موبایل-نرم افزار کسب درآمد: آیا آن راست!

با توجه به 42matters’ 2020 برنامه آمار بازار برای اندروید وجود دارد که نزدیک به 60 ، 000 APAC ناشران در Google Play.

به عنوان بازاریابی دیجیتال شیفت به سمت تلفن همراه این فرصت را برای نرم افزار تلفن همراه ناشران و توسعه دهندگان بسیار زیاد است به خصوص در آسیا است. اما انجام آنها را به استراتژی های مناسب در محل برای جذب آگهی دلار ریختن به تلفن همراه ؟

در این قطعه ما قصد داریم به بررسی برخی از عوامل کلیدی نرم افزار ناشران نیاز به در نظر گرفتن زمانی که به دنبال در مقیاس آگهی خود را کسب درآمد.

نرم افزار تلفن همراه کسب درآمد

بر اساس هزینه مدل از برنامه مطبوعات در حال توسعه یک برنامه تلفن همراه می تواند هزینه تا $100,000 – بنابراین داشتن یک قوی کسب درآمد استراتژی در جای خود بسیار مهم است. ناشران معمولا بصورت پول در اوردن از طریق زیر:

  • اشتراک عضویت پرداخت, پرداخت محبوبیت
  • در برنامه خریدهای
  • در خدمت تبلیغات

وقتی که می آید به کسب درآمد از طریق تبلیغات برنامهای ارائه می دهد یک راه موثر استفاده از تکنولوژی برای هر دو مدیریت حراج از موجودی و اعمال پارامترهای داده به هدف قرار دادن یک گروه خاص از کاربران/مخاطب است.

مختلف برنامه ریزی حراج مدل های, هدر, مناقصه و آبشار شایع ترین ها هستند. ما به کاوش آن در جزئیات کمی است.

هدر مناقصه v آبشار

در یک آبشار راه اندازی ناشران اولویت بندی چگونه موجودی خود را قابل دسترسی است با ایجاد لایه هایی از اقلام خط مربوطه تقاضا منابع – فرصت برای پیشنهاد (درخواست آگهی) منتقل شده است برای اولین بار به یک تقاضا منبع و اگر آنها نمی, بازگشت, پیشنهاد, بر روی بعدی و غیره و غیره. پس از این آگهی درخواست گذشت در دنباله به تقاضای منابع ناشران نمی دانم اگر ممکن است یک پیشنهاد بالاتر بیشتر پایین زنجیره تقاضا منبع در پنج موقعیت ممکن است پیشنهاد 5 دلار اما اگر تقاضا منبع در موقعیت دو مناقصه $3, آنها برنده خواهد شد حراج.

در مقابل هدر مناقصه می دهد ناشر دسترسی به تمام تقاضای منابع (مانند SSPs, DSPs مبادلات و شبکه) در همان زمان. همه خریداران در پاسخ به یک درخواست آگهی در پشت سر هم و ناشران می توانید انتخاب کنید به بالاترین پیشنهاد به عنوان برنده. به این دلیل هدر مناقصه نیز شناخته شده به عنوان پیشرفته مناقصه/قبل از مناقصه.

در آبشار راه اندازی هنگامی که یک آگهی درخواست کرده است با تقاضای شریک آن منتقل می شود به اجازه بعدی تقاضای شریک در خط به پیشنهاد در آن است. این passback’ فرایند طول می کشد تا بخشی از مدت زمان محدود وجود دارد و برای یک درخواست پر شود. اگر یک درخواست پر نشده است در آن بار – پس passbacks کمک به پایین را پر کنید-نرخ ناشران. هدر مناقصه حذف passback مورد نیاز و بهبود پر کردن نرخ.

چرا که تمام خریداران پیشنهاد در همان زمان این نوع از حراج مجموعه نیز افزایش رقابت در میان همکاران تقاضا به عنوان یک نتیجه ارائه عملکرد بالاتر به ناشران. با توجه به AdPushup ناشران به طور معمول 20 درصد به 50 درصد ارتقا در عملکرد.

