خودشیفتگی به نظر می رسد در حال افزایش است در جوامع مدرن است. آن است که در حال حاضر در تمام سطوح رهبری برخی از پژوهشگران علمی برای اشاره به آن به عنوان “اجتماعی سمی”. یک مطالعه مداوم از خودشیفتگی توسط محققان در دانشگاه کوئین در بلفاست پیدا کرده است که narcissists به احتمال زیاد به “تعامل در رفتار مخاطره آمیز نگه داشتن غیر واقعی برتر از نظر خود رای نشان می دهد کمی همدلی برای دیگران و کمی شرم و یا گناه”.

سعی کنید به فروش چیزی به افرادی که فکر می کنم همه چیز است همه چیز در مورد آنها. هیچ چیز در جهان نیست یک محصول و خدمات یا تجربه است که تا کنون کاملا مناسب پس چگونه می تواند شما را تا کنون به امید لطفا آنها را ؟ و باید به شما به طور تصادفی موفق به انجام این کار چگونه می تواند شما همیشه امید به نگه داشتن آنها را خوشحال به اندازه کافی برای ادامه به عنوان مشتریان وفادار ؟

مارک های مبارزه به دنبال آنها ذهنی اگر نه جسمی. که در آن سنتی مصرف کنندگان حداقل می تواند به کار گرفته می شود به عنوان یک نوع از توده همگن مصرف کنندگان هستند مانند رشته جیوه slithering این راه و که. لحظه ای که شما فکر می کنم شما آنها را درک لحظه ای که شما شروع یک کمپین است که شما فکر می کنید آمار نقطه خوبی برای روز مبارزات انتخاباتی خود را راه اندازی شده است شما به احتمال زیاد به از دست علامت از آنجا که آنها در حال حاضر با وسواس چیز دیگری به طور کامل. تمام طول می کشد یک واحد جدید تاثیر گذار بلاگر-vlogger نوع نوسان مردم در برابر یک نام تجاری کلا و یا آنها را متقاعد به رفتن برای یک محصول است که به وعده آنها را به درخشش بیش از هر چیز بر روی زمین است.

باور نکردنی? گوئینت پالترو و شیوه زندگی او پلت فرم گوک به تازگی راه اندازی یک شمع به نام این شمع بوی مثل من. شمع قیمت 75 دلار به فروش می رسد و در یک ساعت; در حال حاضر وجود دارد یک لیست انتظار برای سفارشات جدید. در حال حاضر وجود دارد یک محصول است که مبالغ تا آنچه که اتفاق می افتد در داخل سر مردم در سراسر جهان است. یک شمع است که منعکس کننده بوی Ms Paltrow مهبل (واژن) زن: چگونه خودشیفتگی می تواند یک محصول بود ؟

هر کس یک عاشق گاهی اوقات

چه چیزی باعث می شود مسائل بسیار بدتر است و آن را نه یک “ما در مقابل آنها” داستان در اینجا. وجود دارد یک عاشق در همه ما است. راه ما تبدیل شده اند عادت کرده اند به ما زمان استاندارد بالای زندگی – حداقل در غرب – فاسد همه ما تا حدی. مردم را توسعه داده اند یک احساس حق به عنوان یک ماده البته: به مانند سلطنتی در یک مغازه و یا به دکتر ER رها کردن همه چیز را به یک نگاه در آن خفقان ،

همه ما به فکر می کنم که همه چیز امکان پذیر است در حال حاضر یا باید ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن اگر نه حق دور (“آنچه ما فرود بر روی مریخ, اما شما به من گفتن شما نمی توانید تحویل این ماشین لباسشویی امشب رفیق؟”). وجود ده ها میلیون نفر از ما رفتار به عنوان اگر ما منحصر به فرد بود و ما احساس نیاز به درمان می شود درآمده است. در عین حال این سطح از خودشیفتگی است که به اطلاع بسیاری از مصرف کننده انتخاب به نظر می رسد به فرار کرده اند اطلاع از بسیاری از مارک های. آنها هنوز در مرحله “جذاب” تلاش برای پیدا کردن یک پل بین خود را با نام تجاری و محصولات و مخاطبان هدف خود را.

طنز در اینجا این است که این شکل از خودشیفتگی است همچنین شناخته شده به عنوان بازاریابی خودشیفتگی. که از مد افتاده نوع بازاریابی همه ما به خوبی می دانیم که: “صحبت کردن در مورد خودتان است.” خود محور موقعیت و گزاره هنوز گرفتن در مرکز صحنه در بسیاری از ارتباطات بازاریابی تلاش در نتیجه چیزی که هنوز تابش “خرید خرید خرید” نگرش است. بیش از حد بسیاری از برندها هنوز هم در عشق با خود; جای تعجب نیست که آنها را اجرا کنید تا در برابر یک دیوار از مردم که اتفاق می افتد به عشق خود و حتی بیشتر.

