Swipes نام بهترین خودرو های بازاریابی برای سال 2019

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

برای
سال پنجم MediaPost است نامگذاری آن میدارد برای بالای خودرو بازاریابان و سازمان.

وجود دارد یک آرایه بزرگ از گزینه ها و پانل صنعت ناظران و کارشناسان و بازاریابان به حال
وظیفه دشوار پیدا کردن بهترین از این دسته است. برندگان خواهد شد در بازاریابی: خودرو در طول کنفرانس جدید
نیویورک نمایشگاه بین المللی خودرو در 8 آوریل در Javits Center در نیویورک است.

داوران که در انتخاب برندگان جایزه
برجسته منجر داور تانیا Gazdik خودرو, ویرایشگر MediaPost; Ian Beavis مدیر ارشد استراتژی افسر AMCI جهانی; Elgie روشن, خودرو, بازاریابی و مدیریت بخش صندلی نرتهوود
دانشگاه; Larissa فاو خبرنگار MediaPost آژانس روزانه; لورن تعمیر خودرو, تحلیلگر, ماشین, مربی, گزارش; Rebecca Lindland, موسس, rebeccadrives.com; نوح Mallin رئیس استراتژی تجاری IMGN
رسانه ها; Luis Miguel Messianu, خلاق, رئیس, مدیر عامل شرکت آلما و اسکاتی Reiss, موسس, A girl’s Guide To اتومبیل.

این خودرو آژانس از سال (سنتی) جایزه می رود به Innocean برای
آن کار در نمایندگی هیوندای موتور امریکا. بازاریابی به طور چشمگیری کمک به بهبود تصویر نام تجاری و در نظر گرفتن سطح. برای سال, Hyundai فروش 688,771 وسایل نقلیه بهترین تقویم
سال کل فروش پس از سال 2016. کل فروش سال نتایج 3 درصد افزایش حجم در حالی که خرده فروشی شد تا 5 درصد است. خودروساز 2019 سوپر باول نقطه “آسانسور” متصلب تا بیش از 36 میلیون بازدید در یوتیوب به تنهایی.

R/GA (مرسدس بنز) است که این خودرو آژانس از سال (دیجیتال) در هیچ بخش کوچکی به صورت فوق العاده آن کار در شکستن کلیشه های جنسیتی. درخشان “بدون محدودیت”
کار گره خورده است که با نام تجاری به توانمند سازی زنان شامل همکاری با قوطی کبریت. مرسدس بنز و ماتل به اتومبیل های اسباب بازی برای دختران برای مبارزه با کلیشه های جنسیتی. به گفته محققان,
اکثر دختران جوان خواهد تجارت در هدیه ای از یک ماشین اسباب بازی به صورت یک مجموعه چای به دلیل فرهنگی انتظارات شکل گرفته در سال های اولیه. برای مقابله با آن انتظار مرسدس بنز ساخته شده از یک فیلم کوتاه “بدون محدودیت” که در آن دختران جوان’ انتخاب اسباب بازی مجموعه چای بیش از اتومبیل های اسباب بازی است که تغییر با تماشای یک کلیپ کوتاه برجسته و پیشگام زن راننده خودرو مسابقه Ewy Rosquist.

این بهترین یکپارچه کمپین (سه کانال یا بیشتر
از جمله آنلاین)
جایزهمی رود به David & Goliath برای آن “را” کمپین برای کیا تلورید که لگد کردن با
یک نقطه سوپر جام. چند وجهی کمپین reintroduces کیا با نام تجاری به امریکا با همه جانبه موقعیت تجاری که برجسته تجاری با تمرکز بر کیفیت ساخت. پول
ذخیره شده توسط پرداخت نمی مشهور برای تبلیغ Super Bowl برای ایجاد بزرگ گمنام بورس تحصیلی به
کمک به دانش آموزان واجد شرایط برای ادامه تحصیلات خود را در کالج یا مدرسه فنی و حرفه ای.

از بهترین های اجتماعی کمپین جایزه می رود به BBDO برای آن #ElectricandUntamed کمپین که ساخته شده
هیجان برای Mustang Mach-E برقی SUV. این خودرو با نام تجاری tapped بازیگر Idris Elba همراه با 10 اثرگذارندهها که هر یک از عکس های منتشر شده در فردی خود را
حساب های. در هر پست و نور گرافیتی چشمک می زند در اطراف یک فرد است. هنگامی که شما با قرار دادن چشمک می زند همه با هم آن را
نشان می دهد که طرف مشخصات موستانگ-الهام SUV.

از بهترین های چند فرهنگی و یا منافع گروه کمپین جایزه می رود به Mindshare و خاکستری با ثانیه کد برای مبارزات انتخاباتی تمرکز بر ولوو
S60 راستای ایالات متحده آمریکا هیسپانیک بازار است. ولوو می خواستم به درایو آگاهی و تعامل معنی دار به ولوو S60 قرار در نظر گرفتن مجموعه ای از مارک های لوکس برای هیسپانیک
مصرف کنندگان آماده برای خرید یک ماشین منعکس کننده احساس خود را از موفقیت شخصی. یکپارچه کمپین شامل اثرگذارندهها تصویری و یک مرکز در HipLatina.com.

این بهترین بازاریابی ویروسی اعدام یا کمپین جایزه می رود به Cramer-Krasselt برای یک کمپین است که روابط پورشه به “جنگ ستارگان”
از جمله ایجاد یک پورشه الهام گرفته از کشتی فضایی. این همکاری شامل همکاری با سیمی به سند فرایند طراحی یک وب سایت اختصاص داده شده به
پروژه و چند “تیزر” فیلم شبیه به یک راه اندازی در Instagram که به سرعت به دست آورد بیش از 340,000 views. این
همکاری فراتر از معمولی قرار دادن محصول “به ادغام یک باور مشترک در طراحی چیزی را معتبر و برای هر دو علامت های تجاری و طرفداران خود را” با توجه به خودروساز است.

این
بهترین تعاملی اعدام یا کمپین جایزه می رود هادسون روژ برای آن “شهری که نمی خوابد” فعال سازی برای لینکلن. آژانس همکاری با محیط هنرمند آندرس Rhedin برای ایجاد
8-ساعت آلبوم (منتشر شده Spotify و به عنوان یک رکورد وینیل) طراحی شده برای مناسب خواب شب. هر یک از این آلبوم هشت آهنگ الهام گرفتند خاص نیویورک محله
نمونه نگران کننده ترین برای تلفن های موبایل از آن محله. این “شهری که نمی خوابد” انجام شد در تمامیت خود را به یک جمعیت در طول 8 ساعت طول شبانه از پشت بام
رویداد در نیویورک بندر منطقه که در آن لینکلن دعوت اثرگذارندهها به چرت زدن.

در نهایت بهترین کمپین یک فروشنده گروه جایزه می رود به سلاح مخفی برای کار خود را برای
این SoCal Honda Dealers association. این “اعمال تصادفی از مفید” کمپین با موفقیت rebranded آنچه در آن به معنی یک فروشنده ماشین. از آنجا که مفید مبارزات انتخاباتی آغاز شیراز
نمایندگی هوندا رفت و از outsold توسط تویوتا 2:1 و outspent 3:1 به بیش از تویوتا در فروش, در حالی که هنوز در حال outspent در بازار است.

تبریک به همه برندگان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>