تلویزیون ملی غرق 23 درصد در درآمد آگهی به $716.4 میلیون Sports TV طول می کشد 66 درصد آمار

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

ملی شبکه های تلویزیونی شاهد تیز 23%
کاهش تبلیغات تلویزیونی به $716.4 میلیون در ماه آوریل — با ورزش, برنامه نویسی, آگهی درآمد پایین عظیم 66% – با توجه به استاندارد رسانه ها و شاخص.

گرفتن, ورزش
از تصویر ارائه یک نتیجه کمی بهتر, با, تلویزیون ملی, آگهی درآمد پایین 15 درصد است.

ورزش تبلیغات تلویزیونی زمین را از دست داد با توجه به این مساله از NBA, NHL,
لیگ اصلی بیس بال و همچنین مسابقات نسکار و دو اسب مسابقه رویدادها — کنتاکی دربی و Preakness Stakes.

ورزشی تلویزیون تولید شده فقط $52.8 میلیون
دلار — متشکل از 8 ٪ از تمام تلویزیون ملی آگهی دلار در مقایسه با 17 درصد در مارس 2019.

برای ماه همه کابل شبکه های تلویزیونی 24 ٪ کاهش به $446.6 میلیون در
تلویزیون ملی درآمد آگهی در حالی که پخش شبکه های تلویزیونی پایین 23.9 درصد به $234.9 میلیون.

تبلیغات

تبلیغات

همه تلویزیون ملی رسانه ها کاهش یافته است: تلویزیون ملی, اخبار, تبلیغ, درآمد, رشد نزدیک به
10 ٪ به $103.9 میلیون-که اختصاص 15 درصد از تمام تلویزیون ملی درآمد از 11 درصد در مارس 2019.

همچنین برای ماه دوم در یک ردیف تلویزیون ملی پیوند
رشد — تا 2.6 درصد ممکن است به $34.9 میلیون.

کاهش ad دسته بندی ها شامل: سفر (پایین 95%); خودرو (43 درصد پایین تر); رستوران (32%); خرده فروشی (29 درصد);
سرگرمی/رسانه ها (28%); پوشاک/لوازم جانبی (18%); محصولات محصولات (9%); تکنولوژی (7%) و داروسازی (7%).

دسته بندی آگهی که به دست آورده شامل
سلامتی (13%); خدمات مالی (7%) و به طور کلی کسب و کار (7%).

SMI داده ها می آید از رسانه های بزرگ آژانس خام فاکتورها که حساب برای بیش از 70 ٪ از تمام رسانه های ایالات متحده
آژانس صرف.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>