رسانه ها امتیاز شورا (MRC) رای داده است
به ادامه تأیید MRI-سیمونز’ نظرسنجی از آمریکایی مصرف کننده چند رسانه ای سبک زندگی و استفاده از محصول بررسی باقی می ماند که هسته اصلی رسانه ها-برنامه ریزی منبع برای بسیاری از تبلیغ کنندگان و
سازمان.

این رای به شرح زیر بررسی سالانه از خدمات از جمله ممیزی از ام آر آی روش میدانی ، تجزیه و تحلیل و داده های سیستم های حمل.

این
که راه اندازی در سال 1979 و معتبر شده است توسط MRC از سال 1998 است. آن را با بهره گیری از یک پرسشنامه گسترده و در عمق در شخص مصاحبه با حدود 24,000 آمریکایی ها هر سال
پوشش رسانه ای استفاده و همچنین نگرش ها و استفاده از بيش از 6500 محصولات و خدمات در حدود 600 دسته.

این سرویس همراه با سیمونز پژوهش و رئیس آن
رقیب در طول سال در سال 2019 به تشکیل یک سرمایه گذاری مشترک در حال حاضر به نام MRI-سیمونز.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im