تحقیقات جدید لینک مطالب ارتباط با تعامل مصرف کننده

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

یک مطالعه جدید به دنبال به قدرت ربط در خارج از خانه نشان داده است که دیجیتال خارج از خانه (DOOH) مبارزات با استفاده از محتوا مربوطه پیام رسیدن به یک موثر تر پاسخ مخاطب.

لحظه ای از حقیقت تحقیقات نشان می دهد که این می تواند به عنوان بالا به عنوان افزایش به طور متوسط 17 درصد است.

سفارش پاک کردن کانال JCDecaux انگلستان و Posterscope مطالعه ترکیبی از سه روش پژوهش بررسی بیشتر گسترده کاربرد علوم اعصاب در DOOH. تحقیق بزرگترین تا کنون انجام مطالعه برای اندازه گیری مغز پاسخ آن را نیز با استفاده از eye-tracking پژوهش برای اندازه گیری آگهی فراخوان و آزمون و کنترل فروش و بالا بردن مطالعات به درک چگونه پویا DOOH درایوهای فروش مستقیم پاسخ.

یافته های حاصل از این مطالعه نشان داد که مصرف کنندگان پاسخ بهتر در هنگام مشاهده مطالب مرتبط دیجیتال – که منجر به بالاتر به خاطر تبلیغات و منجر به افزایش در

این پژوهش طراحی شده برای اطلاع رسانی و آموزش بازاریابی صنعت در مورد نحوه به حداکثر رساندن DOOH عملکرد و افزایش مصرف کننده پاسخ.

سه مرحله از تحقیقات در نگاه چگونه مغز در پاسخ به DOOH مبارزات آگهی فراخوان و فروش پاسخ.

مرحله اول متمرکز بر مغز پاسخ با تحقیقات انجام شده توسط تحقیقات علوم اعصاب, شرکت, عصبی بینش که می خواستم به گسترش درک ما از تبلیغات در لحظات خاص. این بخش در نظر گرفته شود چرا مطالب شامل فرد پویا, داده باعث, مانند محل و یا زندگی می کنند به روز رسانی موثر تر در رانندگی افزایش پاسخ مغز.

خلاق رتبه بندی

مرحله دو اندازه گیری ad یاد و نام تجاری خلاق امتیاز. تحقیق و پژوهش برای این بخش انجام شد تحقیقات Bods با استفاده از آن وب کم آنلاین ردیابی چشم نرم افزار. این بخش از پژوهش نشان داد که تبلیغات در مربوط به لحظات و با محتوای مربوطه را جلب توجه به تبلیغات و بهبود با نام تجاری خلاق و رتبه بندی.

نهایی از این مطالعه مشخص شده چه پاسخی می تواند تولید شده در فروش کنار بررسی است که آیا استفاده از محتوای مناسب ترین و لحظه ای در دنیای واقعی خواهد درایو یک مصرف کننده عمل است. که در مقایسه با سنتی مفرد DOOH رویکرد خلاق.

گلن ویلسون MD در Posterscope می گوید: “توانایی استقرار واقعا محتوای پویا در سراسر هزاران نفر از با کیفیت بالا, شبکه های دیجیتال, صفحه نمایش است که احتمالا مهم ترین گام رو به جلو برای OOH پس از ورود کسانی که صفحه نمایش دیجیتال بیش از یک دهه پیش.

“اما آن بالقوه است که هنوز هم به طور قابل توجهی دست کم گرفت با رسانه ها صرف به صورت پویا و فعال دیجیتال آه نمایندگی تنها حدود 8 درصد از تمام DOOH مبارزات. ما همیشه بر این باور در قدرت پویا و شاهد نتایج شگفت انگیز از آن دسته از مشتریان که از آن استقبال کرده اند. این تحقیقات نشان میدهد فراتر از شک که پویا مبارزات محل کار تحویل در اثربخشی و نامزدی, اما شاید مهمتر از تولید در بالا بردن فروش است.”

گزارش کامل در اینجا در دسترس است.

// در این مقاله برجسته

Posterscope

Posterscope پیشرو جهان در خارج از خانه و محل سکونت متخصص بازاریابی با بیلینگز در بیش از 3 میلیارد دلار. آن را می داند بیشتر در مورد آنچه که مردم فکر می کنم احساس می کنید و آیا در خارج از خانه و transla…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>