National CineMedia پست 7% افزایش در تئاتر درآمد تبلیغ

National CineMedia زیادی در تئاتر شبکه تبلیغات, ارسال شده 7 درصد افزایش در درآمد حاصل از تبلیغات در سه ماهه چهارم.

آن صبح روز جمعه قیمت سهام به شدت تا 14 درصد به
$9.15.

درآمد کل برای دوره رشد $147.2 میلیون — یک رکورد برای سه ماهه. این در مقایسه با $137.4 میلیون در سه ماهه چهارم سال 2018 است.

درآمد خالص بود
17 درصد به $19.1 میلیون دلار از $16.3 میلیون نفر است.

این شرکت نوشته شده $110.3 میلیون از ملی, تبلیغ, $19.6 میلیون از تبلیغات محلی و $10.5 میلیون از منطقه ای
تبلیغ در این دوره است.

در سال گذشته NCM برقرار جدید تبلیغات موجودی است که آغاز می شود درست قبل از شروع یک فیلم – پنج دقیقه از تبلیغات است که
راست اجرا می شود پس از آگهی پی اس به عنوان سالن چراغ کم نور. NCM خواستار این آن “چراغ پایین موجودی.”

علاوه بر این, آن همچنین دارای یک دقیقه ای موجودی
در حال اجرا فقط قبل از آخرین یک یا دو تریلر قبل از شروع فیلم آن به اصطلاح “پلاتین موجودی.”

تبلیغات

تبلیغات

تام Lesinski مدیر اجرایی ملی
CineMedia گفته تحلیلگران طی آن درآمد تماس در روز پنج شنبه که پلاتین CPMs شد بیش از 50% بالاتر از آن ملی از قبل نشان می دهد متوسط است.

او می افزاید که این شرکت همچنان ادامه دارد
برای ساخت آن در تئاتر داده پلت فرم “ما همچنان به رشد ما اول و دوم-حزب مجموعه داده از 27 میلیون در سال 2018 به بیش از 106 میلیون دلار.”

مجموع
تبلیغات در هر theatergoer شد تا $0.912 از $0.767 در سه ماهه چهارم در مقابل دوره های قبلی است.

برای 2019 در سال درآمد عملا در $444.8 میلیون در مقابل $441.4
میلیون دلار درآمد خالص تا 21 ٪ به $36.1 میلیون از $29.8 میلیون.

در مجموع حضور و غیاب برای سال در میان آن تئاتر اعضای, برای NCM شبکه تبلیغات غوطه ور 651.4 میلیون
در مقابل 705.1 میلیون در سال و برای سه ماهه چهارم نیز — 154.0 میلیون از 169.4 میلیون.

تئاتر زنجیره ای اعضای صورت برای NCM “Noovie” پیش نمایش شامل
AMC, سرگرمی, Cinemark منابع و ریگال سرگرمی ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im