دیدار با روزنامه نگار سابق بازاریابی جزایر فارو در یک بند کفش

در جایی بر روی یک سنگی الجزایر در شمال اقیانوس اطلس کسی است که با در نظر گرفتن یک پیاده روی در اطراف خانه جزیره. او کمال اجتماعی, فاصله, قوانین, هر چند که به سختی و دشوار در یک منطقه با جمعیت 52,000. تفاوت میان واکر و بقیه جهان منزوی است که هزاران نفر از مردم در حال تنظیم در به دنبال او ورزش روزانه – و همچنین تعیین مسیر او.

این عجیب و غریب مجموعه ای است که در واقع یک کمپین برای بازدید جزایر فارو مقصد بازاریابی سازمان مستقل دانمارکی قلمرو واقع بین ایسلند و اسکاتلند و نروژ است.

مردم از سراسر جهان شده اند با ورود به اختصاص داده شده microsite به روز راهنمای محلی گذشتن از جزایر’ ناهموار سواحل گسترده ای دشت های باز و کارت پستال کامل روستاها از طریق یک livestreaming دوربین متصل به کلاه خود. آنها همچنین می توانید پیوستن به صف برای ‘کنترل از راه دور’ اکسپلورر – فرمانده خود را با مجازی کنترل به پرش به نوبه خود به سمت چپ یا راست همچنان به جلو و یا به نوبه خود به عقب.

به عنوان یک satisfyingly قطعه آهسته و خیالبافانه محتوای کار عناوین ساخته شده در مقالات در سراسر جهان است. در عین حال اصل هدف از ‘کنترل از راه دور, گردشگری,’ نبود هوشمندانه بازار جزایر فارو در وسط یک سفر بان کی مون. نه کاملا به هر حال.

در سال گذشته این سازمان راه اندازی شد ‘بسته برای نگهداری’ – ابتکار که به دعوت جغرافیایی داوطلبان به سلیمان برای یک کار تعطیلات. آنها مجبور به پرداخت برای پروازهای خود را و انتظار می رود برای ترمیم مسیرهای پیاده روی و بسیاری از بعد اما ارائه شد با مواد غذایی, محل اقامت اولیه و یک مجمع الجزایر به طور کامل رایگان از دیگر گردشگران در ازای خود را در زمان و نیروی کار.

این پروژه یک موفقیت بود و شده بود با توجه به محل دوباره هفته گذشته است. هزاران نفر از مردم اعمال می شود برای 100 لکه بر ارائه دهد.

“متاسفانه به دلیل coronavirus که پروژه به تعویق افتاده است تا سال آینده” توضیح می دهد که Bárður Eklund دیجیتال مدیر بازاریابی در بازدید از جزایر فارو. “اما این باعث شد که ما به فکر” آنچه که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر برای کمک به همه کسانی که داوطلب هستند که در حال حاضر ممنوع از سفر ؟ چگونه می توانیم چیزی را?’

“البته این نیز خوب است که در آن ممکن است بالا بردن سطح آگاهی. امیدوارم هنگامی که مردم آماده هستند تا سفر دوباره آنها را به یاد داشته باشید ما است.”

این فروتن نگرش فاروئی راه – نزدیک down-to-earth با آنچه که بی بی سی را به عنوان یک “میل عمیق به اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر”. احتمالا به همین دلیل ساکن Durita دال Andreassen نمی شلاق را در گوگل هنگامی که او کشف جزایر نبودند در دسترس در نمای خیابان. در عوض او با بازدید از جزایر فارو به بند 360 درجه دوربین به یک مایل گله و گوسفند ایجاد View – هتاک انتخاباتی که برنده طلا در جشنواره کن شیرها و در نهایت منجر گوگل برای نقشه قلمرو.

و زمانی که جامعه متوجه فاروئی زبان نبود یک گزینه در گوگل ترجمه, هیچ تهدید ساخته شد به تازه کشف شده خود را در Silicon Valley. آن را دوباره تصمیم گرفتند برای وطنی راه حل است که دو برابر به عنوان یک کمپین روابط عمومی: ‘جزایر فارو ترجمه اره فاروئی سخنرانان ترجمه کلمات و عبارات از طریق گوشی های هوشمند خود را در زمان واقعی است.

“فاروئی مردم به طور کلی و نه خیلی صریح می گوید:” Eklund. “ما آن را ساده نگه دارید و فکر باز به زمین است. و ما سعی می کنیم به منعکس کننده که در مبارزات ما و راه ما صحبت کردن در سیستم عامل های ما.”

اگر یک زمین کامل لحن راز بازدید از جزایر فارو ” موفقیت و سپس آن را احتمالا کمک می کند که بازاریابی بخش اجرا شده توسط حرفه ای ارتباط برقرار میکنند که آمده اند تا در جهان از نام تجاری مصرف کننده تقسیم بندی و رفتاری داده است. دو نفر از پنج روزنامه نگاران سابق; Eklund خود مشغول به کار به عنوان یک عکاس و عکاس خبری قبل از آموزش خود را در دیجیتال و بازگشت به خانه به جزایر فارو.

او متواضع تیم پشتیبانی شده توسط دو آژانس های تبلیغاتی – این Sansir در جزایر فارو و Mensch در دانمارک (شرکت قبلا با LiquidMinds). اما در حالی که تیم های تیز بودجه کوچک: کمتر از £1.8 m ($2.2 متر) را پوشش می دهد هزینه های کارکنان خلاق و متعلق به رسانه ها. Eklund reckons مقصد بودجه بازاریابی از همسایه ایسلند است که تقریبا 10 برابر بیشتر است.

“ما می بینیم برخی از کشورهای دیگر … ساخت فیلم با داستان” این مقصد بزرگ است – آمده و با ما دیدار هنگامی که شما می توانید’,” او می گوید. “ما نمی توانیم کسانی که فیلم و فشار از طریق کانال های آن – ما ندارد و کسانی که در بودجه است.

“هنگامی که مردم می توانند سفر دوباره تمام سازمانهای توریستی در حال رفتن به سعی و فریاد زدن بلندترین با تابلوهای تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی تلویزیون. ما هرگز نمی تواند با آنها به رقابت بپردازند. ما باید به فکر می کنم متفاوت است.”

بازدید از جزایر فارو ندارد یک پست-مستند انتخاباتی قفل شده است و در عین حال. اما آن فرآیند خلاق باقی خواهد ماند همان است که آن را ساده قبل از Covid استراتژی: “آیا چیزی در درون ما بودجه و آن را آنقدر داغ است که افراد دیگر را به نوشتن در مورد آن بدون ما درخواست آنها را به نوشتن در مورد آن”.

و آن را بسیار بعید است که شامل Eklund و فاروئی خدمه فریاد بلندترین.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im