بازاریابی در ارزش ارز در اقتصاد: آیا برندها نیاز به فکر می کنم متفاوت در مورد نام تجاری اعتماد کرد ؟

مصرف کنندگان را دقیقا درک ارزش آنچه بازاریابان دادن به آنها در ازای دسترسی به اطلاعات شخصی و اطلاعات پنل بحث بر اعتماد به برند به این نتیجه رسیدند.

این Covid-19 بحران به ناچار تحت تاثیر رفتار مشتری تکان دادن تا این صنعت و راه بازاریابان پاسخ – در عین حال گام های مارک را می توانید به کسب درآمد, حفظ, و حفظ مخاطبان خود را اعتماد است. درام سردبير Sonoo سینگ تعدیل پانل بحث و گفتگو در طول انتقال دیجیتال جشنواره با مایکروسافت, تبلیغات, Kimberly-Clark و iProspect سوال چگونه بازاریابان نیاز به تعادل مصرف کنندگان خواسته برای یک شخصی اصطکاک تجربه با افزایش تماس به درمان خود داده و با عزت.

به گفته های اخیر مایکروسافت و iProspect گزارش ‘در مارک های ما اعتماد: تقاطع حریم خصوصی و اعتماد در سن قدرت مصرف کننده ‘ – جهانی گزارش که شامل 16 کشور در سراسر شمال امریکا جنوبی امریکا اروپا آسیا و آفریقا – تنها 24 درصد از مصرف کنندگان ارزش شخصی به عنوان نتیجه های داده و فقط 15 درصد احساس آنها در حال گرفتن ارزش خوبی از اعطای دسترسی به داده های خود را.

پس چگونه شما حل قطع ارتباط بین یک بازاریاب قصد و مصرف کننده انتظار?

“رفتار مصرف کننده و انتظارات مصرف کننده اغلب کاملا نمی دیدار گفت:” کریستی اولسون رئیس تبلیغ برای جستجو در مایکروسافت ارجاع اخیر مایکروسافت بررسی به دنبال در چگونه مصرف کنندگان درک و حفظ حریم خصوصی داده ها و امنیت است. “مصرف کنندگان می خواهید شخصی آنها مانند شخصی, اما آنها لزوما درک آنچه بازاریابان انجام می دهند به تحویل آن و یا آنچه آنها انجام می دهند با داده های جمع آوری شده.”

قطع ارتباط بین یک بازاریاب قصد و مصرف کننده انتظار وسرد است, بنابراین اولسون می بیند یک نیاز واقعی برای برندها به “بیشتر” روشن و شفاف در مورد برنامه های خود را برای استفاده از داده ها و سپس استفاده از این اطلاعات برای ارائه تجارب شخصی. و است که به ویژه مهم او افزود: به عنوان رفتار مصرف کنندگان همچنان به تغییر در طول همه گیر با بسیاری از مشتریان با استفاده از فن آوری های دیجیتال برای حمایت از کار از خانه و توزیع بیش از اطلاعات خود را به عنوان یک نتیجه.

انعکاس احساسات را جرمی بدنه معاونت نوآوری در iProspect اضافه شده که بیشتر اعتماد برقرار باشد بین مصرف کنندگان و بازاریابان. “این مهم است که ما نشان می دهد که مصرف کنندگان می توانند به ما اعتماد با اطلاعاتی که ما جمع آوری.” از همه گیر او گفت: “اعتماد مهم تر است در حال حاضر از همیشه برای مصرف کنندگان در یک جهان که در آن همه چیز بوده است-به پایان رسید.”

این بیماری همه گیر را مجبور کرده است از مردم – از جمله بازاریابان – برای تغییر عادات خود را به طوری برندها نیاز به عمل با احتیاط بیشتر به ادامه جذاب به مصرف کنندگان هشدار داد هال. “هر [اطلاعات] نقض در وفاداری با نام تجاری در حال حاضر پتانسیل بسیار تاثیرگذار در تحول رفتار مصرف کننده.” بر اساس این گزارش 85 درصد از مصرف کنندگان می گویند رابطه خود را با شرکت های زیر تغییر یک نقض داده ها و 65 درصد گفت: آنها متوقف شده انجام کسب و کار با شرکت که در دسترس نباشد.

با توجه به سه panellists برندها نیز باید در نظر بگیرید که آیا آنها در حال overzealous و یا بیش شدید در راه آنها در حال جمع آوری اطلاعات به ویژه هنگامی که مصرف کننده عادات تطبیق بنابراین به سرعت در حال.

هدفمند شخصی

این بررسی نشان می دهد که بومیان دیجیتال به طور فزاینده ای در درک ارزش تبادل داده ها به عنوان نسل وای ببینید ارزش بیشتری در شخصی اما انتظار برای دریافت بیشتر از موافقت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود را از مصرف کنندگان در سایر گروه های سنی است. بنابراین در حال برداشت خود از جستجو و حفظ حریم خصوصی تغییر زمانی که آن را می آید به شخصی?

“بومی های دیجیتال درک داده ها بسیار بهتر” توضیح اولسون. “آنها درک در مورد دادن دسترسی به اطلاعات خود و بالاتر از انتظارات برای آنچه که آنها به عقب بر گردیم. اما آنها فقط به عنوان نگران همانطور که مردم در 55+ براکت سن.” او خواستار آن را “هدفمند شخصی” که در آن بازاریابان درک آنچه که خود مصرف کننده ارزش و حصول اطمینان از که آن را منعکس شده در شخصی و متناسب با تجارب که با انتظارات مصرف کننده.

