ماساچوست شکایت Juul ادعا Kid هدف قرار دادن — و نقل داخلی آگهی استراتژی اسناد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

ایالت ماساچوست شکایت پیشرو e-سیگار
ساز Juul و شرکت مادر آن Pax Labs شارژ است که این شرکت را هدف قرار زیر سن مصرف کنندگان در آن راه اندازی تبلیغات.

دادستان ادعا می کنند که Juul عمدا انتخاب
جوان به دنبال مدل برای تبلیغات از آن فرار در وب سایت های هدفمند برای نوجوانان و کودکان از جمله Nickelodeon است Nick.com و Nickjr.com این سایت برای شبکه کارتون و هفده
مجله و سایت به منظور کمک به کودکان و نوجوانان با مدرسه.

ایلینویز کالیفرنیا و نیویورک نیز شکایت کرد Juul اما ماساچوست برای اولین بار به استناد شرکت داخلی استراتژی آگهی
اسناد و شواهدی که با توجه به سی ان ان. دولت دادستان کل Maura هیلی که راه اندازی یک سال تحقیقات در جولای 2018 خواسته Juul به نوبه خود بیش از اسناد و مدارک به منظور پروب آن بازاریابی
شیوه ها و این که آیا آن را ردیابی زیر سن قانونی استفاده از محصولات آن است.

تبلیغات

تبلیغات

کسانی که اسناد اتهامات پرونده نشان می دهد که Juul را “بخار”با مضمون راه اندازی استراتژی بازاریابی
شروع در سال 2015 طراحی شده است برای متقاعد کردن افراد جوان که در آن e-سیگار “, سرد, برش لبه تکنولوژی محصول شیوه زندگی است که پیشرفت (کاربر) تصویر.”

کت و شلوار واصل دیروز
همچنین مدعی است که این شرکت برداشت تبلیغات مدل که به نظر می رسد “نامناسب و یا unsuitably جوان” که در آن به اسناد داخلی توصیف مدل ها به عنوان “نیویورک
پیشگامان که تجسم Juul نام تجاری و صحبت می کنند به هزاره مصرف کنندگان است.”

آن ادعا میکند که Juul خود هیئت مدیره و همچنین کارکنان “اذعان کرد نگرانی که مدل
عکس برای بخار مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد بیش از حد جوان است.”

بیشتر آن مدعی است که Juul اسناد نشان می دهد که این شرکت به افراد با نوجوان پایگاه های فن Juul
محصولات به تلاش برای جذب آنها را به عنوان تاثیرگذاران.

یک Juul سخنگوی سی ان ان گفت که این شرکت تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است بررسی طرح دعوی در دادگاه اما تاکید کرد که Juul پایه مشتری است ”
جهان را 1 میلیارد دلار بالغ, افراد سیگاری و ما قصد داریم برای جذب کاربران زیر سن قانونی.”

“ما تمرکز بر روی بازنشانی بخار دسته در آمریکا و به دست آوردن اعتماد جامعه
کار همکاری با وکلای طور کلی تنظیم کننده های مقامات بهداشت عمومی و سایر ذینفعان برای مبارزه با کمتر از سن قانونی استفاده و انتقال بزرگسالان سیگاری از احتراق سیگار،”
بیانیه اضافه شده است.

با توجه به NPR, Juul اولیه تبلیغات متکی در درجه اول در رسانه های اجتماعی تبلیغات این برنامه شامل “اهل تفریح و بازی, مهمانی, 20-یه چیزی. اما هنگامی که تنظیم کننده فدرال برای اولین بار آغاز شد
بحث ممنوعیت طعم دار e-سیگار در 2018, Juul بسته اجتماعی آن حساب.

سال گذشته آن را راه اندازی یک مبلغ 10 میلیون تلویزیون تبلیغ انتخاباتی “سوئیچ” که ادعا e-سیگار کمک می کند
بزرگسالان پیدا کردن جایگزین های سالم به سیگار کشیدن سیگار سنتی.

اما در سپتامبر سال 2019 پس از CNN, CBS, Viacom و WarnerMedia ممنوع e-سیگار تبلیغات Juul به حالت تعلیق در تمام
پخش, چاپ دیجیتال و تبلیغات محصول در ایالات متحده در همان زمان آن را جایگزین آن مدیر عامل.

غذا و دارو در حال حاضر ممنوع فروش طعم دار
e-سیگار و مقررات ممکن است در راه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>