ضرورت است مادر از مصرف جاده های جدید

در سال 2008 در اوج رکود بزرگ ما به چاپ مقاله اواخر Cornell University Professor Stephen L. بی احترامی صحبت کردن ساخت یک مورد که زمانی که
می آید به نوآوری اختلال می تواند یک چیز خوب است.

بی احترامی صحبت کردن که گذشت در تابستان گذشته بود استاد
علم مواد و پیشرو در دانشگاهی تحصیل چگونه انسان انطباق و نوآوری زمانی که آنها از چیزی اجرا و نیاز به تعویض آن-معمولا با چیزی بهتر — برای بقای خود.

بی احترامی صحبت کردن که او نیز پدر سابق MediaPost تحریریه اریک, گستاخانه سخن گفتن در این مورد نوشت برای رسانه ها
مجله “آینده رسانه ها” مسئله ای است که در سال و در حالی که مجله جالب اینجاست که نه زنده ماندن اثرات رکود بزرگ ما می خواهم به فکر می کنم MediaPost ادامه داد: به
نوآوری و انطباق با نوع جدیدی از چاپ و نشر را ساخته اند که ما حیاتی مرتبط و ضروری برای خوانندگان ما خدمت می کنند.

تبلیغات

تبلیغات

به عنوان بی احترامی صحبت کردن مطالعات نشان داده اند زمان در نهایت خواهد شد
بگویید در مورد آن, اما تا کنون خیلی خوب است.

در حالی که MediaPost است که به عنوان چالش به عنوان بعدی شرکت اثرات این بیماری همه گیر ما همچنان برای انطباق نوآوری و معرفی محصولات جدید
و فاز از آنهایی که دیگر حس می شود. چرا که MediaPost نیست, انتشار, اما, انواع, اخبار, تفسیر داده ها و تجزیه و تحلیل توزیع شده در سراسر آرایه ای از آنچه استاد
بی احترامی صحبت کردن ممکن است به نام “مواد” اما آنچه ما به طور معمول به عنوان توصیف “رسانه ها.”

منظورم این است که همه رسانه ها است ، مواد مورد استفاده برای انتقال برخی از نوع
اطلاعات از یکی به دیگران است. گاهی اوقات مواد ملموس و مهم مانند چاپ جوهر تابلوهای تبلیغاتی و غیره. گاهی اوقات آن را الکترون قوی کردن لوله های اشعه کاتدی, پلاسما یا LED صفحه نمایش و یا مسیریابی
از طریق شبکه ستون فقرات.

و گاهی اوقات آن را حیاتی ترین مواد ما: واقعی مردم است.

مانند هر کس دیگری که از مواد بسیار مهم برای ما و
نهفته است ما بیشتر در MediaPost. اولین و مهمترین آن را به شما خوانندگان ما. خبر خوب این است که شما هنوز هم با ما هستند و در واقع خیلی بیشتر از حد نرمال است. ما “خوانده شده” “نرخ باز” و دیگر “kpi ها” در رکورد.

در حالی که این نباید تعجب آور با توجه به نیاز مردم به اطلاعات حیاتی برای تصمیم گیری در طول زمان
بحران داخلی ما داده ها نشان می دهد که شما در حال مصرف آن به طور مداوم در طول روز در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات و غیره. شما می توانید خودتان قضاوت کنید که این به چه معناست, اما من قصد دارم به آن را
که ما در حال ارائه به شما با چیزی با ارزش است.

مانند دیگران ما به چالش کشیده شده و مجبور به انطباق و تکامل به دلیل اختلال. من می خواهم به می گویند که ما در رسانه ها در تجارت
مطبوعات منحصر به فرد هستند چرا که ما برای پوشش یک انقلاب صنعتی است که به طور مداوم انقلابی در صنعت ما نیز در کار.

