جدید ردیابی داده ها نشان می دهد
که ایالات متحده هزینه تبلیغات در واقع آمار پایین و شروع به دوباره بجای اول برگشتن موثر در این ماه. داده های جدید می آید از موج پنجم از آگهی های اجرایی رای گیری انجام شده توسط تبلیغ برداشت به
اندازه گیری تاثیر COVID-19 انجام شده در هزینه تبلیغات, استراتژی, پیام ها و تاکتیک های.

داده ها نشان می دهد که ممکن بود نقطه کم از میان پاسخ دهندگان ramping تا هزینه تبلیغات و
ژوئن تا اکتبر بزرگترین جهش ماه به ویژه ماه ژوئیه (21% استناد) نشان می دهد در سه ماهه سوم موثر است دوباره بجای اول برگشتن ایالات متحده آگهی اقتصاد است.

“تبلیغ
در حال راه اندازی مجدد در یک فضای شلوغ با تعداد زیادی از قطعات در حال حرکت — راه اندازی محصول, انتخابات و رقبا در تلاش برای جبران زمان از دست رفته” می گوید: جاستین اساسی, معاون اجرایی
جمهور-هوش کسب و کار در تبلیغ برداشت و اضافه کرد: “آنها در حال آماده به کاوش جایگزین چادر-قطب رسانه های آنها تا به حال در اصل برنامه ریزی شده و آنها نیاز به کمک تعادل
تفاوت های ظریف از زمان بندی و قیمت گذاری است که تفاوت های منطقه ای در حال حاضر.”

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغ برداشت مطالعه مصاحبه 151 آگهی مدیران-هر دو تبلیغ و آژانس رسانه خریداران — ممکن است
18-21.

و در حالی که تبلیغ برداشت مشخص ترقی به عنوان یک “راه اندازی مجدد” به تبلیغ اقتصاد ردیابی داده ها انعکاس پیدا کردن یکی دیگر از بررسی های اخیر از تبلیغ مدیران انجام شده توسط تیم تحقیقاتی در سهام
UBS که نشان داد که تبلیغ اقتصاد ممکن است در حال حاضر آمار پایین در مارس و شروع یک حرکت اصلاحی صعودی در آغاز ممکن است.

در هر صورت تبلیغ-اجرایی پیگیری منعکس کننده ترین
زمان احساسات در چه چیزی است که یک بازی فوق العاده فرار از بازار که به احتمال زیاد خواهد شد در شار ثابت تا زمانی که این بیماری همه گیر است که تحت کنترل ویژه به صنایع بیشتر در معرض ابتلا به اختلال.

با توجه به جدید ترین تبلیغ برداشت یافته تنها 29 درصد از تبلیغ مدیران می گویند که یک “استراتژی در محل” برای مقابله با “طبیعی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de