NBCU قطع خواهد شد تبلیغات تلویزیونی زمان تبلیغ خواسته برای توقف برنامه

NBCUniversal می گوید: استفاده از رسانه/مشاهده اطلاعات
در سراسر بسیاری از صنایع شبکه و سیستم عامل — به عنوان به خوبی به عنوان خود را در آن شبکه و سیستم عامل — است که به شدت بالاتر به دلیل تاثیر COVID-19 رانندگی بیشتر در خانه استفاده است.

در همان زمان NBCU گفت: این امر می تواند کاهش در برخی از تبلیغات موجودی.

لیندا Yaccarino رئیس تبلیغات و مشارکت از NBCUniversal در بیانیه ای
گفت:

“ما متعهد به ساخت مصرف کننده را مشاهده و تجربه و حتی بهتر در حال راه اندازی راه های جدید برای به حداقل رساندن آگهی های زمان-از دادن زمان به عقب بر اخبار
شبکه های دقیقه بیشتر از محتوا به فرم کوتاه, سرگرمی, لحظات در چه بوده است آگهی غلاف.”

برای دوره دو هفته ای از 16 مارس تا مارس 29 کلی استفاده از
تلویزیون در میان بینندگان 18-49 افزایش 25 ٪ در سال بیش از سال — 20 ٪ در خطی شبکه های تلویزیونی و 80% دیجیتال استفاده در سراسر تصویری و غیر تصویری فعالیت ها می گوید: NBCUniversal. داده ها می آید از Nielsen
NPower خدمات.

تبلیغات

تبلیغات

علاوه بر این, NBC می گوید: عمده اشتراک ویدئو بر روی تقاضا خدمات در حال نشان دادن سنگین دستاوردهای مقابل قبل از COVID دوره با Netflix 28 درصد بالاتر از Hulu 16 درصد بیشتر و آمازون با
21% به دست آورید. NBCU می گوید جدیدتر DTC سرگرمی خدمات مانند دیزنی+, HBONow نیز در مشترکان و رشد مصرف.

پس مارس 16, NBCU می گوید: در مقایسه با تمام رسانه ها
شرکت خود را در کل شبکه/سیستم عامل هستند تا 27 درصد — در مقابل 7 درصد زمانی که به دنبال در صنعت به عنوان یک کل. بیش از این زمان دوره NBCU دیجیتال قسمت کامل مشاهده است 69%
سال بیش از سال.

در این بیانیه Yaccarino گفت: “برخی از بازاریابان در سراسر هر صنعت خواسته اند به توقف تبلیغات خود برنامه و یا تغییر پیام های خود را.”

او افزود: “ما در حال تبادل در سراسر هر جنبه از کسب و کار ما — از ارائه اینترنت رایگان به ایجاد و توزیع در سراسر کشور PSA, کمپین حمایت از کوچک
کسب و کار ما پوشش خبری بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است.”

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de