Nielsen محصول ارشد توصیف بیماری همه گیر به عنوان رسانه بی سابقه ‘آزمایشگاه’ در دراز مدت تاثیر نامشخص

توصیف COVID-19
همه گیر به عنوان یک “آزمایشگاه سناریو” برای صنعت رسانه از محصول استراتژی در Nielsen گفته شده است وجود دارد هرگز چنین متمرکز دوره مصرف کننده تصویب قوانین جدید و
به طور بالقوه مخرب رسانه ها فن آوری های مانند قبل از آن که معلوم نیست چه مقدار از آن پایدار خواهد بود و چقدر مصرف کنندگان خواهد شد بازگشت به “عادی” الگوهای
رفتار.

در حالی که بی سابقه خوشه کلی در تلویزیون استفاده از سطوح از آمریکایی ها گیر در خانه در حال نشان دادن نشانه هایی از تراز وسط قرار دارد نیلسن معاون ارشد رئیس جمهور-استراتژی محصول برایان
پیشوا گفت: شرکت کنندگان در یک تبلیغات و تحقیقات بنیاد مجازی “تاون هال” پنج شنبه که با این وجود خیلی زود به بگویید اگر رسانه مصرف است “شروع به
عادی.”

فراوان ترین مثال از این بی سابقه ای تغییر کرد که تعداد پخش آنلاين دقیقه آمریکایی ها هزینه های خود را در تلویزیون.

تبلیغات

تبلیغات

با استناد به اخیر
نیلسن اطلاعات گفت: تلویزیون آمریکا خانوار در حال حاضر در حال گذراندن 170 میلیارد دقیقه در جریان محتوای خود را در مجموعه های تلویزیونی است که تا 143% از حدود 70 میلیارد سال پیش.

پیشوا گفت: زمان صرف شده برای پخش در تلویزیون در حال حاضر صعودی قبل از همه گیر اما که امریکا را خاموش شتاب آن نمایی.

“قبل از COVID آن
احتمالا بزرگترین مقدار تغییر دیده ایم” او توضیح داد و اضافه “با COVID در یک آزمایشگاه سناریو ما شاهد یک فوق العاده ای در میان از تفاوت ها است.”

پیشوا گفت: آن هنوز مشخص نیست “چه دائم و چه رفتن به تغییر به عقب” اما او علامت انواع عوامل سیگنالینگ تغییر است که فراتر از
همه گیر از جمله:

  • محاکمه رایگان با اشتراک خدمات جریان.

  • مقید کردن
    تقاضا برای ورزش و مربوط به چشم انداز مثبت در استفاده از eSports سیستم عامل مانند حرکت یا کشش ناگهانی

  • تصویب دستگاه های جدید و فن آوری های در داخل ایالات متحده
    تلویزیون خانواده ها برای دسترسی به جریان ،

پیشوا گفت: Nielsen است که همیشه به دنبال “نقاط عطف” در پذیرش تکنولوژی های جدید رسانه ای, آنچه که او
به عنوان “توانایی دستگاه” و او گفت: به طور معمول چنین خوشه فقط اتفاق می افتد در اطراف تعطیلات هدیه دادن فصل زمانی که خانواده های آمریکایی خرید تکنولوژی های جدید رسانه ای.

“این یک نقطه عطف چرا که مردم به دنبال راه های جدید برای دریافت مطالب” پیشوا گفت: از مصرف کنندگان تصویب تکنولوژی های جدید رسانه ای در ایالات متحده تلویزیون خانوار.

پیشوا پیش بینی برخی از الگوهای — از جمله تثبیت رادیو استفاده و همچنین در خارج از خانه مصرف رسانه و ورزش, مشاهده تلویزیون — خواهد بازگشت به حالت عادی پس از همه گیر اما
او همچنین ضمنی برخی از تغییرات در رسانه ها رفتار خواهد باقی بماند و فراتر از آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im