پس از دو هفته افزایش آگاهی مصرف کنندگان از
برندها به ایفای نقش در مقابله با این بیماری همه گیر آمریکایی آگاهی از COVID-19-مربوط به بازاریابی ممکن است به اوج خود رسید و با توجه به آخرین در یک سری در حال انجام بارگیری در این هفته پیگیری مطالعات انجام شده توسط Mindshare ایالات متحده بینش مصرف کننده
تیم.

برای اولین بار پس از آن شروع به پرسیدن سوال در مورد (آغاز هفته 11 مارس) در غیر مسلح, اساس, درصد از آمریکایی ها گفت که آنها آگاه بودند از هر مارک کمک
با بحران کاهش یافته است با کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان با استناد به یک نام تجاری بازی در یک نقش است.

در این بررسی که کشیده شده است از Mindshare جاری استخر نظرسنجی از مردم آمریکا نشان می دهد نشانه هایی
از پوشیدن-در رسانه های الگوی مصرف و همچنین با در صد آمریکایی گزارش آنها وقت بیشتری را صرف گوش دادن, خواندن و یا تماشای محتوای رسانه های مرتبط با بحران کاهش
برای اولین بار در پنج هفته آن را ردیابی شده است (نگاه کنید به اطلاعات زیر).

تبلیغات

تبلیغات

در حالی که وجود ندارد هفتگی پیگیری برای آن Mindshare نیز خواسته آمریکایی ها اگر آنها عمدا محدود کردن زمان
آنها صرف با رسانه ها به طور خاص برای جلوگیری از اخبار در مورد بیماری همه گیر و آن را در بر داشت بخش قابل توجهی از مردم در بسیاری از مناطق مختلف جمعیتی گزارش که رفتار (نگاه کنید داده ها در پایین
مقاله).

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im