دو MediaPost عناوین نامربوط داستان
شد متصل در مغز من در روز سه شنبه هنگامی که رأی برای چهار اسکار در ABC.

یک داستان بود در رتبه بندی خود را. آن گزارش شده است که سه و نیم
ساعت برنامه تلویزیونی (8-11:30 p. m. شرقی) به خود جلب کرد و در مجموع مخاطبان از 23.6 میلیون دلار به پایین 20 درصد از سال قبل که تعداد مخاطبان در ایستاده بود 29.6 میلیون.

این سال را به مخاطبان بود و همه زمان کم
برای اسکار. اما این توقف نویسندگان ABC آزادی مطبوعات از قرار دادن یک چرخش مثبت در آنچه که باید یک ناامیدی بزرگ در محدوده ABC. طبعا اخبار
آزادی گفت: هیچ چیزی در مورد اعداد تنظیم جدید کم سابقه بوده است.

تیتر در انتشار اخبار به عنوان خوانده شده: “‘اسکار’ تساوی 23.6 میلیون بیننده برای ایستادن به عنوان فصل شماره 1 نشان جوایز توسط
گسترده ای حاشیه بر اسرائیل’ و ‘[طلایی] گلوب’.”

تبلیغات

تبلیغات

بیشتر چرخش مثبت در آمد یکی از جملات در آزادی که رفت مثل این بود: “ABC 2020 ‘اسکار’ برنامه تلویزیونی ایستاده بود به عنوان تلویزیون
پربیننده ترین سرگرمی های خاص در 1 سال-از ABC 2019 ‘اسکار’ برنامه تلویزیونی در 2/24/19.” همه چیز خوب است. این چیزی است که ارتباطات حرفه ای هستند و قرار است به انجام — پیدا کردن راه هایی برای چرخش
ناامید کننده اخبار را به چیزی مثبت است.

این MediaPost رتبه بندی داستان اشاره کرد که نرخ آگهی در طول این سال نشان می دهد برگزار می شود ثابت با سال گذشته — به طور متوسط قیمت از $1.98 میلیون برای یک
30-نقطه دوم — اگر چه تلویزیون ملی درآمد از در مراسم اسکار امسال پایین بود از $147 میلیون دلار در سال 2019 به $126 میلیون سال این داستان گفت.

هنوز هم در حالی که
23.6 میلیون بیننده نشان دهنده تعدادی که معمولی تلویزیون را نشان می دهد که کشتن برای امروز این عدد نشان دهنده یک far cry از اسکار telecasts از سال گذشته که به طور معمول به خود جلب کرد که دو بار
مقدار.

دیگر MediaPost داستان بود که یکی با عنوان “نیلسن نشان می دهد 646,000 برنامه جهان.” این یک داستان در مورد تحقیقات جدید از نیلسن که اساسا شمارش “برنامه منحصر به فرد عناوین
در حال حاضر در دسترس برای بینندگان آمریکایی در سال 2019” و با این 646,000 شکل است.

نیازی به گفتن نیست که بسیاری از مطالب است. و حتی نیازی به گفتن: نه تنها انسان را
همیشه دیدن آن همه است.

اما در یک راه کلی یک پیوندی به احتمال زیاد می تواند یافت می شود و یا مصرانه خواست بین این تناژ از سرگرمی گزینه های محتوا و آهسته اما مطمئن فرسایش اسکار
مخاطبان-و خارج از خانه مخاطبان برای فیلم به طور کلی.

چه چیزی اشتباه است با اسکار? در حالی که ویژگی های مختلف از این سالانه زنده تلویزیون رویداد به شدت مورد بحث و اختلاف نظر بر
عواملی که به احتمال زیاد در کمک به انقباض آن طیف وسیعی از مخاطبان نشان می دهد و در طول فیلم این افتخارات.

در سابق موضوع نشان می دهد همواره بیش و
احاطه در آن زمان در حال اجرا با مدت های طولانی از یکنواختی. این به نظر می رسد بدتر از هر سال است.

در دومی موضوع فیلم این افتخارات — مانند سال گذشته بهترین عکس برنده “کتاب سبز” و یا برنده امسال “انگل” (اعطا شده توسط مجری جین فوندا در تصویر بالا) — نیست فیلم های پرفروش حتی اگر آنها سود آور و همچنین انتقادی
تحسین.

“انگل” به عنوان مثال یک فیلم بزرگ — منحصر به فرد و اصلی و نگران کننده است. آن را سزاوار به بهترین تصویر. اما آن است که یک جریان اصلی فیلم حداقل نه در اینجا در
امریکا هر چند ایالات متحده گیشه رسید شده اند قابل احترام است.

اما برای برخی از دلیل علاقه ای که چه کسی برنده و چه در اسکار است و نه فقط آنچه در آن استفاده می شود. و این احتمال وجود دارد با توجه به بزرگ
درست در رسانه و سرگرمی است که مداوم برای چندین دهه در حال حاضر.

مانند هر چیز دیگری ما در فرهنگی زندگی, فیلم کسب و کار بوده است مختل-و حداقل بخشی از آن
646,000 گزینه های اشاره شده در بالا باید چیزی برای انجام با آن.

مانند تلویزیون فیلم کسب و کار است و دیگر توده تجدید نظر متوسط — حداقل نه زمانی که آن را می آید به فیلم است که می آیند تا
برای جوایز اسکار.

برای درخواست تجدید نظر توده تلویزیون سوپر باول. فیلم کسب و کار مارول جهان “جنگ ستارگان” و “سریع و خشمگین” ، اینها تقریبا
هرگز نامزد دریافت جایزه در دسته بندی های مردم در مورد مراقبت از جمله بازیگری و بهترین تصویر.

ما شاهد پژمرده از اسکار به عنوان مهم وحدت تلویزیون رویداد. واقعیت این است که
واقعا وجود دارد نه این که مقدار هر کسی می تواند در مورد آن انجام دهید یا به غیر از تلاش برای بهبود نشان می دهد به طوری که آن را کمتر خسته کننده و سرگرم کننده تر است.

آن را به عنوان اتفاق می افتد, جوایز اسکار امروز
حتی نمی تواند پیدا کردن کسی که به میزبانی آن را بسیار کمتر از میلیون ها نفر بیشتر به تماشای آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su