Mindshare می یابد و همه گیر تأثیر دسترسی با نام تجاری و وفاداری: بسیاری از آمریکایی ها می گویند آنها همچنان با استفاده از مارک های جدید

نزدیک به دو سوم از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند آنها از دست یک یا بیشتر از مارک های
آنها شده اند قادر به خرید در طول همه گیر و آنها در حال خرید جدید به جای توجه به یک بررسی ملی انجام شده توسط Mindshare هفته گذشته است.

يافته ها — که اخیر از شش
هفته هفتگی پیگیری مطالعات انجام شده توسط Mindshare به درک که چگونه همه گیر است تغییر ضریب اطمینان مصرف کننده آگاهی و خود گزارش رفتارهای — همچنین نشان داد اکثر مصرف کنندگان به احتمال زیاد به
ادامه خرید مارک های جدید (62%) و یا سعی کنید خدمات جدید (59%) حتی پس از همه گیر شده است.

این پاسخ نشان می دهد این بیماری همه گیر ممکن است بیش از فقط یک لحظه اختلال در مصرف کننده با نام تجاری
دسترسی و/یا تنظیمات اما ممکن است indoctrinating آمریکایی ها به دراز مدت رفتارهایی که تهدید تاسیس وفاداری به نام تجاری.

این مطالعه همچنین نشان داد که نسل وای و مرفه
آمریکایی ها به احتمال زیاد به تلاش کرده اند و یا خود ادامه خواهد داد سعی کنید مارک های جدید و/یا خدمات است که نسل X-ers به احتمال زیاد برای ادامه خرید مارک های جدید آنها سعی کرده اند در طول
بیماری همه گیر.

تبلیغات

تبلیغات

به طور کلی این پژوهش ششم موج به نمایندگی از هفته 13 آوریل یافت که آمریکایی ها بیشتر نگران غمگین تاکید کرد و نا امید از هر نقطه تا کنون در
همه گیر اما آنها احساس کمی کمتر مضطرب و غرق شده است.

پرسید که چه فعالیت های آنها احساس راحتی بیشتر انجام در عرض دو هفته از اجتماعی فاصله محدودیت بودن
برداشته اکثریت (57%) ذکر شده صرف وقت با دوستان و یا خانواده به دنبال خرید در فروشگاه ها و یا مراکز و خود موها انجام می شود.

“در این نقطه زندگی در قرنطینه است و طبیعی جدید
برای مصرف کنندگان و در حالی که آنها هنوز به حالت عادی زندگی خود را قبل از اولین چیزی که آنها می تواند راحت انجام هنگامی که محدودیت ها برداشته است صرف زمان با دوستان و خانواده خود را –
و شاید کوتاه کردن مو می گوید:” الکسیس Fragale مدیر بینش مصرف کننده در Mindshare ایالات متحده آمریکا اضافه میکند: “در حال حاضر بیشتر در حال تبدیل شدن به عادت مجازی, جشن تولد, جریان تمرین
کلاس ها و خرید آنلاین – این درست است به خصوص از مصرف کنندگان جوان تر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im