ترین آگهی Execs با استفاده از محل سکونت مبتنی بر داده ها در درجه اول برای هدف قرار دادن آگهی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments


اکثر آگهی های مدیران در حال حاضر با استفاده از محل سکونت مبتنی بر داده ها و
شماره 1 دلیل است که برای بهبود آگهی هدف قرار دادن.

که پیدا کردن یک نظرسنجی از 252 آگهی execs
– هر دو تبلیغ و آژانس رسانه خریداران — انجام شده در ماه نوامبر توسط تبلیغ برداشت. این مطالعه بخشی از تبلیغ برداشت’ …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>