نقاشی دیواری شرکت های تحمل فشار از آه را Covid-19 ضربه: “همه چیز به دست می آید به توقف سنگ زنی’

در حالی که بازیکنان بزرگ در خارج از خانه تبلیغات تکیه بر سرمایه گذاران به فشار از طریق coronavirus رکود کوچک هند که قدرت شرکت های بزرگ دیواری, صنعت, هستند, احساس, تبلیغ, سریع, هوای آزاد, رد ترین.

خارج از خانه شرکت های تبلیغاتی در میان اولین رسانه تلفات از coronavirus بحران است.

هفته قبل از بریتانیا در کانال 4 گزارش 50 درصد شیب در درآمد آگهی و مجلات مانند یهودی کرونیکل سقوط مستقیم به انحلال آه غول مانند لامار و پاک کردن کانال آزاد شد اجرای جدی در کاهش هزینه های برداشت و ارشاد لغو سود سهام.

“جهان تغییر کرده است به طور چشمگیری پس از 5 مارس زمانی که ما اعلام کردیم که 2019 کامل نتایج سال با شرکت بیش از 2.6 میلیارد نفر یک سوم از جمعیت جهان در سلول با توجه به Covid-19” اعلام کرد: JCDecaux را رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در 25 مارس.

“با توجه به مطلب قابل توجهی سلول اقدامات اجرا شده در بسیاری از کشورهای بزرگ تجاری شرایط در حال بدتر شدن اضافی کمپین لغو و تعویق در ماه مارس است.”

دلیل این شیب در درآمد ساده است: مردم در سراسر جهان که گفته بودن در خانه بمانند و به مصرف تبلیغات در فضای باز برای آینده قابل پیش بینی.

صنعت خوشبین استدلال کرده اند که کشیدن آه صرف در مجموع نباید چنین روشن تصمیم گیری است. پس از همه آمریکایی ها است که باید به درایو به فروشگاه مواد غذایی دیدن بیلبورد تبلیغات در بزرگراه ها و راکتیو, هوای آزاد, مبارزات مانند کوکا کولا ‘اجتماعی فاصله’ Times Square خلاق مسلما فقط یک چلپ چلوپ در رسانه ها به دست آورده به عنوان آنها را در زندگی واقعی برسد.

دیگران استدلال می کنند که برنامهای خارج از خانه رسانه ها اقدام به خرید اجازه می دهد علامت های تجاری به تنظیم پیام خود به مصرف کنندگان با یک پیام در زمان مناسب خارج مجاز نقاط مانند مغازه های مواد غذایی و داروخانه ها.

اما یک بخشی از فضای صنعت نمی تواند آرامش را در هر یک از این counterarguments.

شرکت هایی که طراحی و نقاشی های دیواری که به طور پیوسته در حال رشد است در محبوبیت در میان تبلیغ کنندگان و سازمان های رسانه ای در سال های اخیر شده است به سمت چپ شناور پس از اقامت در خانه قوانین برای اولین بار آمد.

طبقه بندی شده به عنوان غیر ضروری کسب و کار خود هنرمندان مجاز به رنگ. حتی اگر آنها می تواند به سختی کسی خواهد بود برای دیدن کار خود را. و عدم انعطاف از فضای دیوار و طرح های نقاشی دیواری (غیر ممکن است به تغییر در تلنگر از سوئیچ) – همراه با سرعت در سرعت که در آن آنها تولید می شود – به معنای دست-نقاشی تبلیغات ثابت کرده هیچ بازی برای coronavirus.

“ما تحت تاثیر همان است که در هر کسب و کار دیگر خارج وجود دارد در حال حاضر ما در حال گرفتن یک ضربه عظیم می گوید:” احمد سيار معاون ارشد رئیس جمهور از رشد در بروکلین بر اساس عظیم رسانه ای. “مشتریان لغو قراردادهای موجود و آنهایی که جدید هستند و نه در آینده.”

“ما با کسانی که ایمیل – ‘اما ما دیگر در حال حرکت رو به جلو’ – یکی پس از دیگری پس از دیگری در چند [از بحران ضربه زدن به ما],”, به یاد می آورد دیواری, نقاش بنیانگذار امیلی استروس. “بود که قطعا خشن برای من: تماشای تمام کسانی که فروش ناپدید شدن در نوک انگشتان من.”

این یک داستان مشابه با مورس در شیکاگو (“همه چیز آمده است به توقف سنگ زنی می گوید:” رئیس اجرایی دیو Seidler) و چندین شرکت در لندن, هیچ کدام که راحت صحبت کردن در ضبط.

آن را به معنای بود. همه در همه ، اکثر دیواری, کسب و کار درام به صحبت کرد در حال آماده شدن برای یک سال خوب reveling در افزایش تبلیغ صرف و بالاتر حجم حوادث و تجربی فعالانه.

این سه ماهه را لغو صدمه زدن دیواری تامین کنندگان دقیقا به این خاطر که آنها در آینده در حال حاضر.

“ما همیشه به طور قابل توجهی شلوغ درست در این زمان آب و هوا شروع به گرم شدن,” توضیح می دهد که اشتراوس. “بسیاری از کمپین های رسانه های شروع تبلیغات در سراسر زمستان برای تابستان آینده و حوادث و بدیهی است که همه چیز را رسانه ها مربوط است کشیده شده است. آن را واقعا نمی توانست اتفاق افتاده در یک زمان بدتر.”