و چیزی که در مورد رسانه های صنعتی
انقلاب است که آن را هرگز به پایان خواهد رسید و به احتمال زیاد تنها سرعت بخشیدن به. آن را انجام شده است که تا کنون از مردم حفظ اطلاعات و اخبار و اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن در کنده کاری
استخوان و یا نقاشی آن را بر روی دیوار غارها به حفظ و پاس کردن در طول زمان است. و یا با استفاده از مواد مانند طبل صدای خود را و یا ماهواره ها و سرور به توزیع بیش از آن فضا.

بخشی از کسب و کار ما شده است که بسیاری نهفته فیزیکی فاصله ما بوده است و چهره به چهره رسانه: همایش, انجمن,
نشست و جایزه نشان می دهد که شامل رویدادهای ما کسب و کار. مانند دیگران ما عمدتا فقط به تعویق افتاد آنها را تا زمانی که مردم مجاز به جمع آوری در اعداد بزرگ دوباره.

بیش از گذشته هفته ها و ماه مانند بسیاری از شما من شده فکر کردن در مورد صنایع مختل بودن-و انقلابی — اثرات بیماری همه گیر. اولین حوادث بزرگ
مانند SXSW در جشنواره کن شیرها و…. بلکه روز به روز مکان های ما جمع آوری برای خود ما آسایش, سرگرمی و روزی.

رستوران ها و حتی بارها شده اند در تلاش برای
انطباق انتقال از مکان به جمع به نقاط توزیع به لطف نسل جدید خدمات تحویل. برای اولین بار من استفاده Instacart به مواد غذایی من تحویل داده به من
و من خوشحال به یاد بگیرند که چگونه اصطکاک در آن واقع بود. (با تشکر از شما Keyla هر که از شما هستند؟)

در سمت روشن همه گیر خواهد شد و انقلابی در جامعه و تجارت توسط
ما را مجبور به انطباق و چیزهای جدید را امتحان کنید برای حفظ خودمان است. در حرکت نزولی آن را به زور برخی از میراث راه های انجام کارهایی که به هر تحول و یا تبدیل شدن به یک بخشی از میراث ما.

ستون امروز الهام گرفته شده بود بسیاری از چیزهایی بود اما موجب وقتی که من دریافت یک ایمیل از محلی من در فیلم های زنجیره ای, پاپیون سینما. من و همسرم در حال طرفداران بزرگ زنجیره ای
چون واقعا زندگی می کند تا به آن شعار – “Moviegoing راه آن استفاده می شود تنها بهتر” — و من تحت تاثیر قرار گرفته و با توجه به آن اقتباس شده از یک رسانه به سادگی غربالگری طرفداران
به یک تجربه است. بنابراین من نگران این که آیا آن را در واقع آن را در طول یک دوره مجبور به خاموش کردن زمانی که من امروز ایمیل درخواست تجدید نظر: “حمایت های محلی خود را
سینما را از نیمکت خود را” که به طور موثر راه اندازی یک فیلم جدید
جریان خدمات.

مناسب, یکی از فیلم های ارائه شده این است که “جاده ها نیست
گرفته شده است.”

مانند پاپیونی, سینما, خورش لئونارد (Instacart), Grubhub و…. من زده شده است با چگونه بسیاری از کسب و کار در صنعت ما اقتباس کرده اند به ارائه
راه حل برای نیازهای برآورده نشده ارائه شده توسط این بیماری همه گیر. من در مورد نوشت: یکی از این در هفته سلامت گرامی راه اندازی است که چرخد و از آن اولیه اجرای از راه دور دیجیتال
خدمات برای کمک به سالمندان اقامت خوبی را در صفحه اصلی به یکی کمک آمریکایی ها از همه نسل ها باقی بماند “امن@صفحه اصلی” در طول یک بیماری همه گیر.

به عنوان horrifyingly ترسناک به این
همه گیر است, من می خواهم به نگاهی به آن راه استاد بی احترامی صحبت کردن ممکن است: فرصت برای مردم به ادامه انطباق با ایجاد نوآوری و جدید پیدا کنید — در حالت ایده آل بهتر است — راه بودن مردم است.

پس از همه, به او نوشت: در سال 2018 “ما قبل از اینجا بوده است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im