NBCU به راه اندازی یک پلت فرم’ در زمان چشمگیر فصل طاووس راه اندازی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

فقط در زمان برای این کار بهار/تابستان
در صف مقابل تبلیغات خرید فصل — به عنوان به خوبی به عنوان جدید خود با ad-پشتیبانی از جریان پلت فرم طاووس که شروع می شود در ماه آوریل — NBCUniversal راه اندازی جدید خود را تک و تلویزیون دیجیتال, آگهی
خرید/پلت فرم مدیریت یک پلت فرم.

“از آن باز می شود تا درهای بی شماری از شرکای تجاری جدید” لیندا Yaccarino رئیس تبلیغات و مشارکت از NBCUniversal گفت: در یک
کنفرانس مطبوعاتی. Yaccarino اضافه شده که آن را نیز اجازه می دهد تا NBC به “مقیاس” فراتر از میراث سنتی تلویزیون قرارداد ساخت شامل رسانه های دیجیتال سیستم عامل است.

در حالی که NBCU گفت:
شده است یک “خسته کننده” پاسخ مثبت از سازمان های رسانه ای پس از اعلام آن در لوازم الکترونیکی مصرفی نمایش Yaccarino می گوید که “کنجکاوی” شده است و این موضوع از
شفافیت — یک منطقه از برخی از نگرانی برای مدیران با توجه به عدم شفافیت در برخی از بسته رسانه های دیجیتال-خرید سیستم عامل است.

تبلیغات

تبلیغات

این یک مشکل نیست. “ما در نهایت
با توجه به آنها یک مکانیسم,” او گفت:, و اضافه کرد که تلویزیون خرید همواره باز از نظر اندازه گیری و مناطق دیگر. “شفافیت غیر موضوع است.”

NBCU یک پلت فرم اجازه می دهد تا بازاریابان به هدف قرار دادن کلید مخاطبان — برای همه, NBC, صفحه نمایش, شبکه و dayparts-همه را با یک تک مخاطبان را تضمین کند. یک پلت فرم شامل ابزار برای
متحد کردن بهینه سازی, رسانه, برنامه, برنامه ریزی/قاچاق و اندازه گیری.

برای تلاش NBCU می گوید آن زده مشارکت معاملات با 4C بینش داده
علم پلت فرم برای بازاریابان
; عمل تبلیغات کسب و کار شرکت نرم افزار و Comcast را ازادی حرکت و جنبش و رسانه های دیجیتال سرور تبلیغات شرکت.

ان بی سی می گوید:
وجود خواهد داشت چهار راه برای خرید بر روی یک پلت فرم:
– گسترده-رسیدن به مخاطبان خرید که در حال حاضر فراتر از میراث تلویزیون به تمام حق بیمه تصویری
سنتی d
emographic معاملات
مانند هدف قرار دادن بزرگسالان 8-49-هر آنچه روی صفحه نمایش در حال تماشای بینندگان
– یک
dvanced تبلیغات برای کمک به بازاریابان رسیدن به بخشهای مصرف کننده جدید-همه چیز از خطی تلویزیون موجودی به
فرم کوتاه و فرم تصویری
– خرید حمایت/حوادث زندگی می کنند از جمله ورزش های المپیک, جایزه نشان می دهد و انتخابات ریاست جمهوری پوشش — از طریق یک پلت فرم

وقتی که می آید به
اندازه گیری NBCUniversal در حال گسترش است CFlight کراس پلت فرم برداشت اندازه گیری در حال حاضر شامل OTT co-مشاهده داخل و خارج-از-خانه اندازه گیری (OOH) و همچنین فرم کوتاه تصویری. CFlight راه اندازی شد
دو سال پیش.

CFlight — که راه اندازی دو سال پیش قبل از شروع سال 2018 تلویزیون صف خرید فصل — در اصل ارائه شده به عنوان یک مخاطب تضمین برای تمام طول
بازاریابان کمپین بر اساس جمعیتی خاص برداشت به طور متوسط تجاری دقیقه رتبه بندی.

کریشن Bhatia اجرایی معاونت عملیات کسب و کار و استراتژی برای
NBCUniversal گفت: CFlight اندازه گیری را در ادامه از “چند” شخص ثالث متر مانند نیلسن کام اسکور و اطلاعات به علاوه ریاضی و همچنین دیگر اسناد
شرکت.

یک پلت فرم نیز ادغام اول بازاریاب داده است.

Bhatia می گوید: “ان بی سی ساخته شده است که هیچ راز که میراث اندازه گیری شده عقب مانده consumership
و به طور کلی صنعت نوآوری…. در حال حاضر هر تصور خواهد بود اطلاعات مطلع به عنوان اندازه گیری می شود حتی بیشتر مهم در اثبات تاثیر از مشتریان ما سرمایه گذاری است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>