اکثر شرکت هایی که کارگزار خلاق و عرضه هنرمندان برای تبلیغات نقاشی های دیواری مستقل هستند بدین معنی که لازم نیست بزرگ خطوط اعتباری و سرمایه گذار سخاوت به سقوط. در حالی که بسیاری از دریافت به مقابله با درخواست اضطراری حمایت دولت و تعقیب پرداخت, هنرمندان آنها را به استخدام در یک صورت مستقل چپ شده اند ،

این نیست ویرانگر اخبار برای بسیاری از هنرمندان است. برای اکثر نقاشی دیواری کار باعث می شود تا تنها یک درصد از درآمد خود را در دسترس می شود متناقض در هر صورت.

“شما ممکن است دریافت یک شغل در ماه – اما پس از آن شما ممکن است هر شش ماه” می گوید دارن جان مستقر در لندن هنرمند. “به عنوان یک تمرین هنرمند شما باید بدانید که بهتر است به تکیه بر این به صورت اصلی خود را حمایت. اگر چه شغل پر سود آنها می آیند و بروید.”

جان به پول ساخته شده از نقاشی دیواری تبلیغاتی خود را در عمل هنری که او در حال حاضر زمان به کار بر روی ساخت. این همان برای معماران و طراحان در ما; استراوس می گوید هنرمندان قدردانی از این زمان آرام به کار خود به خود پروژه های شخصی و روش.

آن یک داستان متفاوت برای کسانی که کار خارج از سایت.

“ما نیاز به کاهش هزینه و سریع است که شامل حقوق و دستمزد در میان بسیاری دیگر از اقدامات صرفه جویی در هزینه” می گوید عظیم را Sayar. “ما در حال تلاش بسیار سخت به نگه داشتن ما تیم دست نخورده و اعتماد به نفس است که ترکیبی از پتانسیل بودجه و کوتاه زمانی بین در حال حاضر و بازگشت به کسب و کار خواهد شد کل تیم ما بازگشت به کار.”

فران Nazimi بنیانگذار و مدیر هنری منطقه خلیج دیوار و دیوار در حال انجام همه چیز را او می تواند به جلوگیری از اخراج. او راه اندازی یک GoFundMe صفحه به شناور باقی می ماند و ترغیب مشتریان به واگذاری بخشی از سپرده های خود را پرداخت برای کمک به cashflow.

این تیم مانند دیوار و دیوار و مانند اکثر شرکت های دیواری – با استفاده از این دوره آیش به نفع خود. این کار به بهبود سئو و بازاریابی دیجیتال به آن را روشن است که آن را هنوز باز برای کسب و کار و همچنین ابتلا به روز رسانی در آن نمونه کارها آنلاین.

“یکی استفاده مناسب از زمان ما شده است اجرای یک task manager بنابراین در حال حاضر تمام پروژه های ما بیشتر سازمان یافته و آن را آسان به ببینید که چه کسی چه کاری به خصوص که ما کار از راه دور” او می گوید. “شده است که در بهبود و بله همه ما کتاب و اداری کار در حال tidier تر از همیشه.

“این چیزهایی که من تا به حال به تعویق افتاد در گذشته از آنجایی که من بیشتر متمرکز بر روی پروژه های معمولی روز به روز فعالیت های. اما در حال حاضر آنها تبدیل شده اند ضروری برای کسب و کار است.”

در نیویورک سيار و بقیه عظیم کارکنان در حال کار بر روی جدید releveant زمین ایده هایی خواهد بود که به هر طریقی یک بار اقتصاد ری استارت. مورس در حال اجرا است 30 روز هنری, ابتکار – #MakeWithMuros – on Instagram در حالی که در نظر گرفتن زمان را مجددا آن استراتژی کلی.

“قبل از همه چیز تغییر ما رهبری را به آنچه که خواهد بود ما شلوغ ترین سال در تاریخ این شرکت می گوید:” Seidler. “ما از دو سرعت به همان سرعتی که ما می تواند به هدف قرار دادن یک دیوار. اما وقتی که اتفاق افتاده است ما به طور ناگهانی در زمان حال است که ما نمی قبل از

“ما در حال حاضر برخی از اتاق واقعا منعکس کننده و بسیار استراتژیک در چگونه ما حرکت رو به جلو هنگامی که برخی از حس حالت عادی باز می گرداند. ما می خواهم هنوز هم می شود دو سرعت اگر ما تا به حال انتخاب اما این وضعیت ما را با ارائه برخی از تجملات ما به طور معمول لازم نیست و برای که ما سپاسگزار است.”

اشتراوس و او را به عقب پایان تیم تهیه شده است برای زمانی که کار می آید دوباره یعنی با شروع در ساخت قطعات و خرید لوازم.

“به محض این که پشت در عمل ما انتظار جدی جدی برنامه احتقان بنابراین ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم در حال حاضر به آماده شدن برای ورودی شغل از راحتی از خانه خود ما.”

او مانند هر کس در این کسب و کار با اعتماد به نفس است تقاضا برای نقاشی های دیواری اوج خواهد دوباره یک بار اجتماعی فاصله به پایان می رسد. او امیدوار است Covid-19 عصر به پایان خواهد رسید و با مردم آن زمان به راه رفتن در اطراف در خارج “بدون خیره در تلفن های خود را – به سرعت پایین نگاه کردن و در واقع دیدن این نقاشی های دیواری زیبا”.

اما او مانند هر کس دیگری – نیز متکی به یک مقدار مشخصی از امید به نگه داشتن کسب و کار خود را زنده تا آن زمان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de