NBA All-Star Game می شود تلویزیون به دست آوردن رتبه بندی: قالب جدید کوبه برایانت ادای احترام

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

جدید قانع کننده فرمت های NBA همه ستاره بازی در روز شنبه
شب تا به حال نتایج مثبت — با 8% افزایش در بینندگان به یک Nielsen-اندازه گیری 7.3 میلیون بیننده در TNT و TBS.

تمام این اخبار خوب برای لیگ که دیده است دو رقمی
درصد کاهش بینندگان تا کنون در به طور منظم فصل NBA, بازی, در, ESPN, ABC, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن و NBA TV.

NBA همه ستاره بازی دیده می شود دو سال متوالی از تلویزیون کاهش می یابد — 6.8
میلیون (2019) و 7.7 میلیون (2018). این بازی در سال 2017 ارسال شده 7.5 میلیون بیننده.

قالب جدید ویژه سه چهارم که در آن تیم LeBron (LeBron James لس
آنجلس لیکرز) و تیم Giannis (Giannis Antetokounmpo از Milwaukee Bucks) بازی محلی شیکاگو موسسات خیریه. برنده هر یک از سه چهارم به دست آورده $100,000 در
موسسه خیریه.

در چهارمین ملکهarter این تیم بازی به یک هدف نهایی هدف — که قرار بود در 24 امتیاز بیشتر از فروشندگان پیشرو تیم پس از سه ماهه سوم.

تبلیغات

تبلیغات

شماره “24” بود به افتخار کوبه برایانت — مشهور لیکرز ستاره جان باخته در سقوط یک هلیکوپتر در اواخر ماه ژانویه است.

سه ماهه چهارم بود untimed دوره بدون وقفه تجاری. تیم
LeBron ضرب و شتم تیم Giannis 157-155.

بالا NBA All Star TV تبلیغ در این سال عبارتند از: State Farm, Taco Bell, امریکن اکسپرس, Gatorade مک دونالد, Mountain Dew, AT&T, بی سیم,
کیا Geico و برگر کینگ.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>