اما آن را فقط در مورد ‘رضایت و جمع آوری’ به جاش آهنگر مدیر ارشد – جهانی مصرف کننده روابط و تعامل در کیمبرلی-کلارک. “این در مورد آنچه که ما می رویم به انجام آن پس از ما داده که واقعا رفتن به تعمیق ارتباط است. علی بیش از حد اغلب می بینم بازاریابان تعقیب یک شماره در نظر اول حزب هدف به جای واقعا با تمرکز بر مصرف کننده تجربه آنها در حال تلاش برای درایو.” او پیشنهاد یک ارزش ارز چارچوب است که هل می دهد در برابر چیزهایی مانند ابزار و جامعه انحصار و به جای آن می شود بازاریابان به کار در تعمیق روابط فراتر از مشوق های اقتصادی.

بدنه اضافه شده است که بازاریابان نیاز به بپرسید که چگونه آنها رویکرد مصرف کنندگان هنگامی که پیکربندی این ارزش ارز. و که بازاریابان باید در کار بودن “بیشتر relatable به جای تمرکز بر معامله در خطر است” در غیر این صورت علامت های تجاری می تواند خطر بیگانه مردم خیلی زود در سفر مشتری.

میزگرد توافق کردند که با وجود مشتاق جمع آوری داده ها از کسب و کار برخی از برندها هنوز هم عدم بهبود تجربه مصرف کننده. برجسته کردن برخی از داده ها از تحقیقات اولسون اضافه شده است که 92 درصد از مصرف کنندگان در نظر سنجی ابراز نگرانی خود را چگونه داده ها استفاده شد و با 72% آشکار است که آنها متوقف شده بود با استفاده از یک محصول یا خدمات به دلیل اعتماد بین مصرف کننده و فروشنده شکسته شده بود.

ارائه در تجربه مشتری ضروری

“وجود دارد این فرض که تمام داده های بزرگ داده ها و داده های بیشتر همیشه بهتر است” گفت: بدنه. “اما وجود دارد بیش از حد زمان کمی در سراسر صنعت به عنوان یک کل به بازجویی از کیفیت داده ها یا داده های منبع به خصوص اگر شما در حال گرفتن اطلاعات از منابع مختلف و از mashing آن را با هم.”

مشکل با کوکی-بر اساس اطلاعات اضافه شده در بدنه است که آن را تکرار شونده; این افزودنی. پس از آن ممکن است کاملا دقیق و یا عامل در منافع و یا تغییر شرایط از مصرف کنندگان است.

او به یکی از خنده دار مثال که در آن یک منبع داده اشتباه زندگی خود را وضعیت و حال او را به طور همزمان به عنوان یک مستاجر صاحب خانه, خانه خریدار و به دنبال تشکیلات جدید بکار تجاری خانه اش در حالی که تنها درگیر و ازدواج در همان زمان. “وجود دارد هیچ منطق در اطلاعات گزینش اجازه می دهد تا برای انتقال از یک کشور به کشور دیگر گفت:” هال.

برندها نیاز به reprioritise تجربه مشتری با توجه به آهنگر. “ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال ارائه ارزش است که احساس می کند به عنوان اینکه ما غنی سازی مصرف کند.”

چگونه می تواند مارک های ایجاد ارزش طول عمر فرصت ؟

او نشان می دهد بازاریابان کار گرفتن مصرف کنندگان به درک ارزش از مارک های خود را در نمونه کارها خود را به جای یک نام تجاری آنها را خریداری و به. که راه آن می تواند با ایجاد یک ارزش طول عمر فرصت است.

و آنچه در مورد مارک های جلسه دستورالعمل حفظ حریم خصوصی مانند GDPR و CCPA – آیا آنها منجر مشتریان اعتماد به بازاریابان? میزگرد توافق کردند که اعتماد نیست به سادگی به دست آورده و تنها از جمع آوری داده ها شفافیت اما تنها با ایجاد محصولات و محتوا و ارتباطات است که هر دو معنی دار و سازگار است.

آهنگر توضیح داد که مقررات قانونی ممکن است راهنمای بازاریابان برای اینکه بیشتر در مورد نیت خود را, اما این تغییرات تحت تاثیر قرار نمی مصرف کنندگان زیاد است. “این همه اصطلاحات مخصوص یک صنف.”

او گفت: “این ما را به اطمینان حاصل شود که ما در حال حرکت رو به جلو است که ما در حال حفاظت از مصرف کننده برای اولین بار بالاتر از همه چیز و مطمئن شوید که ما در حال شفاف از نظر ما چگونه در حال برنامه ریزی برای جمع آوری و اهرم داده است.”

هال موافقت کرد: “در بسیاری از سوء تفاهم در مورد آنچه مربوط به حفظ حریم خصوصی معنی است و چگونه داده جمع آوری شده است. وجود دارد مقدار زیادی از وضوح در میان مصرف کنندگان در مورد آنچه حقوق خود هستند” اما کسب و کار می تواند ایجاد یک صنعت گسترده پایه به خصوص در طول همه گیر به دست آوردن مجدد اعتماد مصرف کننده.

اولسون با نتیجه مشاوره برای برندها – درخواست بازاریابان به مطمئن شوید که مشتریان خود را درک کنند چرا که داده ها مورد نیاز است و آنچه که آنها در عوض دریافت کنید. اگر مصرف کنندگان قادر به دیدن مزایای به اشتراک گذاری داده ها و سپس برندها نیاز به تجدید نظر آنچه آنها انجام می دهند به طوری که آنها می تواند ارائه هدفمند و معنی دار شخصی در ازای داده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de