منحصر به فرد است کلمه

واقعی عاشق است که هنوز چیزی از نادر. در کل معمولی narcissists فکر می کنم خود را بهتر از دیگران می خواهید به تحت تاثیر قرار دادن و مرکز توجه. با استفاده از این گسترده تر تعریف خودشیفتگی حدود 20% مصرف کنندگان غربی در نظر گرفته narcissists می گویند سوئیس محققان. مصرف کنندگان در برخی از فرهنگ های شرقی (به عنوان مثال شهری چین یا سنگاپور) اما به سرعت در حال ابتلا به گفته امانوئل de Bellis و چت Herrmann از دانشگاه سنت Gallen موسسه از مصرف کننده بینش. به طور خاص آنها شده اند به دنبال در چگونه خودشیفتگی قطع با گسترش زمینه انبوه سفارشی.

توده سفارشی سازی دیده می شود به عنوان یک راه برای تطابق با اوج احساس “تمایل به منحصر به فرد” است که در رفتار مصرف کننده. خرید چیزی است که از (نوع) منحصر به فرد و یا به عنوان منحصر به فرد توسط کسانی که در اطراف خریدار باعث خودشیفتگی مصرف کننده احساس خوبی در آن ارائه می دهد فرصت برای نشان دادن خاموش خود را منحصر به فرد در رسانه های اجتماعی دست نخورده نگه داشتن وضعیت خود را به عنوان یک فرد جالب و یا حتی گسترش آن است.

سفارشی سازی چیزی است که کسب و کار و برندها را به تمرکز بر روی و حتی بیشتر در آینده نزدیک. آنها را مجبور به کار سخت در R&D به آمده تا با محصولات و خدمات است که بسیار شخصی و سفارشی. وجود پیروزی است که: کسب و کار را برآورده افراد خود شیفته خواستار در حالی که شارژ بیشتر برای این محصولات و خدمات. در این راه آنها را نیز ایجاد شهرت برای بودن یک کسب و کار و یا نام تجاری است که واقعا و واقعا درک امروز مصرف کننده.

بیان خود

پس از رفتن عاشق کنندگان آسان نیست و این کتمان حقیقت است. ظاهرا راه آشکار برای پیدا کردن آنها و رسیدن به آنها را از طریق رسانه های اجتماعی و یا با وسوسه انگیز/درگیر شدن آنها با محتوای آنلاین است که به نوعی نشان دهنده منافع خود و شیوه زندگی است. آن منجر علامت های تجاری به صرف تریلیون ها دلار در سراسر جهان در شکار را دوست دارد. منطق پشت محتوای آنلاین توسعه تبلیغات آنلاین و رسانه های اجتماعی ارتباطات را به طور کلی شده است کمی بیش از آن است که: امثال ما نمره بیشتر محبوب ما تبدیل شده است; ترافیک بیشتر به سایت ما بازدید بیشتر مردم ما, رسانه; ما بیشتر فروش بیشتر آن دسته از مشتریان وفادار تبدیل خواهد شد.

اما آن را به عنوان اتفاق می افتد, آن کار نکرده است که راه. نام تجاری مقبول بودن طول می کشد بیش از فقط یک سطحی با کلیک بر روی یک آیکون انگشت شست. این عاشق نمی خواهد لمس چاپلوسی به تنهایی. امروز خودشیفتگی مصرف کنندگان می دانید تفاوت آشکار چاپلوسی و علاقه واقعی خود را در قیمتی غرور و تمام است که آنها را تغذیه. دانستن حتی به عنوان یک نام تجاری که انتخاب از مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار توسط این خودشیفتگی در برخی از راه را ندارد آن را آسان تر برای توسعه ارتباطات است که می شود کار انجام می شود.

به عنوان یک نام تجاری شما باید به کاوش عمیق تر در داخل مردم شما می خواهید به لمس در غیر این صورت چگونه می تواند به شما آنها را متقاعد به مانند عشق یا خرید نام تجاری خود را ؟ کسانی که با خودشیفتگی خط بسیار مستعد ابتلا به اعتبار سنجی بنابراین لحظه ای به شما کمک کند آنها را در آغوش پیام با نام تجاری شما به عنوان بازتابی از آنچه آنها باور دارند که شما را لمس عصب. های آن را در رسانه های اجتماعی را نشان می دهد آنها در واقع فرد خاص آنها (و یا احساس خود را به بود) و هیچ چیز آنها می خواهم بهتر از آن است.

Coca-Cola ایجاد چیزی دقیقا شبیه به این در چین است. این شرکت ارائه شده از بطری های سفارشی با نام و یا احساسات است که مشتریان خواست برای بیان. این کار با سینا Weibo یکی از چین در سایت های رسانه های اجتماعی برای ترویج بطری. از روز اول که اومد با ترویج مصرف کنندگان چینی دستور 300 بطری در ساعت است. چهار روز بعد آنها سفارش 300 بطری در هر دقیقه است. کوکا کولا تا به حال موفق به کمک به آنها را بیان منحصر به فرد خود احساسات و اعتقادات است که ضربه به نقطه بیش از هر چیز طراحی شده صرفا به جمع آوری را دوست دارد. کمپین منعکس مردم را منحصر به فرد و به احساسات خود را از بودن با کسی که خاص است.

