به احتمال زیاد تقاضا برای محصولات یا خدمات خود را پایین خط. با انجام درست تجزیه و تحلیل شما می توانید اطلاعات کافی در مورد عوامل خاصی به شکل تصمیم گیری خود را. ارزیابی فن آوری های در حال توسعه و چگونه می توان آنها را قوی تر. نظارت بر elasticities تقاضا – به خاطر سپردن به نگاه چگونه حالات مشابه تحت تاثیر تقاضا در گذشته است. و مطمئن شوید که شما نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی رقبای خود را.

ارزیابی تمام پتانسیل حالات و بر این اساس برنامه ریزی.

تقویت زرادخانه خود را

شما نمی خواهید برای رفتن جوش در حالی که شما در خارج از دفتر. نگه داشتن خود را تیز. گرفتن بر روی برخی از توسعه حرفه ای و آشنایی با جدیدترین و بهترین عمل است.

اتمام Marketo مرکز منابع – وجود طیف زیادی از کتابها در وجود پوشش همه چیز را از هدف گیری برای اندازه گیری و کنترل.

و یا برای تبدیل شدن به بیشتر متبحر در رشته های خاص. اگر شما می خواهید به قلم مو رنگ کردن در جستجوگرها شما می توانید آخرین به روز رسانی در مورد خزنده نمایه سازی و رتبه بندی از گوگل در وب مستر مرکزی, وبلاگ, و دسترسی به برخی از درخشان منابع به صورت رایگان در Moz Yoast و موتور جستجوی مجله و وبلاگ ها.

رسمی تبلیغات گوگل وبلاگ و WordStream برخی از منابع بزرگ در PPC و وجود دارد برخی از درخشان راهنمایی در رسانه های اجتماعی آزما اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تعامل با مشتریان در رسانه های اجتماعی.

تنها یقین است که عدم قطعیت

ترسناکترین چیزی که در مورد وضعیت ما خودمان را پیدا کنید در این است که ما در تاریکی. ما نمی دانیم که این وضعیت را تصویب و یا دقیقا چه آینده نگه می دارد. همه ما نیاز به برنامه ریزی با دقت تر و چالاک تر از همیشه قبل از.

آیا بهترین خود را برای مقابله در کوتاه مدت – پشتیبانی از مشتریان خود را به عنوان بهترین شما می توانید. و استفاده از این زمان شما در حال حاضر به آماده شدن برای آینده است.

شما در حال رفتن به تبدیل شدن به حتی دقیق تر و savvier وقتی که می آید به ساخت تصمیم گیری در بازاریابی. جمع آوری داده ها تا آنجا که ممکن است. مطمئن شوید که شما در انتخاب آگاهانه و در نظر گرفته شود. توجیه خود را صرف, اما تنها پس از شما یک راه حل در جایی که به شما نشان می دهد که فعالیت های شما می توانید بدون آسیب رساندن به فروش.

آن را به سختی می شود. اما هر آنچه که شما انجام دهید – استفاده از زمان شما باید عاقلانه و متوقف نمی شود.

متی McGillicuddy است, محتوا, مدیر بازاریابی در ResponseTap

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im