مدرن شکارچیان: استرس و بدن ما

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

“من خیلی تاکید شده است زبان آمده به طور متوسط 15,789 یک روز در هر دفتر در سراسر جهان (به طوری که نیست یک واقعیت واقعی اما ما نسبتا خاص آن گفت: بسیاری). و در حالی که همه ما می دانیم که چگونه آن را احساس می شود تاکید کرد چگونه بسیاری از ما واقعا نمی دانند که چه بودن “تاکید کرد’ به معنی همین دلیل است که ما حتی آن را احساس می کنید در وهله اول و آنچه در واقع در ذهن و بدن ما هنگامی که ما در حال تجربه آن است.

اولین چیزی که به یاد داشته باشید که استرس به خودی خود نیست و یک بیماری روانی است. اما می توان آن را علت مسائل مربوط به سلامت روانی برای برخی یا تشدید مسائل موجود برای دیگران. در زمان استرس نیز می تواند واقعا مفید در کمک به ما برای به دست آوردن sh*t انجام می شود. در نهایت آن را ذاتا مرتبط با سلامت روان ما و تندرستی بنابراین درک آن فوق العاده مهم است.

چه بازگشت ؟

پژوهشی در علوم اعصاب به ما داده است برخی از بینش را به آنچه اتفاق می افتد به فیزیولوژی مغز هنگامی که ما احساس می کنیم تاکید کرد. ما تعدادی از سیستم های مرتبط از مغز است که با هم کار کنند برای حفظ و کنترل احساسات ما است. کلید سیستم که مربوط به استرس است که ما را تهدید سیستم.

این سیستم که فعال است هنگامی که ما احساس ما امن نیست و یا که چیزی اشتباه است. این طراحی شده است برای کمک به ما در شناسایی و پاسخ به تهدیدات و هنگامی که فعال می تواند ما را به تجربه واقعا به چالش کشیدن احساسات و عواطف و احساس های فیزیکی به علاوه دشوار افکار و تصاویر ظاهر می شود در ذهن ما است. شایع ترین احساسات فعال عبارتند از: احساس اضطراب و خشم و شرم و انزجار است.

تهدید سیستم

این سیستم تکامل یافته بیش از میلیون ها سال و مهم است که در ساخت ما آگاه از خطر و چیزهایی است که می تواند به اشتباه. ما توانایی به سرعت شناسایی و پاسخ دادن به خطر است کمک به بقای گونه های ما.

این پاسخ شامل دفاع از خودمان (شناخته شده به عنوان ‘مبارزه’) در حال اجرا (شناخته شده به عنوان ‘پرواز’) و یا اجتناب از تشخیص (ما آن را ‘توقف’). تمام این واقعا مهم است که تهدید به زندگی بسیار واقعی – برای مثال خطر خورده شدن توسط یک خرس. این سیستم کاملا به معنای واقعی کلمه کمک به نگه داشتن ما انسان زنده است.

هنگامی که این سیستم فعال می شود مغز هورمون های آدرنالین و نوراپی نفرین به منظور کمک به ما در پاسخ به سرعت. آن را نیز منتشر هورمون استرس کورتیزول. سطوح بالاتری از کورتیزول در جریان خون از جمله کسانی که در ارتباط با سطح بالایی از استرس نشان داده شده است که اثرات منفی بر بدن ما و ذهن ما از جمله اختلال در عملکرد شناختی را سرکوب تیروئید عملکرد hyperglycaemia (یک.k.یک قند خون بالا) بالاتر فشار خون و کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن, به نام چند.

تهدیدات جدید

در سراسر بسیاری از ما تکامل تهدیدات عمده ما مواجه شدند و درنده هستند. اما امروز با تهدیدات بسیار متفاوت هستند. بسیاری از ما به اندازه کافی خوش شانس برای زندگی در یک جهان که در آن ما با آن مواجه فیزیکی تهدید برای امنیت ما به صورت روزانه.

