بازاریابی داستان قسمت دو: آینده خودرو

بازاریابی داستان درام سری جدید پادکست که به ارمغان می آورد به زندگی unmissable مقالات از مجله ما در صورت صوتی. به شما به ارمغان آورد با حمایت از Readly هر قسمت ویژگی های رئیس ما exec دایان جوان های یک مقاله نوشته شده توسط یکی از درام روزنامه نگاران به ارائه یک راه جدید را برای شما به تجربه ما از ویژگی های.

در این قسمت دوم, ما به یاد بگیرند که چه دو کامپیوتر را درخشان ترین ستاره ها – جیمز می و ریچارد هاموند از دنده بالا شهرت – فکر می کنم در مورد آینده صنعت خودرو است. مقاله نوشته شده توسط Jen Faull, کنکاش تغییر انتظارات مصرف کننده در اطراف کامپیوتر – از افزایش وسایل نقلیه بدون راننده به سقوط مالکیت اتومبیل و توضیح می دهد که آنچه در این روند ممکن است به معنای برای مارکز و بازاریابان به طور یکسان.

جستجو برای ‘بازاریابی داستان با دایان جوان’ در پادکست های مورد علاقه خود را برنامه.

شما می توانید گرفتن در قسمت یک, مقابله با بازاریابی رابطه با مذهبی مخاطبان در اینجا.

ویژگی های مشترک در این سری پادکست منتشر شد به طور انحصاری در درام مجله. اگر دوست دارید آنچه را که می شنوید شما می توانید کامل مجله هر ماه در thedrum.com/subscribe.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im