در علاوه بر این به راه اندازی خود را برنامه ریزی مزایده در کارآمد ترین راه ممکن, مهم این است که ناشران به طور کامل درک آنچه که خریداران به دنبال وقتی که می آید به برنامه ریزی اقدام به خرید.

درک خریداران مورد نیاز

در بخش اول از این سری ما را لمس کرد که چگونه موجودی با کیفیت و شفافیت عوامل مهم وقتی که می آید به برنامه ریزی رسانه ها اقدام به خرید. داشتن هر دو app-ads.txt و OM SDK اجرا تبدیل به یک مشترک آستانه در رسانه انتخاب شده است.

اما چه عوامل دیگر را برخی از برنامه های رسانه ها جذاب تر به خریداران از دیگر رسانه ها ؟

مخاطبان حق

رسانه خریداران می خواهید برای پیدا کردن مخاطبان برای مبارزات انتخاباتی خود را. بیشتر به کاربر داده های ارائه شده دقیق تر هدف قرار دادن و بهتر کمپین نتایج. ناشران نیز بهره مند شوند – برنامه ریزی اقدام به خرید به طور طبیعی ارائه عملکرد بهتر در هنگام عملکرد بهبود یافته است.

تعامل با فرمت

با استفاده از تبلیغ سمت راست قالب مهم است که آن را می آید به تعامل با مخاطبان است. رسانه های غنی آگهی ها معمولا توسط رسانه های خریداران در در برنامه محیط اما علاقه برای برنامه تصویری در حال افزایش است. ناشران نیاز به اطمینان حاصل شود آنها را به انواع فرمت های آگهی است که اجازه می دهد رسانه های خریداران را به استفاده از این تعامل رسانه ها با انواع مختلف دارایی های خلاق.

رسانه ها اغلب خریداران طرح کمپین هایی که کشورهای مختلف و حتی مناطق. داشتن موجودی است که مطابق با استانداردهای بین المللی باز می شود تا فرصت های بزرگ برای ناشران به کسب درآمد خود را فراتر از مرزهای داخلی.

مصرف آن جهانی

دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) این سازمان است که راهنماهای رسانه ها و بازاریابی صنایع با مجموعه ای از استانداردها و دستورالعمل ها و بهترین شیوه. این به طور گسترده ای به تصویب رسید توسط بازیکنان صنعت در سطح جهان است. ناشران باید اطمینان حاصل شود برنامه خود را موجودی است که مطابق با این استانداردها و دستورالعمل های به حداکثر رساندن پتانسیل عبور از مرز فرصت های درآمد.

برای جذب کاربران جهانی ناشران باید اطمینان حاصل شود برنامه های خود را در دسترس هستند در محبوب جهانی نرم افزار فروشگاه. Google Play و Apple App Store در حال شایع ترین استفاده از فروشگاه برنامه در سراسر جهان.

در برخی از برنامه های سنگین بازار مانند چین وجود دارد ده ها تن از محلی فروشگاه برنامه است که به خوبی مورد استفاده توسط مصرف کنندگان داخلی (Tencent MyApp, 360 Mobile Assistant و Baidu تلفن همراه دستیار بودن سه محبوب ترین). با این حال این می تواند منجر به بیش از اتکا به محلی برنامه فروشگاه و کافی قرار گرفتن در معرض جهانی نرم افزار فروشگاه. با توجه به 42Matters تعدادی از برنامه های از ناشران چینی در فروشگاه Google Play است که فقط 2,375 دفاع کرد گرفته شد در مقایسه با 7,260 برنامه های کره ناشران و 21, 565 برنامه های کاربردی توسط ناشران.

استاندارد فرمت های آگهی

به امن کمپین جهانی بودجه ناشران باید اطمینان حاصل شود آنها ایجاد آگهی موجودی است که مناسب برای مخاطبان فراتر از مرزهای خود را. مبارزات جهانی را اغلب نیاز به استاندارد آگهی موجودی متناسب با خود را در دارایی های خلاق.

