در تلاش برای “نوسازی” آگهی صنعت دستورالعمل های حسابداری و برخورد با اشکال جدیدی از تبلیغات دیجیتال تقلب, معمولا شناخته شده به عنوان “نامعتبر ترافیک” رسانه امتیاز
شورای (MRC) امروز صبح منتشر شد یک پیش نویس از یک نسخه جدید از دستورالعمل های آن در اصل مجموعه ای در اکتبر 2015.

نیاز به یک به روز رسانی نشان دهنده سرعت در حال تغییر ماهیت دیجیتال
رسانه ها و آگهی های فن آوری است که گاهی اوقات به نظر می رسد بیشتر از یک مسابقه تسلیحاتی از پیشرفت صنعتی استاندارد.

پیش نویس پیشنهاد تغييرات پوشش تهدیدات جدید شامل در برنامه OTT و دیگر
به سرعت در حال ظهور دیجیتال آگهی محیط و همچنین به عنوان یک “تصمیم رای” محاسبه برای ارزیابی پوشش دیجیتال آگهی های تشخیص تقلب خدمات.

“هنگامی که ما برای اولین بار صادر شده
MRC را نامعتبر تشخیص ترافیک و تصفیه دستورالعمل های ضمیمه در سال 2015 ما نشان داد وجود خواهد داشت یک نیاز به به طور مداوم به روز رسانی مقررات موجود در آن را به منظور همگام شدن با
به سرعت در حال تغییر محیط زیست” MRC مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت جورج Ivie اعلام کرد و افزود که این پیشنهاد به روز رسانی نشان داده شده در پیش نویس صادر شده این صبح “بحرانی به کمک به
اطمینان حاصل شود که زمان IVT تشخیص و شیوه های تصفیه باقی می ماند مربوط به طبیعت از نامعتبر ترافیک همچنان به تکامل است.”

تبلیغات

تبلیغات

کلید به روز رسانی عبارتند از:

  • به روز رسانی و توضیحات مورد نیاز برای “general نامعتبر ترافیک” (GIVT) و “پیچیده نامعتبر ترافیک” (SIVT) تکنیک های تشخیص
    به منعکس کننده تکامل تهدید چشم انداز و همچنین به عنوان پیشرفت به پایه GIVT مورد نیاز است.

  • علاوه بر این از مورد نیاز “تصمیم رای” محاسبه به ارائه اطلاعات به کاربران با استفاده از محاسبه خدمات تشخیص را IVT سطح پوشش و شناسایی منابع و موجودی کم
    پوشش.

  • رسمی اختلاط شامل به روز رسانی جدید از قبلی موقت ارشاد صادر شده از طریق MRC یادداشت در “مرکز داده ترافیک” بشر “برچسب” نمونه “در صف مقابل و تکنیک” و در نرم افزار IVT.

این MRC را ” خوش آمدید نظرات عمومی از طریق 6 مارس و انتظار برای صدور نسخه نهایی به روز شده
دستورالعمل های اولیه در سه ماهه دوم سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im