Merkle را Vandre نام ارشد تجزیه و تحلیل افسر در عیار

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

پیتر Vandre شده است به نام رئیس تجزیه و تحلیل افسر در Dentsu Aegis
رسانه ها آژانس قیراط. نقش جدید است.

اخیرا Vandre به عنوان معاون ارشد سراسری علوم اطلاعات رهبر در اطلاعات و دقت بازاریابی آژانس Merkle همچنین بخشی از Dentsu
پوشش شبکه.

15 سال Merkle کهنه Vandre است وظیفه هماهنگی با تجزیه و تحلیل قابلیت های قیراط و Merkle در تلاش برای سرعت بخشیدن به پیشرفت قیراط مردم بر اساس محصول
ارائه شده است.

و در حالی که او را به تغییر عیار در چارت سازمانی Vandre نظارت کل آنالیز محصول در سراسر دن فهرستی از سازمان های رسانه ای که شامل
Vizeum و dentsu X.

حرکت سیگنال های بیشتری فشار توسط قیراط به عمیق تر ادغام آن در رسانه ها ارائه با عمق داده ها قابلیت های Merkle در آن دن به دست آورد و اکثریت سهام
در سال 2016.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>