احساسات قوی به کشف

بازی به خودشیفتگی صفات از امروز مصرف کنندگان نیاز شما را سخت نگاه احساسی, مطالب خوب, مطالب خود را. آن است که در مورد پیدا کردن چیزی است که نشان می دهد چه نام تجاری خود را در مورد به جای گفتن چه نام تجاری خود را در مورد است. استارباکس پس از چاپ شعر در مورد تنهایی و اتصال توسط آگوستوس باروز در آن فنجان. آن زده وتر با بسیاری از استارباکس مشتریان و جعلی عمیق تر ارتباط عاطفی با نام تجاری. که می تواند آنها فقط چیزی چاپ بر روی منظور از “ما استارباکس” و یا برخی دیگر مشتق از استارباکس ماموریت. اما این هرگز تا به حال به اندازه برخورد با مردم به عنوان “راه رفتن خود صحبت کنید.” این بود که در مورد ترویج نام تجاری آن مورد تایید مشتری انتخاب به استارباکس و نگه داشتن به آینده را به استارباکس.

“حق” من شما را بشنود گفت: “اما اگر یک نام تجاری مجاز نمی باشد به بحث در مورد خود را به ساخت خود را با نام و تصویر چگونه می تواند آن را درک استراتژی های بازاریابی موثر? به نحوی كه شما برای اطلاع رسانی به مردم در مورد آنچه شما باید ارائه دهد درست است ؟ در برخی از نقطه شما باید به فروش آنچه شما فروش فقط به ماندن در کسب و کار به شما نیست ؟ ما نمی رفتن در دریا با این همه حساس feely مسائل فقط به خاطر مصرف کنندگان در حال تبدیل به خودشیفتگی?”

شما نمی خواهد بود رفتن در دریا به دنبال راه هایی برای لمس خودشیفتگی عصبی در مصرف کنندگان است. همچنین این معنا نیست که شما مجبور به نشستن با یک ارتش کوچک از روانشناسان به توسعه خلاق بازاریابی استراتژی ارتباطی. در واقع راه رفتن است که بسیار متفاوت از راه بصری و تبلیغات طراحان همیشه سعی کردم به درخواست تجدید نظر به مردم غرور. که نفس ما آغاز شده است رنج می برند از رشد غیر عادی پس از دهه گذشته از خود ارتقاء است اما نفس هنوز نفس است. آن پایین می آید به این سوال که چگونه می توانیم از مردم احساس می کنید به عنوان خاص به عنوان آنها فکر می کنند ؟ چگونه ما می تواند کمک به آنها را از طریق پیام با نام تجاری ما و یا محصولات و تجربیات خودشان را به جهان خارج به ویژه مردم آنها را می خواهید ؟

آنها را دعوت برای تبدیل شدن به بیشتر تاثیر گذار با به اشتراک گذاشتن عقل خود را بر روی یک نام تجاری پلت فرم این بازی خود را با احساس بودن دقیق تر از دیگران است. توسعه صف-پریدن از برنامه های مانند استارباکس بود یا نخست اولویت تحویل مانند آمازون و یا هر شکل دیگری از سرویس VIP – این بازی خود را احساس برتر بودن و یا مهم تر از دیگران است. و یا پیدا کردن یک راه برای بهبود تصاویر فیلم ها و یا عکس های سلفی آنها به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی – این بازی برای غرور خود را و نیاز خود را به ایستادگی کردن در جمعیت.

آن را در مورد آنها نه شما

شاید ما وارد سخت ترین سن ما تا کنون مواجه می شوند در نام تجاری و تبلیغات. به عنوان نام تجاری بازاریابان رهبران کسب و کار و ارتباط حرفه ای آن است که ریشه دوانده در فیبر بودن ما که تبلیغات تجاری است که در مورد این برند دیده می شود و شنیده می شود. آن را به اطلاع مردم در مورد خود ارائه خود را نشان می دهد خود را می فرستد پیام های مربوط به خود را در جهان گسترده ای در فریبنده ترین راه ما می توانیم تدبیر.

این مرحله است که هنوز به طور کامل پشت سر ما اما هر نام تجاری بازاریاب با حس مشترک خواهد شد و باید اذعان کرد که در اینجا یک مسابقه است که باید بازی متفاوت است. نبرد برای توجه معطوف شده به سمت داخل به داخل کشور تک صدایی از مخاطبان ما. آن است که دیگر در مورد مارک های ما نگاه ویژه ای در جهان; آن است که در مورد ساخت مشتریان ما احساس خاص در جهان است.

اریک Saelens بنیانگذار و مدیر اجرایی استراتژیک مدیر Brandhome

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su