مرور طبیعی جدید: چگونه بازاریابان می توانند humanise و فرد مصرف کننده تجربه

همه گیر تا به حال تاثیر قابل توجهی در کسب و کار و چگونه آنها در حال حاضر برقراری ارتباط با مشتریان خود را. لحیم کردن و درام میزبانی یک بحث با یک پانل از کارشناسان صنعت به نگاه چگونه برندها در برخورد با بحران و reframing تفکر خود را برای تعامل بهتر با مصرف کنندگان خود را.

تعدیل توسط درام مشاوره ویرایشگر Sonoo سینگ پنل نگاه برندها هستند که humanising خود را به اطمینان حاصل شود در دراز مدت تعامل مصرف کننده. و چگونه برندها در حال نشان دادن تا در قابل توجه راه در این لحظات است که موضوع برای مشتریان است.

بشریت در عمل

باقی مانده آگاهانه عظیم فرهنگی و اقتصادی است که توصیه می شود اما اساسا در حال تغییر کسب و کار شما رفتار است نه ماری گفت: Stafford, اروپایی, مدیر نوآوری در Wunderman تامپسون انگلستان است. “پیام خود را در طول این زمان باید در خط خود را با نام تجاری; پله از خط خود را احساس نامطلوب را برای مشتریان خود.”

پاداش برای سازگاری دیده می شود از طریق عملکرد یکی از UK, بالا خیابان را مورد علاقه های شما – Pret A Manger. مدیر بازاریابی جولیا Monro اضافه شده “به ارزش شرکت در حال اساسی به ما چگونه اجرا کسب و کار ما.” پاسخ آن به این بیماری همه گیر در حال حاضر به دست آورده بسیار تحسین از بریتانیا. آن را اهدا کرده است مازاد مواد غذایی برای پناهگاه بی خانمان اهدا به موسسه خیریه همکاران و بیمارستان ها و بازگشایی درهای آن مغازه ها در نزدیکی بیمارستان.

باقی مانده وفادار به خود را تاسیس با نام تجاری ارزش کلیدی است در تمام بخش های. به عنوان چاد غرب, مدیر بازاریابی و ارتباطات در Revolut توضیح داد. “به عنوان یک سرمایه گذاری, راه اندازی, Revolut نیست در ابتدا باید هر یک بودجه واقعی و یا مشخص تیم, بنابراین همه ما بازاریابی بود مبتنی بر جامعه.” آوردن مشتریان خود را به کسب و کار ساخت آنها سرمایه گذاران و مصرف در هیئت مدیره پیشنهادات خود را کمک به ایجاد این جامعه است.

“همانطور که ما در مقیاس ما آن را می دانم اساسی است که ما نمی از دست دادن بینایی از آن ارزش ها و تبدیل شدن به یکی دیگر از شرکت های بزرگ شرکت می باشد.”

بررسی کانال های جدید به منظور پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده

در ضمن مستند محدودیت منجر شده بسیاری از کسب و کار به سرعت در حال محوری به تجارت الکترونیک. پانل مورد بحث این است که در حالی که کسب و کار تجارت الکترونیکی شاهد افزایش درآمد آنها نیز تجربه خود را تازه مجموعه ای از چالش است. این کسب و کار نیاز به چابک و سازگار برای یک سرعت در حال تغییر آینده با توجه به جیمز فاستر, GM & VP موفقیت در لحیم کردن.

“برای مثال اگر شما از خدمات تحویل مواد غذایی شما نیاز به افزایش نرخ refresh اطلاعات خود را فراهم می کند که وضعیت رستوران ها; زمانی که مواد غذایی خود را به منظور دریافت شده توسط این رستوران که در آن است در صف و آن زمانی است که تخمین زده می شود آماده شده است. حصول اطمینان از این اطلاعات به روز شده است به سرعت نگه می دارد به مشتری اطلاع داده و تضمین می کند که خود را پیام های بازدید شده را علامت.”

نقش داده ها در طول بحران

در قلب هر درخشان استراتژی بازاریابی است که همیشه وجود دارد داده اما درخشان تجربه مشتری ساخته شده است ممکن است با اطلاعات به تنهایی.

پانل موافقت کردند که اطلاعات محور بینش کمک کند برای پیگیری مصرف کنندگان و اجازه می دهد علامت های تجاری باقی می ماند زیرک, پاسخ به تغییر در رفتار و جستجو. اما واقعا موثر باشد شخصی استراتژی های بازاریابی را به حرکت فراتر از به سادگی جمع آوری اطلاعات.

