دیدار با درام اجتماعی Buzz جوایز هیات داوران 2020: Specsavers پست سلطنتی توییتر و Diageo

درام جوایز برای رسانه های اجتماعی بخش است که برای سال 2020 است. این که آیا شما یک آژانس در خانه با نام تجاری یا تامین کننده به صنعت این رقابت جهانی وجود دارد به شما جایزه و درخشش یک نور افکن در مبارزات هستند که از طریق برش و ارائه نتایج.

در اوایل این ماه به ما اعلام کرد David مدیر برنامه ریزی در توییتر انگلستان به عنوان صندلی از قضات است.

امسال داوران به ارمغان می آورد با هم کارشناسان از توییتر ماده از فرم پناهنده سوابق پست سلطنتی Diageo Jellyfish کند Naste جگوار Landrover شجاع و قلب ما هیدروژن مت Navarra Media Ltd فوری, آینده, مهمات, بررسی و خویشی و Specsavers.

در زیر یک اجرا از پنج نفر از ما ستارگان داوران:

Rachel Clay

ماده از فرم

راشل رس

سر از رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار در بازاریابی

خاک رس با این نسخهها کار در خط مقدم بازاریابی دیجیتال در حال توسعه صنعت پیشرو استراتژی و اجرای کمپین در بالاترین سطح برای ما ردیف بالا لوکس مشتری نمونه کارها. او هر دو در خانه و در آژانس های سراسر برندهای زیر: Breitling, الی ساب, Smashbox, Estée Lauder, Cartier, و بسیاری دیگر. با توجه به طول تجربه و تاثیر گذار در صنعت بازاریابی و نام تجاری لوکس specialism خاک رس است که اغلب خواسته به صحبت می کنند در حوادث ضبط پادکست ها و میزبان مهمان سخنرانی.

من به خصوص افتخار به قاضی اجتماعی Buzz جوایز در یک سال که در آن رسانه های اجتماعی بازی های برگزار شده است چنین نقش حیاتی در حفظ همه ما متصل است و ارائه یک پلت فرم منحصر به فرد برای نوآوری و خلاقیت و در نتیجه تحقق ایده های پیشگام. من معتقدم جوایز امسال خواهد بود به خصوص تند و تلخ و من مشتاقانه منتظر پاداش کسانی که درک و حداکثر پتانسیل های ارائه شده توسط رسانه های اجتماعی.

James Kirkman

پناهنده سوابق

جیمز Kirkman

رئیس کسب و کار افسر

اذعان به طور گسترده ای به عنوان یک قدرت در همه چیز بازاریابی و روابط عمومی و ایجاد محتوای کیرخم پیوست پناهنده سوابق به عنوان رئیس کسب و کار افسر در ژانویه سال 2020 است. ساخت حرکت به سمت مستقل از برچسب های تبلیغاتی و بازاریابی, پس زمینه, او تا به حال فقط به این نتیجه رسیدند چهار سال در فوتبال رسانه شرکت Copa90. Kirkman نیز تاسیس خود را به عنوان یک رسانه مبتکر و متخصص و صدا در صنعت, ارائه بینش برای رسانه های خبری مانند, The Guardian, CNN, Al Jazeera english, Sky News و BBC.

قضاوت باید در مورد تنظیم دستور کار. برای کسانی که برنده شدن آنها نیاز به دیده می شود به هر دو منجر شود و نوآوری. سال آینده باید قادر به دیدن این به عنوان نشانگر توطئه یک دوره برای دیگران به دنبال. بنابراین نوآوری کلید تحویل اجتماعی با هوشمند مدرن به وضوح در جهان سر و صدا و درهم و برهمی. از علاقه خاص خواهد بود کسانی که می توانند درخشش مثبت و با هدف اجتماعی سميت شده است از جمله بخش بزرگی از گفتمان.