قبلا صحبت کردیم در مورد چگونه خلاق ناسازگاری یک موضوع برای رسانه های خریداران است. بین المللی تبلیغ اغلب توسعه دارایی های خلاق بر اساس فرمت های سعی و آزمایش در بازار به خانه خود که پایبند به IAB دستورالعمل. در حالی که جایگزین فرمت های چنین به عنوان چلپ چلوپ در چین ممکن است محبوب با داخلی تبلیغ آن است که به ندرت استفاده می شود و در جای دیگر باعث خواهد شد مشکلات بین المللی دارایی های خلاق.

جهانی SSP همکاران

در حالی که وجود دارد undoubtably مزایای کار با محلی SSPs زمانی که فکر کردن در داخل کشور هنگامی که در تلاش برای دسترسی به تقاضای بین المللی کار با SSP با یک رد پای جهانی کلیدی است.

جهانی SSPs آوردن ناشران در سراسر جهان تقاضا در یک پلت فرم واحد – چیزی محلی عرضه شرکای نمی تواند انجام دهد. اکثر جهانی SSPs تاسیس قوی footholds با چند تقاضا منابع از جمله DSPs شبکه و مبادلات. برخی از SSPs مانند PubMatic نیز کار به طور مستقیم با آژانس های تبلیغاتی.

کار با جهانی SSPs موجب صرفه جویی در زمان و منابع برای ناشران – SSP می کند پا کار تست و شناسایی که تقاضای منابع تولید بهترین عملکرد را برای یک ناشر موجودی.

استراتژی های مختلف برای بازارهای مختلف

برخی از ناشران مانند ByteDance (صاحب رسانه های اجتماعی محبوب برنامه Infinite) برخوردار بوده اند موفقیت بزرگ استفاده های مختلف کسب درآمد استراتژی های داخلی و جهانی موجودی. با توجه به منحصر به فرد بودن بازار چین compard به بقیه جهان آن را وش.

برای استفاده از مثال بالا دوباره – چلپ چلوپ فرمت بسیار سرزده اما با ارزش فرمت در چین است. آگهی بار به عنوان به زودی به عنوان برنامه باز می شود در آن طول می کشد بیش از صفحه نمایش کامل و مردد برای 5-10 ثانیه اغلب با یک فرهنگ و هنر از ویژگی های. به طور طبیعی تبلیغ در چین پرداخت دیگران بزرگ برای این بسیار قابل مشاهده فرمت. اما آن را تنها کار می کند به عنوان آگهی واحد از آنجا که مصرف کنندگان در چین که تحمل بالاتری برای تبلیغات آزار دهنده است. در میان کاربران جهانی با کاهش تحمل برای تبلیغات این نوع از آگهی واحد خواهد به سرعت خراب کردن تجربه کاربر و کسب یک برنامه فاجعه رتبه بندی. بنابراین آن را مناسب کسب درآمد ابزار برای بازار بین المللی است.

Tencent به صاحب بسیار محبوب WeChat و PUBG بازی است مثال دیگری از یک ناشر که جدا کردن داخلی موجودی از جهانی و اعمال استراتژی های مختلف برای هر یک. آن را فقط به ناشران در چین, ما در حال دیدن بیشتر و بیشتر در مقیاس بزرگ ناشران در سراسر آسیا و استفاده از استراتژی های مشابه – Naver, Kakao و خط به نام چند.

در خلاصه – اگر شما یک ناشر و یا توسعه دهنده نرم افزار به دنبال مقیاس خود کسب درآمد از طریق برنامه ریزی تبلیغات وجود دارد چیزهایی که شما نیاز به انجام:

  • پیاده سازی هدر مناقصه – آن را به درایو عملکرد بهتر و کارآمد تر است.
  • درک خریداران خود را و آنچه آنها انتظار / نیاز از برنامه موجودی.
  • برو جهانی – فکر می کنم فراتر از خود را در مرزهای داخلی.

Lashanne Phang مدیر دانشیار ناشر توسعه (موبایل APAC) در PubMatic

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de