شبکه پراکنده آگهی شرایط تبدیل شدن به ‘انعطاف پذیر,’ صف مقابل پیش بینی می شود ‘بسیار نور’

فعلی شبکه تلویزیونی پراکنده تبلیغات بازار است
تبدیل شدن به بسیار انعطاف پذیر با توجه به بالا رسانه های خریداران و چشم انداز برای 2020-21 در صف مقابل ممکن است یکی از سبک ترین تا کنون از نظر درصد شبکه ad موجودی به فروش می رسد. که پیدا کردن
از “تبلیغ چک” انجام شده در طول هفته گذشته با مدیران صنعت توسط سهام تیم تحقیقاتی در BMO Capital markets.

“گسترده شبکه های در حال کار با انعطاف پذیری دراز مدت تبلیغات
مشتریان و نه صرفا اجرای تعهدات و یا شرایط قرارداد” می نویسد: BMO تحلیلگر دانیل ماهی قزل آلا در یک توجه داشته باشید ارسال شده به سرمایه گذاران است.

او افزود که همه چشم ها در مارس 1, است که در مهلت
سه ماهه سوم گزینه های زمانی که در صف مقابل تبلیغ حق انصراف از آنجا که 50 درصد از سال گذشته میلادی اقدام به خرید برای سه ماهه سوم.

“یک سخنران اشاره کرد که آنها انتظار
لغو می شود فوق العاده مهم است و ما در حال حاضر انتظار می رود در سه ماهه سوم به این طریق برای تلویزیون ملی تبلیغات کاهش” ماهی قزل آلا اشاره کرد و اضافه میکند: “یکی دیگر از نگرانی پس از آن است
فقدان جدید تولید استودیو و مطالب تازه آماده می آیند. همراه با از دست دادن المپیک خطی تلویزیون می تواند به دنبال در فقدان قابل توجهی از مطالب جدید از اواسط ماه مه به
سقوط است.”

تبلیغات

تبلیغات

هیچ یک از این نشانه خوبی برای 2020-21 شبکه صف خرید فصل که BMO را نی های نظرسنجی ها نشان می دهد ممکن است در میان سبک ترین تا کنون از نظر
درصد از شبکه ad موجودی به فروش می رسد در پیشبرد بازار.

“کسانی که با توجه به صف انتظار حجم باید بیشتر در 40% به 60% طیف وسیعی از مجموع موجودی در مقابل
بیشتر از معمول بخش فروش در صف مقابل به احتمال زیاد نزدیک به 70 ٪ تا 80 ٪ به طور معمول” ماهی قزل آلا و افزود: “با فقدان جدید خلبانان و دید به زندگی ورزشی یک سخنران اشاره کرد که فکر می کنم
upfronts خواهد عملکرد به نوبه خود به یک سری از کوتاه مدت/فصلنامه تضمین در سراسر یک شبکه تلویزیونی گروه جای خاص را نشان می دهد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de