Jenny Sprackling

Ordnance Survey

جنی Sprackling

ارشد بازاریابی دیجیتال مدیر

آیا e-commerce اجتماعی و دیجیتال, سیستم عامل, Sprackling منجر تیم که تحویل دیجیتال رشد و مصرف کننده تاثیر است. او با شور و نشاط بهینه سازی دیجیتال بازگشت از طریق تجربه معامله در سراسر FMCG, B2C, B2B و خیریه. کار داشتن با مارک های مانند لیز ارل زیبایی و Ordnance Survey او نیز رانده تبلیغات برای یک Louis Theroux مستند بی بی سی و ابداع زمین شکستن و برنده جایزه اجتماعی کمپین ‘#SeeMeNotDisability’ حمایت می شد Kirstie Allsopp, Jessie J و Ricky Gervais, به نام چند.

من به اندازه کافی خوش شانس به دانستن هیجان شنیدن نام خود را به نام در شب جایزه و هیجان زده هستم برای انتقال این احساس خاص در درام اجتماعی Buzz جوایز. اگر شما واقعا هل دادن مرزهای اجتماعی این جایزه معتبر می توانید منجنیق خود را حرفه ای! من به دنبال ابتکاری خلاقیت که واقعا طنین انداز است و می تواند شواهد تاثیر مثبت برای کسب و کار و مخاطبان به طور یکسان.

Sinead Gray

قوم و خویشی

Sinead خاکستری

مشترک مدیر عامل

خاکستری است که مدیر عامل در قوم و خویشی و رئیس جمهور سابق شکوفه, انگلستان, شبکه های حرفه ای برای زنان در ارتباطات است. تخصص او دهانه های اجتماعی دیجیتال و یکپارچه مبارزات و او را تحویل برنده جایزه مبارزات for Camelot, FOX, پنگوئن, لوفت هانزا, پنگوئن و NCS. Sinéad بازگشت به خویش و قوم در سال 2016 پس از گذراندن مدتی در Ogilvy متخصص اجتماعی و محتوای شد و شریک مدیریت در اوایل سال 2018 است.

2020 خواهد بود یک سال ما به یاد داشته باشید برای بسیاری از دلایل. یکی از آنها خواهد بود که خلاقیت و نوآوری که آمد به جلو برای کمک به حرکت ما شرایط دشوار است. و به همین دلیل آن مهم است که برای جشن گرفتن موفقیت از این سال به اذعان استعداد و نبوغ است که ما در سراسر این صنعت است. من به دنبال standout ایده ها و مبارزات است که باید انجام شود خوب در جهان تحویل سبکی و سرگرم کننده و یا به ما یادآوری کرد که ما با هم قوی تر.

Lisa Hale

Specsavers

لیزا Hale

سر از رسانه های اجتماعی

در Specsavers, Hale ساختمان با نام تجاری برای اولین بار تا کنون تیم رسانه های اجتماعی و شکل دادن به آینده خود استراتژی رسانه های اجتماعی. قبلی به این, او مدیر دانشیار و عضو هیئت مدیره و مدیر خلاق در سازمان ارتباطات نارنگی. حال بیش از 13 سال تجربه در روابط عمومی و رسانه های اجتماعی پوشا امور عمومی B2B و B2C کار با مارک های از جمله John Lewis, تسکو, Sainsbury, M&S, بانک, Vimto پیتزا کلبه رستوران ها و Specsavers.

من در این سال وزوز اجتماعی جوایز به عنوان من واقعا مشتاق به بازی نقش مهمی را در شناخت و پاداش صنعت پیشرو در انگلستان است. جوایز واقعا مهم است به عنوان آن را به ما می دهد یک فرصت برای یادگیری در مورد و نگه دارید تا با بهترین عمل در یک صنعت است که برای همیشه لطفا برای تغییر. من خواهد بود به دنبال نمونه های واقعی با نام تجاری تاثیر و مخاطب از طریق برش. به خصوص در طول این دوره از زمان – زمانی که سیستم عامل شلوغ تر از همیشه خود را با نام تجاری صوتی و فعالانه باید قوی تر از همیشه.

این پرنده در اوایل مهلت برای این جوایز است 12 ژوئن. دانلود ورود خود را بسته در حال حاضر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im