اکثر تهدیدات ما روبرو می شوند داخلی; ترس و نگرانی و نگرانی هایی است که ما را نه. علاوه بر این ما نیز حساس به تهدیدات اجتماعی (نشانه آن است که کسی که قضاوت ما در صورت منفی). اگر چه این تهدیدات نیست و یک موضوع از زندگی یا مرگ, ذهن ما پاسخ را در دقیقا به همان شیوه آنها را اگر آنها تهدید کننده زندگی. در حال حاضر من را دریافت نمی اشتباه ما تهدید سیستم تشخیص است که هنوز هم مهم است. این سیستم – که متصلند به کمک به ما برای زنده ماندن – نیز می تواند باعث بسیاری از مشکلات برای ما.

خلاق نگرانی

صنایع خلاق می تواند فوق العاده سریع ء و محیط های پر تنش به کار در. ما تهدید سیستم های اغلب می تواند فعال برای مقدار زیادی از زمان. این ممکن است به یک بیماری مزمن در سطح پایین و یا برای کوتاه تیز انفجار مانند زمانی که یک مهلت است به علت. همانطور که گفته شد تأثیر آن بر سلامت جسمی ما می تواند پس از آن تعجب آور است که نیاز به زمان کار برای شکایات مربوط به استرس غیر معمول نیست.

اما این تنها مسئله است. در یک صنعت است که به خود می بالد در فکر به سرعت خلاقانه و ” خارج از جعبه,’ استرس بیش از حد می تواند به توقف شما را از انجام به بهترین توانایی خود را. ما می دانیم که وقتی که می آید به خلاقیت های منطقه ای از مغز است که واقعا مهم است این قشر. این سیستم اجازه می دهد تا ما را به تصور کنید تصمیم گیری و خلاق باشد.

اما زمانی که ما تحت استرس ما را تهدید سیستم طول می کشد بیش و trumps هر چیز دیگری. بنابراین بیشتر تهدید سیستم فعال است کمتر جایی وجود دارد که برای خلاق بخش هایی از مغز ما به خوبی کار می کنند. این مهم است که مسائل اگر شما در حال کار در یک بسیار استرس زا خلاق ، این توضیح می دهد که چرا اغلب هنگامی که ما در حال تاکید کرد ما نمی تواند فکر می کنم به وضوح و تلاش به آمده تا با ایده های مفید.

این خیلی برای ما مهم است برای دریافت به دانستن و درک کارکرد ذهن ما و – اخبار خوب – استراتژی وجود دارد ما می توانیم در جای خود قرار داده به منظور کاهش حساسیت ما را تهدید سیستم و پرورش بخشی از مغز ما طراحی شده است که به آرامش و تعادل تهدید سیستم (همچنین شناخته شده به عنوان تسکین دهنده سیستم).

در حالی که آرامش بخش می توان استراتژی های شخصی و متنوع اقدامات مانند تمرین تنفس عمیق کمک می کند – که می تواند به تمرکز حواس (نه آن است و نه فقط برای یوگی کارشناسی ارشد). آن را نیز اثبات شده برای تنظیم احساسات, افزایش تمرکز و تقویت قشر (بخشی از مغز ما که پشتیبانی از تعدادی از ما رفتارهای پیچیده). وجود دارد بسیاری از نسبتا ارزان و یا حتی رایگان – برنامه کلاس ها و آموزه های اطراف تکنیک های تنفس و تمرکز حواس است که می تواند مفید باشد.

ترفند این است که زمان ساخت آن را انجام دهد.

کاهش استرس در محل کار

  1. اگر شما برای اجرای کسب و کار: مطمئن شوید که شما یک سلامت, بهداشت روان و تندرستی استراتژی در جایی که هم راستا با کسب و کار خود و ارزش های آن را relatable و مربوط به خود مردم است.
  2. اگر شما مدیریت یک تیم: باید باز و صادقانه گفتگو با گزارش مستقیم خود به درک آنچه در زمینه کار خود را در آنها پیدا کردن استرس زا و کمک به آنها را شناسایی راه هایی برای مدیریت استرس خود را در آن لحظات.
  3. در سطح شخصی: پیدا کردن راه هایی برای فعال کردن خود و تسکین دهنده سیستم به منظور سعی کنید و نگه داشتن همه چیز متعادل است. زمانی که ما در این محل ما تحت تهدید یا تلاش برای دستیابی به – جای ما در یک محل قناعت عاطفی ایمنی و ارتباط با دیگران است.

دکتر هانا تیلور روانشناس بالینی در سر ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>