بازاریابی داستان: چگونه ورزش برگزارکنندگان طرفداران و مارک های در حال تغییر

در این قسمت از بازاریابی داستان پادکست که به ارمغان می آورد به زندگی unmissable مقالات از مجله ما در صوتی, فرم ما کشف مدرن واقعیت های ورزش تجارب است.

شنیدن VR و AR در حال اخلال در معنی سنتی مشاهده, چگونه فن آوری است که تبدیل راه شناسایی با مارک های تیم های مورد علاقه خود را و تا چه حد است که تیم های ورزشی حرفه ای در حال سرمایه گذاری در راه های جدید برای برقراری ارتباط با طرفداران.

بازاریابی داستان است که به شما به ارمغان آورد با حمایت از Readly. آن را می توان در iTunes, Google, پادکست ها و یا جستجو برای ‘بازاریابی داستان با دایان جوان’ در پادکست های مورد علاقه خود را برنامه.

ویژگی مشترک در این پادکست منتشر شد به طور انحصاری در درام مجله. اگر دوست دارید آنچه را که می شنوید شما می توانید کامل مجله هر ماه در thedrum.com/subscribe.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de