جدید دوچرخه سواری مطالعه طبقه بندی نرخ مترو ونکوور bikeways

Category: ونکورسان Comments: No comments

این مطالعه همکاری بین توپی دوچرخه سواری و TransLink می یابد و بیشتر مردم در حال دوچرخه سواری و تعداد bikeways افزایش یافته است.

این Burrard پل دوچرخه خط. وجود دارد 4,600 کیلومتر از bikeways در منطقه سال گذشته از 1700 متر از یک دهه قبل از آن می گوید: یک گزارش جدید. آرلن Redekop / PNG

مترو ونکوور بیشتر bikeways از همیشه قبل از با طول کسانی که مسیرهای نزدیک به سه برابر بیش از دهه گذشته و تعداد فزاینده ای از مردم در حال رفت و آمد با دوچرخه.

با این حال بیش از نیمی از مسیرهای دوچرخه راحت نیست برای بسیاری از دوچرخه سواران به دلیل بالاتر ارسال شده سرعت, نزدیکی به وسایل نقلیه و ترافیک بالا حجم.

روز جمعه HUB دوچرخه سواری و TransLink منتشر شد, اولین گزارش دولت از دوچرخه سواری در این منطقه که در نگاه مسیرهای چرخه در 21 شهرداری یکی انتخاباتی منطقه و یکی از اولین ملت با هدف توسعه راه های طبقه بندی bikeways اساس نوع و سطح راحتی.

این گزارش همچنین اقدامات پیشرفت نسبت به اهداف منطقه ای بیشتر و امن تر, دوچرخه سواری, پشتیبانی موثر و کارآمد چاپ نقشه و مسیر آنلاین-ابزار برنامه ریزی, راهنمای شهری و منطقه ای, برنامه ریزی برای پر کردن شکاف در دوچرخه سواری شبکه و بر اساس تحقیقاتی که به بررسی سلامت در مترو.

“ما واقعا معتقدیم که این اطلاعات می تواند کمک به بهبود دوچرخه سواری شبکه در سراسر منطقه گفت:” تیموتی ویلز, مدیر برنامه های توپی دوچرخه سواری.

وجود دارد 4,600 کیلومتر از bikeways در منطقه سال گذشته از 1700 متر از یک دهه قبل است. این گزارش نرخ مسیرهای از راحت ترین و راحت برای تعداد بسیار کمی با 46 درصد از مسیرهای در منطقه راحت برای بسیاری 18 درصد راحت برای برخی از 27 درصد راحت برای چند و نه درصد راحت برای تعداد بسیار کمی.

این دسته بندی بر اساس چگونه به خوبی bikeways محافظت, محدودیت سرعت در جاده ها به اشتراک گذاشته و ترافیک جلد است.

اکثر ساکنان (65 درصد) زندگی می کنند در 400 متر از مسیر است که راحت ترین.

“این اطلاعات بسیار مفید خواهد بود به طوری که آنها قادر خواهید بود برای شناسایی کسانی که در راه است که راحت ترین و که آنها را از مبدا به مقصد خود گفت:” سرب پروژه محقق گاوین دیویدسون است.

جای تعجب نیست ونکوور بهترین شبکه دوچرخه سواری در منطقه با 76 درصد از مسیرهای دوچرخه طبقه بندی شده به عنوان راحت ترین دوچرخه سواران و به خوبی متصل شده و مستمر و ارتباط بیشتر محلات در این شهرستان است. به علاوه 90 درصد از ساکنان زندگی در 400 متر از این مسیر.

دیویدسون گفت: در جاهای دیگر در منطقه راه که راحت برای بسیاری تمایل به بیشتر تکه تکه که بدان معنی است که آن را سخت تر برای مردم را به خود را در تمام سفر با کسانی که bikeways.

کی Teschke یک استاد در دانشگاه کلمبیا مدرسه از جمعیت و بهداشت عمومی گفت: داشتن اطلاعات مسیر در یک مکان و در دسترس است و یک گام بزرگ به جلو برای منطقه است. پس از آن و دیگر داده های دوچرخه سواری در دسترس اجازه خواهد داد که شهرداری به ببینید که چگونه آنها در مقایسه با دیگران و امیدوارم خار عمل است.

