MSNBC, BBC, Fox News و PBS سرب در اخبار تلویزیون اعتماد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در این موج چهارم از رسانه ها اعتماد ردیابی پژوهش بررسی کنیم چقدر “اعتماد” است که موجب می آید به فرد تلویزیون اخبار برندها.

پاسخ دهندگان
برای فوریه سال 2020 موج شامل 4,624 بینندگان (متعادل برای جنسیت و وابستگی سیاسی کشیده شده از نه سرشماری جمعیت مناطق) که دارای مارک های آنها را تماشا می کردند به طور منظم (3+ بار در هفته) از طریق
با نام تجاری کلید تعامل عاطفی با نام تجاری تجزیه و تحلیل که انجام شده است با نام تجاری کلید, Inc.

نام تجاری کلید در بر داشت زیر موج به موج اعتماد ارزیابی:

Anecdotally BBC افزایش
مربوط به آن Brexit پوشش. FOX News, MSNBC و سی ان ان افزایش همراه بودند با استیضاح و محاکمه و به پوشش بلومبرگ افزایش ارتباط بود توسط بینندگان به آقای بلومبرگ است
تبلیغات برای ریاست جمهوری خود را اجرا کنید.

تبلیغات

تبلیغات

به عنوان یک درصد از پوشش اخبار برخورد با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن با نام تجاری کلید بود دوباره علاقه مند به دیدن چقدر “اعتماد” بینندگان
تا به حال در رئیس جمهور در مقابل خود را به طور منظم به تماشای تلویزیون مارک. در تازه ترین موج کلی مخاطب “اعتماد” سطح امتیاز آقای مغلوب ساختن پیشی جستن در 15 ٪ (-1%). با وابستگی سیاسی دموکرات
امتیاز آقای ترامپ 3% (-5%) مستقل از 9 درصد (-5%) و جمهوری خواهان 32% (+7%).

روش

نام تجاری کلید با استفاده از یک به طور مستقل دارای اعتبار روش تحقیق که
فیوز عاطفی و منطقی جنبه های دسته بندی مشخص در چهار راه-برای-خرید رفتاری رانندگان برای دسته خاص ایده آل و شناسایی ارزش ها (از جمله “اعتماد” به عنوان
آن است که در یک دسته بندی خاص) که به صورت اجزای هر یک راننده همراه با درصد-سهم به تعهد و وفاداری و سودآوری است.

این
ارزیابی ثابت شده بود پیشرو-شاخص های رفتار مصرف کننده, شناسایی فعالیت های 12 تا 18 ماه قبل از آنها ظاهر می شود در طب سنتی با نام تجاری ردیابی و یا بیان در تمرکز
گروه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>