مردیت Corp. گسترش فروش تضمین به تبلیغ

مردیت Corp. در حال گسترش است فروش آن
تضمین برای اطمینان از تبلیغ سرمایه گذاری در آن مجله برندها در میان COVID-19 بحران است.

“با توجه به بحران بی سابقه ای ما متعهد به ارائه تایید, راه حل های موثر و
پاسخگویی به شرکای تبلیغاتی ما بیشتر ثابت قدم تر از همیشه” اظهار داشت داگ اولسون جمهور از مردیت مجلات.

به نام مردیت مخاطبان اقدام تضمین (MAAG) ، ابتکار تضمین می کند که یک تعداد خاصی از خوانندگان را به عمل به عنوان یک نتیجه از دیدن یک نام تجاری کمپین در مردیت مجلات که شامل مردم Better Homes & Gardens, واقعی
ساده, InStyle شکل
و غذا و شراب.

تضمین بر اساس بینش از MRI-سیمونز را نشاسته AdMeasure مطالعه است.

یک خواننده “اقدام” می تواند
عبارتند از: “قطع یک آگهی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر, بازدید از یک وب سایت به دست آوردن مطلوب تر از نظر یک محصول با توجه به خرید یک محصول و یا معرفی یک محصول به کسی
دیگری” با توجه به ناشر.

تبلیغات

تبلیغات

از دیگر اقدامات می تواند شامل یک خواننده در نظر گرفتن یک عکس از یک کد QR و یا تماشای یک ویدیو یوتیوب.

MAAG است گسترش از
مردیت فروش تضمینی بود که در سال 2011 راه اندازی شد. این مردیت فروش تضمین را اعدام کرده است بیش از 200 کمپین های موفق از آن پس با توجه به شرکت.

آن را فراهم می کند
اثبات به تبلیغ که سرمایه گذاری خود را در مردیت چاپ دیجیتال و تصویری خواص افزایش فروش محصول در خرده فروشی و ارائه ROI هر ناشر.

MAAG اجازه می دهد تا
گسترده تر تعداد تبلیغ و دسته ها را شامل می شود در فروش را تضمین کند.

“این زمان مهمی برای ما به همکاری نزدیک با تبلیغ, جامعه, کمک به بهره مندی از آن
ارزش مجله رسانه های آن بی بدیل اتصال به خوانندگان و اثبات توانایی رانندگی قصد و عمل و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود را با مارک های ما” اولسون اعلام کرد.

برای فروش تضمین تبلیغ نیاز به ارتکاب به یک حداقل تعداد تبلیغات در مردیت مارک های در حال اجرا در آوریل تا دسامبر مسائل.

مردیت سه ماهه و
غیر نشاسته AdMeasured عنوان معاف از تضمین کند.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im