“داشتن که کمی از رقابت چیز خوبی است” Teschke گفت.

راه های بسیاری وجود دارد که شهرداری می تواند در بهبود شبکه خود را از جمله پر کردن شکاف, آرام, ترافیک در راه های گسترش خطوط دوچرخه و ارائه حفاظت بیشتر بین دوچرخه سواران و وسایل نقلیه.

Teschke گفت: وجود اشتها برای بیشتر و بهتر زیرساخت های دوچرخه سواری در این منطقه به دلیل سادگی مردم مانند دوچرخه سواری ،

“مردم عاشق دوچرخه سواری. تقریبا همه سوار یک دوچرخه و اگر شما از آنها بخواهید که چرا آنها دوچرخه را نه چیزهایی مثل ” من آن را می سازد من سالم آن را برای محیط زیست است.’ آن را سرگرم کننده و آن مردم را خوشحال می کند,” او گفت:.

Teschke گفت: مردم اغلب از ترس به چرخه دلیل آن احساس امنیت نمی بنابراین اگر bikeways در حال بهبود و گسترش مردم سوار خواهد شد ،

“من همیشه فکر می کنم که ساختمان بزرگ دوچرخه سواری امکانات است یکی از شگفت انگیز ترین چیزهایی است که دارای دو بسیار متفاوت مزایای. این باعث می شود مردم امن تر پس از آن باعث کاهش خطر آسیب و دلیل آن باعث می شود مردم امن تر احساس می کنند مانند دوچرخه سواری, دوچرخه سواری و دوچرخه سواری بسیار عالی بهره مند شوند در بیماری مزمن سمت” او گفت:.

دوچرخه سواری افزایش نرخ را در منطقه با تعدادی از دوچرخه مسافران در حال رشد 65 درصد بین سال های 2006 و 2016. در سال 2006 1.7 درصد از مردم سوار یک دوچرخه به محل کار در حال رشد به 2.3 درصد در یک دهه بعد.

سهم رفت و آمد سفر با دوچرخه رفت و در بسیاری از جوامع با هفت نفر از 23 محلی نشان دادن نرخ بالاتر از دو درصد در سال 2016 در مقایسه با سه دولت در سال 2006.

“به عنوان دوچرخه سواری می شود امن تر و راحت تر مردم را انتخاب کنید به چرخه بیشتر”) TransLink (با مدیر عامل شرکت کوین دزموند گفت: در انتشار اخبار. “با گسترش دوچرخه ما هستند ، parkade برنامه و سرمایه گذاری در چرخه مسیر در سراسر منطقه ما سیستم یکی از مهمترین چرخه پسند شبکه های حمل و نقل در کانادا. ما استقبال و تشویق رشد تعداد افرادی که به استفاده از انتخاب حالت پایدار حمل و نقل در هر روز.”

دیگر یافته های کلیدی عبارتند از: که بیشتر زنان در حال دوچرخه سواری. زنان ساخته شده تا 27 درصد از دوچرخه مسافران در سال 1996 و در سال 2016 این تعداد تا به حال شروع به پریدن کرد تا 35 درصد است.

“این نشان می دهد که این شبکه در حال تبدیل شدن جذاب به طیف وسیع تری از مردم در منطقه و این که واقعا فوق العاده به دانستن” گفت: Davidson.

دوچرخه برخورد رای نسبتا پایدار باقی مانده است با 21 مربوط به برخورد دوچرخه سواران در هر میلیون دوچرخه سفر در سال 2008 و 23 برخورد در هر میلیون سفر در سال 2017. برخورد نرخ های متفاوت در سراسر منطقه با مناطق مانند ونکوور/UBC و برنابی/New Westminster با نرخ هایی که پایین تر از منطقه ای هستند.

[email protected]

twitter.com/jensaltman

مرتبط

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>