Mindshare می یابد و نزدیک به نیمی از آمریکایی ها ‘اجرا’ از چیزهایی که به گوش دادن به

بسیار برای عصر طلایی از محتوای رسانه. آخرین
قسط از یک هفته COVID-19 ردیابی مطالعه از Mindshare می یابد که نزدیک به نیمی (46 درصد) از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند آنها در حال حاضر اجرا از محتوای رسانه ای به خواندن و یا گوش دادن به. که تا
از 33% از چند هفته پیش و 30 درصد در پایان ماه مارس.

این یافته است که بر اساس گزارش خود از پاسخ به این سوال ممکن است یک پیشامد یک, با توجه به این که بسیاری از هالیوود
استودیو تولید سیستم نیز در وقفه در طول بیماری همه گیر وجود دارد و به خوبی می تواند حتی بزرگتر کمبود محتوا از حالت طبیعی با وجود مقید کردن تقاضا برای آن.

این یافته ممکن است کمک به
توضیح موفقیت های خارق العاده نشان می دهد مانند Netflix را محدود سری واقعیت “ببر پادشاه” که در بیشتر محتوای غنی بار ممکن است بدست تقریبا توجه که نمونه آن را در طول
یک بیماری همه گیر.

تبلیغات

تبلیغات

همچنین belies منظم سالانه و تحلیل از FX Networks نشان می دهد که عرضه
جدید اسکریپت مجموعه تلویزیونی پیشی گرفته است تعدادی از ما مردم به تماشای آنها.

و یا آن را فقط می تواند به این معنی است که آمریکایی ها احساس نمی مانند آنها در حال اجرا هستند از محتوای کافی با کیفیت
که آنها در واقع می خواهید به خواندن و یا گوش دادن به.

در ضمن Mindshare نیز شناسایی شده مربوط به پیدا کردن که ممکن است به نظر می رسد متناقض در پرتو این واقعیت است که بسیاری از آمریکایی ها می گویند
آنها در حال اجرا از محتوای رسانه: آنها نیز به طور جدی محدود کردن زمان صرف آنها با رسانه ها برای جلوگیری از خواندن مشاهده و یا شنیدن اخبار در مورد COVID-19.

در حال حاضر 51 درصد از آمریکایی ها می گویند
آنها محدود کردن زمان خود با رسانه ها برای جلوگیری از آن است که تا 38% از چند هفته پیش و 37 درصد در پایان ماه مارس.

“یکی از گرایش های ما دیده ایم در طی چند
هفته است که اخبار خستگی مرتبط با اطلاعات در مورد COVID-19 به عنوان تنها بیش از نیمی از مصرف کنندگان می گویند که آنها محدود وقت خود را در رسانه ها به دلیل آنها نمی خواهند برای خواندن اخبار بیشتر در مورد
آن را” توضیح می دهد که الکسیس Fragale مدیر بینش مصرف کننده در Mindshare ایالات متحده آمریکا اضافه میکند: “در همان زمان مردم نیز احساس مانند آنها اجرا از مطالب به عنوان خوانده شده, سازمان دیده بان و یا گوش دادن
به.”

Fragale می گوید هر دو از این روند در حال رانده شدن توسط وای (70% می گویند که آنها در حال اجتناب از رسانه ها به دلیل COVID-19 اخبار).

“تراز وسط قرار دارد با این زمانی که ما در چه نوع
رسانه ها مردم به مصرف بیشتر از پس از وقوع این هفته به ویژه دیده ایم بزرگترین افزایش در غیر جریان سرگرمی مانند گوش دادن به پادکست و رادیو پخش
بازی های ویدئویی و آنلاین خرید” Fragale می گوید و اضافه می کند “در این هفته بیشتر مصرف کنندگان می گویند که آنها در حال خرید سرگرمی-مرتبط با اقلام مانند هنر و صنایع دستی منابع و کتاب ها و هیئت مدیره
بازی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de