NFL به طور منظم فصل ملی تبلیغات تلویزیونی تا 14 ٪ به $4.2 میلیارد

پس از 5% افزایش در تلویزیون بینندگان برای NFL به طور منظم فصل
بازی های این فصل NFL شبکه های تلویزیونی تا به حال 14 درصد افزایش در تلویزیون ملی تبلیغات درآمد طبق آخرین برآورد.

MediaRadar تبلیغات شرکت تحقیقاتی می گوید:
اواسط درصد دو رقمی افزایش رشد NFL تلویزیون ملی درآمد به $4.2 میلیارد دلار است. ده NFL آگهی spenders در سال 2019 بودند آمازون, Verizon, Hyundai, جنرال موتورز, فورد, موتور, Geico Anheuser-Busch,
AT&T تویوتا و مترقی بیمه.

کامپوزیت ، هنوز هم بزرگترین NFL تلویزیون حامیان مالی — که در آن 19 درصد از کسانی که بازاریابان به طور کلی تلویزیون صرف می رود به خرید تبلیغات در NFL بازی ها
با توجه به MediaRadar. شرکت های فن آوری در 17% به دنبال خرده فروشی در 16% مالی در 15% و رسانه ها در 8٪.

تعداد زیادی از NFL تبلیغ سازگار شده اند در فوتبال
صرف بیش از چند سال گذشته. پنجاه و پنج درصد از NFL تبلیغ در سال 2015 هنوز خرید تبلیغات در NFL در سال 2019.

تبلیغات

تبلیغات

رسانه های استاندارد شاخص گفت: قوی NFL تبلیغ تقاضا
سوار درآمد در چهار شبکه هایی که بازی های هوایی — Fox, NBC, CBS و ESPN — 10 ٪ در سه ماهه چهارم. کمک به درایو این افزایش شبکه های جمعی اضافه شده 3 درصد بیشتر تبلیغات واحد به آن
بازی ها با تبلیغات پرداخت 30-واحد دوم قیمت به طور متوسط از 7 درصد.

یکی دیگر از رسانه های پژوهشگر iSpot.tv به تازگی گفت: Verizon بالا بود NFL به طور منظم فصل spender — $150.6 میلیون این
فصل.

Verizon به دنبال داشت Geico ($139.6 میلیون); مترقی بیمه ($121.4 میلیون); State Farm ($100.2 میلیون); تویوتا موتورز ($89.8 میلیون); هیوندای ($85.6 میلیون); اپل
آی فون ($76.8 میلیون); AT&T Wireless ($74.4 میلیون); USAA ($67.5 میلیون); و T-موبایل ($66.3 میلیون)

NFL به طور منظم فصل تلویزیون بازی به طور متوسط 16.5 میلیون بیننده در سال 2019 با توجه به
نیلسن تا 5 ٪ در مقابل 2018.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im