Magith Noohukhan, مبلغ در لحیم کردن صحبت در مورد نظریه “ظهور ضرورت” در تاثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده. او استدلال کرد که مصرف کنندگان نیاز به تغییر به صورت روزانه با توجه به آنچه در آنها و یا خانواده خود را و یا کار خود را نیاز دارد که در آن زمان. این نظریه اشکال درک نیازهای مصرف کننده و اجازه می دهد تا کسب و کار به عمل و پیش بینی رفتار به سرعت. زندگی واقعی مشاهدات نیز می توان تقویت شده با استفاده از سایت های مانند گوگل روند برای به دست آوردن بینش بیشتر.

“گرفتن رفتار مشتری داده ها و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی است که واقعا بسیار مهم برای درخشان تعامل مشتری و شخصی کلیدی است” گفت: Noohukhan. دانستن اینکه چه چیزی را مصرف کننده می خواهد در حال حاضر و در آینده تضمین می کند که نیازهای خود را همیشه ملاقات تقویت نام تجاری ادراک و احتمال مصرف کنندگان بازگشت.

“یک رابطه خوب ساخته شده است در درک رفتارها – نه حفاری برای کسب اطلاعات بیشتر. به طور موثر به عنوان مارک های ما نیاز به صحبت با مردم در یک شیوه ای است که باعث تحریک احساسات خود اضافه استافورد.

به قلب ماده

به لحیم کردن نام تجاری بشریت شاخص بر اساس تحقیقات شناسایی ویژگی های یک نام تجاری احساس انسان به مشتریان و همچنین به عنوان کسب و کار تاثیر که با نام تجاری بشریت است.

تحقیقات برجسته چگونه کسب و کار باید در تلاش برای کشت معتبر روابط با مشتریان به اطلاع ارتباطات خود استراتژی است. Manderson هشدار داد برندها به هدایت روشنی از آنچه که او به نام “مجبور بشریت”. Noohukhan افزود: “ما می بینیم که هنگامی که نام های تجاری موفق در برقراری ارتباط با مشتریان خود را, آن را مانند یک مکالمه بین دوستان است.” این تضمین یک تجربه مثبت به طور طبیعی و در نتیجه مشتری اقدام به عنوان یک نام تجاری حامی در شبکه خود را.

اما به عنوان چاد اشاره کرد, با نام تجاری بشریت باید عمیق تر. برای مثال وقتی Revolut تصمیم به حمایت از غرور و افتخار است که نشان از همبستگی نیاز به حمایت شود تا با عمل. “آن را نمی توان فقط در مورد تکان دادن یک پرچم. ما با استفاده از یکی از ویژگی های محصول ما در رابطه با Revolut رنگین کمان کارت با اجازه از مشتریان و اهدا مشتریان ما تغییر یدکی به تجاوز+ پشتیبانی سازمان.”

چه می توانید انجام کسب و کار داخلی به humanise نام تجاری خود را?

با توجه به پنل COVID-19 تا به حال تاثیر عمیقی بر همه ما کار شرایطی و در برخی موارد به ارمغان آورد و تیم های پراکنده به بیشتر تماس بگیرید.

“کار از خانه مجبور است تیم از افرادی که نمی خواهد به طور معمول کار با هم همکاری کنند” بستری Monro. “این به ما اجازه داده است [Pret A Manger] به آمده تا با راه حل های خلاقانه و ابتکارات برای پاسخ به نیازهای مشتری.”

پنل پشتیبانی گوش دادن فعال از برندها برای کمک به ایجاد های هوشمند تصمیم گیری های استراتژیک. به عنوان Spyer پیشنهاد چه کسب و کار نیاز به خود را در همه زمان ها به ویژه هنگامی که مرور طبیعی جدید به شرح زیر است:

“هنگامی که آن را مناسب برای خدمت ؟ هنگامی که آن را مناسب برای فروش ؟ و هنگامی که آن را حق فقط آرام است؟”

مارسدن نتیجه آن طول می کشد تا ترکیب مناسبی از عملی اطلاعات بهترین در کلاس تکنولوژی به دنبال استراتژی و کار گروهی را به آن را همه ممکن است, اما این مهم است به یاد داشته باشید که بهترین نام تجاری تجربه همیشه برای رفتن به شخصی مربوط و به موقع.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برندها می توانید موفقیت خود را به فرد تجربه مشتری دسترسی لحیم کردن گزارش در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im