Nielsen: اخبار تلویزیون محلی مشاهده افزایش با توجه به COVID-19

اخبار تلویزیون محلی مصرف دیده است به طور پیوسته بالاتر مشاهده بیش از دو هفته گذشته که بیشتر مردم از همه سنین در حال حاضر یا کار از خانه و یا انجام آنلاین مدرسه در خانه با توجه به COVID-19
ویروس با توجه به Nielsen.

بینندگان در بالا 25 بازار شاهد به طور کلی 7 درصد افزایش برای افراد 2 سال سن و مسن تر برای هفته مارس 9 در مقابل این هفته از Feb. 3. در میان اخبار کلیدی بینندگان برای تبلیغ — 25 – به-54 ساله — افزایش 10 ٪ بود.

تحقیقات می آید از Nielsen در برنامه زنده-plus-همان روز-تغییر اندازه در میان تلویزیون های محلی
ایستگاه — ABC, NBC, CBS, Fox, Telemundo, Univision و CW وابسته و همچنین به عنوان بالا مستقل در هر بازار است.

نیلسن را مردم محلی متر (LPM) بازارهای 25
بزرگترین بازارهای محلی به عنوان تعریف شده توسط Nielsen محلی تلویزیون خانگی جهان تخمین می زند.

نیلسن می گوید که پس از مارس 9 بسته شدن کسب و کار و مدارس مجبور است مردم را به
کار یاد بگیرند و یا از خانه. این نیز ناشی از بسیاری از دستور اجرایی از دولت به ماندن در خانه.

تبلیغات

تبلیغات

بسته شدن مدرسه هستند و عمده دلیل نیلسن نشان داد که محلی
اخبار تلویزیون مشاهده در میان افراد جوان در سنین 2-17 شد تا 20 درصد.

بزرگترین بازار منحصر به فرد دستاوردهای بیش از ماه است که دوره عبارت بودند از: سان فرانسیسکو (38.1%); اورلاندو (26.1%); لس آنجلس
(25.3%); سیاتل (25.3%); و بوستون (22.6%). نیویورک بزرگترین بازار ایالات متحده شد تا 12.8%.

نیلسن همچنین یادداشت ها وجود داشته است افزایش سهام برای 25 – به-54-ساله-یک کلید
فروش جمعیتی برای تبلیغ — در تمام انواع برنامه نویسی ژانرهای.

در میان افرادی که به تماشای عمده شبکه های پخش در بالا 25 نیلسن بازار برای هفته مارس
9, اخبار تلویزیون محلی از سهم 25-54 مشاهده برای تمام ربع ساعت گل رز به 30.4 درصد (از 25.7%); درام اسکریپت به 14.4 درصد (از 11.8%); مشارکت تنوع برنامه نویسی 6.5% (از 4.7%); کمدی, 5.0% (از
4.4%) و فیلم, 1.2 درصد (0.6%)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de